Gå til innhold

Feilpriset vare på nett, rettigheter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har forstått det slik at nettbutikker har rett til å kansellere ordre dersom feilprisingen var åpenbar, og at kunden burde ha skjønt at det var en feil. 

Men hva om man har betalt den latterlig lave prisen, får Mail om at de har oppdaget en teknisk feil, men at de i ETTERTID likevel har sendt varen og jeg har mottatt den…? Kan de da kreve retur eller at jeg betaler riktig pris?

Anonymkode: cc2a6...543

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sitt helt stille i båten. Der har ikke datasystemene deres snakket sammen, og sjansen er at de ikke en gang har registrert utsending av varen. :P

Anonymkode: 444a4...ec2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sitt helt stille i båten. Der har ikke datasystemene deres snakket sammen, og sjansen er at de ikke en gang har registrert utsending av varen. :P

Men hva om de oppdager det om en uke, en mnd, et år…?😮 Kan de da kreve betalt? Kan jeg bli tatt for svindel?😱

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men hva om de oppdager det om en uke, en mnd, et år…?😮 Kan de da kreve betalt? Kan jeg bli tatt for svindel?😱

Ta det med ro, du blir ikke tatt for svindel.

AnonymBruker
Skrevet

Logistikk er vanskelig. Om du hadde sett hvor ofte tom. store bedrifter som IKEA sender ut to pakker med samme sporingsnummer istdf. én...nr. 2 fins ikke i systemet og blir borte. Ofte et frynsegode for sjåfører og lagerarbeidere å ta de "usynlige" varene med hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...