Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 siden jeg ligger her å blør tror jeg løpet er kjørt. hvor lenge er det evt. til jeg kan prøve igjen? må det gå en viss tid og hvor lang tid gikk det fra SA til graviditet igjen hos deg?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 siden jeg ligger her å blør tror jeg løpet er kjørt. hvor lenge er det evt. til jeg kan prøve igjen? må det gå en viss tid og hvor lang tid gikk det fra SA til graviditet igjen hos deg? ← Ville bare si at løpet ikke nødvendigvis treger å være kjørt selv om du blør. Tvi Tvi.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 takk... jeg har et lite håp... skal til ul igjen onsdag. jeg blør mindre nå og brunere. har ikke vondt heller. men det var ikke noe hjertelyd der. er 6+4 etter mens.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 takk... jeg har et lite håp... skal til ul igjen onsdag. jeg blør mindre nå og brunere. har ikke vondt heller. men det var ikke noe hjertelyd der. er 6+4 etter mens. ← kanskje det er for tidlig å høre hjertelyden allerede nå ? Det er jo i et grenseland i denne tiden hjertelyden er mulig å registreres. Får håpe det går bra på onsdag Har hatt 2 spontanaborter sjøl. Nr 1 hadde jeg ingen smerter, og blødde i ca 3 dager. Blødde også mye mindre enn en vanlig mens. nr.2. blødde jeg minst like mye som en vanlig mens og kanskje 1-2 dager extra, og hadde endel mensmurringer.
Lassie Skrevet 14. desember 2005 #6 Skrevet 14. desember 2005 Som andre sier her, løpet trenger ikke være kjørt. Men om det skulle være det, så pleier legene å si at et par-tre måneder før dere prøver igjen er lurt. Fordi kroppen skal komme i "gjenge" igjen etter SA. Men det er ikke slik at dere nødvendigvis må bruke prevensjon i et par måneder, noen blir gravide igjen fort - men jeg tror nok kroppen kanskje tilpasser dette selv. Selv prøvde jeg nok i omtrent et halvt år etter SA uten at noe skjedde. Prøvde også et halvt år før jeg ble gravid første gang. Nå har jeg ikke blitt gravid etter å prøve i over et år, så jeg tror nok dette er veldig forskjellig fra gang til gang. Ikke nødvendigvis bare fra person til person, men fra gang til gang. Lykke til, håper ikke det har skjedd noe!
la Flaca Skrevet 15. desember 2005 #7 Skrevet 15. desember 2005 Det har faktisk hendt at det ikke er blitt oppdaget hjertelyd på ul så tidlig, så vi får bare håpe at den lille overrasker på onsdag! Må være veldig tungt å gå og tenke på dette her, så jeg håper at alle rundt dere tar godt vare på dere... Jeg hadde selv en SA i uke 7 i mai. Jeg blødde i 2 uker, og etter 4 uker fikk jeg mensen igjen. Vi følte oss klare for å prøve på nytt (etter at blødningen stoppet), og det er ingen medisinsk grunn til å vente! Så når dere er mentalt klare er det bare å kjøre på. Hvis det virkelig har gått galt denne gangen. Jeg ble ikke gravid den første syklusen etter SAen, men den andre var det full klaff. Det sies jo at kroppen skal være ekstra mottakelig for en graviditet etter en SA... Det var faktisk en liten trøst for meg i tiden etterpå, at det forhåpentligvis ikke var lenge til jeg ble gravid igjen. Masse lykke til!!!
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. desember 2005 #8 Skrevet 15. desember 2005 Først en stor klem til deg Lolita Jeg har fått høre ulike ting nå etter min MA. Noen leger har sagt det er lettere etter en abort, noen har sagt det er like sjanser som ellers. Jeg håper det er litt lettere da... Lykke til til deg..
Gjest Miss.Chanel Skrevet 15. desember 2005 #9 Skrevet 15. desember 2005 lykke til du også hulderjenta.
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2005 #10 Skrevet 23. desember 2005 Hvordan gikk det på UL Lolita?? Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå