Gå til innhold

Hvilke veskemerker, foruten Louis Vutton og Michael Kors, regnes som «harry» og «ut» nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er i markedet for en ny dyrere veske nå. Er det flere kjente merker enn Louis Vutton og Michael Kors som nå er «harrystemplet»?

Anonymkode: 800a1...c44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle med tydelige logoer i mine øyne

Anonymkode: 09d49...eba

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alle med tydelige logoer i mine øyne

Anonymkode: 09d49...eba

Enig

Anonymkode: c8b2c...e1e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nå, men har alltid vært. Guess. 

• Liker 10
Skrevet

Praktisk veske, ikke noe merke. Min mening. 

AnonymBruker
Skrevet

Melvin Blanchér

Anonymkode: db1fa...110

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er in og FINT? Så nettopp på Malene Birger vesker, som det ropes så høyt om i trådene her, men de var ikke fine i det hele tatt! Ser ut som noe fra Søstrene Grene...

Anonymkode: 35a9a...24d

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns i utgangspunktet det å flashe med dyre veske er harry. Ei venninne av meg er sykt opptatt av dyre vesker og klær. Dei har middels god råd, men hun har ett stort behov for å la andre tro at dem har god råd (noe hun har betrodd seg med). Hun er i midten av førtiårene.. Og kjøpte nylig enda ei dyr veske hun ikke hadde råd til og brukte kredittkortet…

Så i mine øyner er dyre vesker etc etc Harry fordi folk flest kjøper vesker for å vise seg frem og er opptatt hva andre tenker og tror om det.

Gikk også forbi to unge damer her om dagen. Begge hadde nesten samme hårfrisyre, like dyre jakker og vesker (veskene koster ca 10 000).. Jeg tenker stakkars damer som har så lav selvtillit som må kopiere venninnene sine for å passe inn

De vennene i min omkrets som virkelig har god råd er dem som flasher minst med klær, vesker osv 

Anonymkode: 36a3f...b56

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Syns i utgangspunktet det å flashe med dyre veske er harry. Ei venninne av meg er sykt opptatt av dyre vesker og klær. Dei har middels god råd, men hun har ett stort behov for å la andre tro at dem har god råd (noe hun har betrodd seg med). Hun er i midten av førtiårene.. Og kjøpte nylig enda ei dyr veske hun ikke hadde råd til og brukte kredittkortet…

Så i mine øyner er dyre vesker etc etc Harry fordi folk flest kjøper vesker for å vise seg frem og er opptatt hva andre tenker og tror om det.

Gikk også forbi to unge damer her om dagen. Begge hadde nesten samme hårfrisyre, like dyre jakker og vesker (veskene koster ca 10 000).. Jeg tenker stakkars damer som har så lav selvtillit som må kopiere venninnene sine for å passe inn

De vennene i min omkrets som virkelig har god råd er dem som flasher minst med klær, vesker osv 

Dette er så trist….

Enig med deg. 

• Nyttig 1
Skrevet

Siden det florerer av harry-tråder så er vel alt harry snart <_<

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er i markedet for en ny dyrere veske nå. Er det flere kjente merker enn Louis Vutton og Michael Kors som nå er «harrystemplet»?

Hva betyr denne setningen? Er det norwenglish? 😳

Anonymkode: 048e5...161

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Malene Birger, Mk, LV, Guess, Gucci, Marimekko synes jeg er harrye..

Fine vesker er fra Celine, Polene Paris, og Cocinelli etter min mening. Klassiske og elegante. 

Anonymkode: 2eb83...d5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke men en ting dom er harry er det å lage 1000 tråder på kg for å spørre om ulike ting er harry .  

Anonymkode: 98fd9...e1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes denne er oppbrukt og litt harry.

image.jpeg

aclk.webloc

Anonymkode: 43a7b...778

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

LV er ikke, har aldri vært og vil ikke bli Harry

Anonymkode: 29260...c41

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Guess som noen andre allerede har nevnt. Er flere merker som er litt ut eller ikke populære lengre, men det betyr ikke at de automatisk er harry for det. Er vel bare Guess og Michael Kors som jeg umiddelbart tenker er harry av det jeg kommer på. 

Anonymkode: 621bf...135

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ok

Anonymkode: 194fa...d90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som vanlig er det flaut å lese at folk tilegner «de andre» motiv for å gjøre slik og sånn fordi de velger å prioritere annerledes enn det man selv gjør. Kan det være at disse folkene du kritiserer for å bruke penger på klær, sko og vesker er genuint interessert i det og derfor prioriterer å bruke penger på dette? 

Jeg tjener omtrent norsk medianlønn. Jeg kjøper bare dyre vesker selv om. Hvorfor? Fordi jeg er geniunt interessert i design og ønsker heller å kjøpe en veske jeg kan ha glede av i mange år, enn en billigversjon som må kasseres etter kort tid. Skulle jeg ønske å selge den, så er det et godt second hand-marked. Bra for meg, bra for økonomien min og faktisk bra for miljøet. Det samme gjelder for mye dyrt tøy. Om noen mener at å kjøpe dyre merker er det samme som å «flashe», så velbekomme.

Anonymkode: 68a9b...7d5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt er harry når du egentlig ikke har råd til det.

Anonymkode: 0b2b4...4a2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr denne setningen? Er det norwenglish? 😳

Anonymkode: 048e5...161

Så dum håper jeg virkelig ikke at du er.

Anonymkode: 68a9b...7d5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...