Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde sendt en «godt nyttår»-melding til en du var litt ekstra glad i, sant? 
Det kom ingenting i går…. 😥 

Anonymkode: cb84f...bcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk heller ingen 

Anonymkode: a2d8f...70b

AnonymBruker
Skrevet

Samme her 

Anonymkode: b9c34...51e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sendte du da til den personen?

Anonymkode: c79dc...62c

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sendte du da til den personen?

Anonymkode: c79dc...62c

Nei. For en gangs skyld tenkte jeg å la han sende til meg først. Jeg sendte «god jul.» 
Jeg sender han melding først nesten bestandig. Når jeg nå ikke gjorde det, kom det ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke folk brydde seg så mye om det lengre. 

Anonymkode: 61b8d...fca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da legger dere trolig mer i "forholdet" enn hva den andre parten gjør 😔 Men ikke bli sinte og såret slik at dere ender opp med å skremme ham helt vekk med en sur melding nå da 😬

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Trodde ikke folk brydde seg så mye om det lengre. 

Anonymkode: 61b8d...fca

Selvfølgelig så ønsker man å høre fra en man er betatt av/forelsket i på en stor merkedag som nyttårsaften! 

Anonymkode: b54ab...16b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg sendte ikke en eneste en. Fordi det gir ikke helt mening lenger å sitte klar for å sende masse meldinger og få like tilbake. Det fremstår for meg som unødvendig. De jeg er glad I snakker jeg med før eller siden uansett og kan si godt nyttår da. Jeg tror mange tenker i samme bane. 

Anonymkode: 47cfa...c34

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte ingen.  Jeg bruker ikke tid på telefonen når jeg er i godt selskap. 

Svarer nok de som sendte meg litt senere i dag, for å være høflig. Mulig jeg også legger ut en story med en kort videosnutt av raketter, og godt nyttår.

Anonymkode: 800c0...22e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da legger dere trolig mer i "forholdet" enn hva den andre parten gjør 😔 Men ikke bli sinte og såret slik at dere ender opp med å skremme ham helt vekk med en sur melding nå da 😬

Selvfølgelig så ønsker man å høre fra en man er betatt av/forelsket i på en stor merkedag som nyttårsaften! 

Anonymkode: b54ab...16b

Typisk kvinnelig overtolkning.... Ser det samme hos venninner. Hvordan i alle dager vet du hva denne fyren føler om henne?

Det finnes ingen bok med retningslinjer for når man skal melde, når man skal ringe, og hvilket innhold disse bør ha. Mange lar telefonen ligge, og vektlegger heller tid sammen.

Så det eneste som betyr noe her er hvordan han er når de er sammen, og om hun da føler at han bryr seg om henne. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender vanligvis ikke godt nyttår melding til folk, gjorde ikke det i år heller. For meg handler det litt om å være til stede i øyeblikket og derfor nedprioriteres den digitale verdenen på sånne dager. 

Jeg forstår det er sårt når du ventet, men ikke fikk. Jeg er litt i samme situasjon, er betatt av en mann som ikke er super flink til å holde kommunikasjonen gående. Hadde egentlig gitt litt opp jeg også, tenkte nå er det hans tur. 

Kan du ha en litt engstelig tilknytningsstil? Jeg har det og blir litt usikker når han ikke er på hele tiden. Greia er bare det at han lever sitt liv han også, har det kanskje travelt med venner og familie som du ikke ser og da blir den digitale verdenen nedprioritert, uten at det egentlig betyr så mye til eller fra for hvordan han føler for deg. 

Anonymkode: 93ca4...de0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kællen min stod å sutret høymælt i går fordi jeg sa han kunne ryddet opp etter ungen.  Jeg jobbet på nyttårsaften og hele romjula, og håpte han kunne gjøre det litt koselig til jeg kom hjem. Men det gjorde han ikke. Men han lagde den maten han ville ha selv med dessert han vil ha selv, da.. Selv om jeg ikke ville ha.. Og han lagde maten «for oss» selvfølgelig, da jeg sa at han kanskje kunne tenkt seg om. 

Og sånn er det alltid mellom oss egentlig. Han tenker bare på seg selv, og når han gjør noe for seg selv, da er det «for oss».

Jeg er ikke ekstra glad i han lenger, for å si det pent. Og han ville aldri ha sendt melding til meg på nyttårsaften. Så hvis det er noen «røde lamper» som blinker burde du ta hensyn til magefølelsen. Noen mennesker ser ikke lenger enn sin egen nesetipp.

Anonymkode: 04193...9a5

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Typisk kvinnelig overtolkning.... Ser det samme hos venninner. Hvordan i alle dager vet du hva denne fyren føler om henne?

Det finnes ingen bok med retningslinjer for når man skal melde, når man skal ringe, og hvilket innhold disse bør ha. Mange lar telefonen ligge, og vektlegger heller tid sammen.

Så det eneste som betyr noe her er hvordan han er når de er sammen, og om hun da føler at han bryr seg om henne. 

Noe jeg har lært i mine 45 år er at når en mann interessert  og tenker på deg, så tar han kontakt.

Da jeg traff mannen min for over tjue år siden og vi feiret jul hver for oss, så første han gjorde var å ringe meg på julaften og sa hvor sterkt han savnet meg og neste år ville han feire jul med meg. Han brydde seg ikke hvor vi skulle feire jul, bare at han var sammen med meg.

Det samme gjaldt den første nyttårsfeiringen. Jeg hadde kveldsvakt og kunne ikke feire nyttår sammen med ham. Men forelsket som han var, så dukket han opp på jobb bare for å gi meg nyttårsklemmen og kysset 🥰

Når det er sagt, så har jeg opplevd gutter fra jeg var 10-12 år gammel. Var dem skikkelig interessert i meg, så kom dem på døren til meg med gaver og kjærlighetsbrev (jepp.. allerede fra 10-12 års alderen så opplevde jeg dette og jeg beundrer disse gutta den dag i dag hvor tøffe dem var). 

Jeg har opplevd skuffelser jeg og før jeg traff mannen min. Men har skjønt i ettertid at disse mennene var nok ikke så interessert i meg som jeg kanskje var i dem. Og jeg satt og overtolke en del jeg også på den tiden

Anonymkode: 89c74...6ca

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel bare å innse at han ikke tenkte på meg 😢

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som sender nyttårsmeldinger lenger. Folk legger bare ut fellesmelding på Facebook. Jeg sendte ut en haug i åresvis og fikk mange igjen. Så sluttet jeg brått i fjor, da jeg innså at jeg kun fikk meldinger pga at jeg sendte selv. Jeg fikk ingen meldinger (kun av broren min). Ikke fordi de ikke bryr seg om meg, men fordi folk ikke sender ut slike meldinger til én og én lenger. Evt kun som svar.

Anonymkode: c683e...f44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ingen som sender nyttårsmeldinger lenger. Folk legger bare ut fellesmelding på Facebook. Jeg sendte ut en haug i åresvis og fikk mange igjen. Så sluttet jeg brått i fjor, da jeg innså at jeg kun fikk meldinger pga at jeg sendte selv. Jeg fikk ingen meldinger (kun av broren min). Ikke fordi de ikke bryr seg om meg, men fordi folk ikke sender ut slike meldinger til én og én lenger. Evt kun som svar.

Tja, hvis man er i nyforelsket-fasen, så er det ikke uvanlig å benytte anledningen til å sende en melding til kun den ene spesielle. Det er ikke snakk om venner og slekt her, men den man er forelsket i og gjerne skulle kysset når slaget slår 12.

Men alle gjør det selvsagt ikke uansett hvor forelsket de er, så man bør ikke legge for mye i manglende melding. 

Anonymkode: 98ec6...b69

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ingen du kjenner kanskje? Helt vanlig i min omgangskrets. 

Anonymkode: c6bcb...4a1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg fikk heller ingenting .. sånn er livet …men utenom han og familie er det plenty opptatte menn som har ønsket meg godt nyttår. De mld betyr fint lite for meg.

Anonymkode: 498c5...22e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk heller ingenting .. sånn er livet …men utenom han og familie er det plenty opptatte menn som har ønsket meg godt nyttår. De mld betyr fint lite for meg.

Siterer meg selv jeg sendte melding med godt nyttår og nyttårsklem. Tror ikke mld er lest enda 😂😂🥱ja gir no faan

AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare klisjé. Tenkte vel at du ikke var så desperat 🙂

Anonymkode: 6dd1d...d7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...