AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Har forstått det slik at nettbutikker har rett til å kansellere ordre dersom feilprisingen var åpenbar, og at kunden burde ha skjønt at det var en feil. Men hva om man har betalt den latterlig lave prisen, får Mail om at de har oppdaget en teknisk feil, men at de i ETTERTID likevel har sendt varen og jeg har mottatt den…? Kan de da kreve retur eller at jeg betaler riktig pris? Anonymkode: cc2a6...543
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Sitt helt stille i båten. Der har ikke datasystemene deres snakket sammen, og sjansen er at de ikke en gang har registrert utsending av varen. Anonymkode: 444a4...ec2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sitt helt stille i båten. Der har ikke datasystemene deres snakket sammen, og sjansen er at de ikke en gang har registrert utsending av varen. Anonymkode: 444a4...ec2 Men hva om de oppdager det om en uke, en mnd, et år…?😮 Kan de da kreve betalt? Kan jeg bli tatt for svindel?😱 Anonymkode: cc2a6...543
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hva om de oppdager det om en uke, en mnd, et år…?😮 Kan de da kreve betalt? Kan jeg bli tatt for svindel?😱 Anonymkode: cc2a6...543 Ta det med ro, du blir ikke tatt for svindel.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Logistikk er vanskelig. Om du hadde sett hvor ofte tom. store bedrifter som IKEA sender ut to pakker med samme sporingsnummer istdf. én...nr. 2 fins ikke i systemet og blir borte. Ofte et frynsegode for sjåfører og lagerarbeidere å ta de "usynlige" varene med hjem. Anonymkode: 444a4...ec2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå