Gå til innhold

Brakk foten i natt :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg greide å brekke foten i natt. Litt dårlige kombinasjon med høye heler, alkohol og is. Så nå er jeg akkurat kommet hjem fra legevakten. Kjip start på det nye året. Noen andre som har greid å skade seg på årets første dag?

Anonymkode: b8867...3b7

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjipern ass.

...Jeg har fått et lite tørrhetssår ved neglen på den ene fingeren

Anonymkode: 708af...012

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, føler meg ganske lost. Vanskelig å hinke på krykker, da jeg aldri har måttet bruke det før.

AnonymBruker
Skrevet

Auuuuu. Brakk armen på isen i fjor, edru, med dog. Kjempe kjipt. God bedring. 

Anonymkode: a8ec5...c9a

Skrevet

God bedring kjære deg ❤️

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

God bedring! Litt av en start på året! Tv2 play har 30 dager gratis tilbud nå om du trenger noe å se på 😊

Anonymkode: 7a5fe...b65

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
MarianneE skrev (3 minutter siden):

God bedring kjære deg ❤️

Tusen takk, kommer nok gjennom dette også 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, føler meg ganske lost. Vanskelig å hinke på krykker, da jeg aldri har måttet bruke det før.

Pass på så du ikke brekker noe annet på isen da. Krykker er livsfarlige på glatt føre.

Anonymkode: 926bf...855

AnonymBruker
Skrevet

Brakk du et av de små beina inne i foten? Det var vel kanskje ikke noe de kunne gjøre med det .

Anonymkode: 40c9f...127

AnonymBruker
Skrevet

Den er lei!

Er ikke sladet, men har blitt syk. Ikke noe alvorlig og kan på ingen måte sammenlignes med å brekke foten. Men synes litt synd på meg selv allikevel😅

Anonymkode: c1159...47f

AnonymBruker
Skrevet

Startet det nye året med sterke smerter av mageknip og hard menstruasjon. Så kl 00 ble feiret på do etter en rolig kveld på sofaen.

Skal ikke skryte på meg noen storslått start på det nye året, men er ikke det positivt? Fra i dag kan alt bare gå oppover så dette gir meg mer motivasjon enn å starte det nye året på topp. 

Anonymkode: 1d7c0...08c

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og avsporing. 

Christina82, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd for å brekke noe når jeg går ute nå, lenge siden det har vært så isete og dårlig strødd over lengre tid. Og jeg går aldri med høye hæler eller er påvirket av alkohol. Men er redd hver gang jeg må på butikken. 

Anonymkode: 81ef9...399

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med å havne i statestikken for fylleskader på nyttårsaften! Kjipt med brudd, men her har du jo litt skyld selv kan man si. Lykken er jo at det ikke er så mye som skjer i januar uansett, og at det da basser bra å holde seg innendørs med netflix.

Anonymkode: b6485...625

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg greide å brekke foten i natt. Litt dårlige kombinasjon med høye heler, alkohol og is. Så nå er jeg akkurat kommet hjem fra legevakten. Kjip start på det nye året. Noen andre som har greid å skade seg på årets første dag?

God bedring,
pass på å ha ispigger på krykkene når du går ute, kjipt om du ramler en gang til og bilr mer skadet

Skrevet

Kjipt! Tungt for skuldre og nakke å gå med krykker, det erfarte jeg etter en operasjon i foten for noen år siden. 

Tips: bruk en kontorstol på hjul til å forflytte deg rundt på kjøkkenet. Med det klarte jeg fint å lage middag osv fordi jeg fikk hendene fri og kunne bevege meg lett mellom kjøleskap, komfyr, vask. Husker jeg også støvsuget litt og moppet gulv sittende på en slik stol. 

Hadde en liten kurv jeg hang på håndtaket på krykka og fraktet mobil, bok, termokopp med en kaffe(m lokk), vannflaske mellom kjøkken og stue.

AnonymBruker
Skrevet
Eneri skrev (1 time siden):

Kjipt! Tungt for skuldre og nakke å gå med krykker, det erfarte jeg etter en operasjon i foten for noen år siden. 

Tips: bruk en kontorstol på hjul til å forflytte deg rundt på kjøkkenet. Med det klarte jeg fint å lage middag osv fordi jeg fikk hendene fri og kunne bevege meg lett mellom kjøleskap, komfyr, vask. Husker jeg også støvsuget litt og moppet gulv sittende på en slik stol. 

Hadde en liten kurv jeg hang på håndtaket på krykka og fraktet mobil, bok, termokopp med en kaffe(m lokk), vannflaske mellom kjøkken og stue.

Ang dette, bruk heller ryggsekk/hoftesekk. Å henge noe på en krykke skaper ubalanse og dermed relativt stor risiko for og falle igjen. 

Hilsen med krykker.

Anonymkode: e920b...749

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode tips og råd. Jeg håper jeg blir litt mer dreven på å komme meg frem med krykker etterhvert. Jeg ser også at jeg sliter med å få en del bukser over gipsen. Noen tips til behagelige klær som kan kombineres med gipset fot?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for gode tips og råd. Jeg håper jeg blir litt mer dreven på å komme meg frem med krykker etterhvert. Jeg ser også at jeg sliter med å få en del bukser over gipsen. Noen tips til behagelige klær som kan kombineres med gipset fot?

Joggebukser er vel det åpenbare svaret her. Eller skjørt kombinert med avklart stillongs/strømpebukse på den skadede foten. 

Anonymkode: 05952...e77

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte også på skjørt og strømper, eventuelt klippe opp en jeans slik at gipsen får plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...