AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Hei! jeg har kjæreste og meg og kjæresten pleier og feste med han da han er min bestekompis tingen er at han ble introdusert til min bestevenninne og mine 2 andre kompiser og kjærestens kompis. nå vet jeg ikke om det er litt rart men vi tok veldig fine nyttårs bilder med alle osv, det som var litt sårende var at han valgte bare å legge ut bilde med beste venninna mi og min kompis og kjæresten min sin kompis på Instagram og skrive «fin feiring med fine folk» uten at jeg og kjæresten min ble inkludert på noen av bildene på instagram og han ene kompisen våres. Han har bare truffet min bestevenninne og kompis 2 ganger og kjæresten min sin kompis 1 gang. Jeg hadde tenkt å poste ut bilde av alle oss men nei.. nå frister det ikke.. da jeg synes det ble for dumt.. han hadde bare truffet bestevenninna mi 2 ganger men kunne ikke legge bilde av oss alle sammen.. Anonymkode: 61105...6d9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Hei! jeg har kjæreste og meg og kjæresten pleier og feste med han da han er min bestekompis tingen er at han ble introdusert til min bestevenninne og mine 2 andre kompiser og kjærestens kompis. nå vet jeg ikke om det er litt rart men vi tok veldig fine nyttårs bilder med alle osv, det som var litt sårende var at han valgte bare å legge ut bilde med beste venninna mi og min kompis og kjæresten min sin kompis på Instagram og skrive «fin feiring med fine folk» uten at jeg og kjæresten min ble inkludert på noen av bildene på instagram og han ene kompisen våres. Han har bare truffet min bestevenninne og kompis 2 ganger og kjæresten min sin kompis 1 gang. Jeg hadde tenkt å poste ut bilde av alle oss men nei.. nå frister det ikke.. da jeg synes det ble for dumt.. han hadde bare truffet bestevenninna mi 2 ganger men kunne ikke legge bilde av oss alle sammen.. Anonymkode: 61105...6d9 Alt han gjør er vel ikke nødvendigvis tenkt nøye gjennom, planlagt og kalkulert. Noen ting bare skjer og har ikke dypere betydning. La det gå. Anonymkode: 4fe11...f8b 7
Gjest Vitalogy Skrevet 8. januar 2023 #3 Skrevet 8. januar 2023 Dette er et sosete "problem" du selv konstruerer.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #4 Skrevet 8. januar 2023 Jeg hadde syns det var teit og hadde blitt såret også. Selvom det ikke trenger å bety noe og det bare er some. Men, likevel det folk gjør både F2F men også på some gjenspeiler jo til en viss grad hva de tenker og føler Anonymkode: 4a5ca...7ba
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2023 #5 Skrevet 8. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg hadde syns det var teit og hadde blitt såret også. Selvom det ikke trenger å bety noe og det bare er some. Men, likevel det folk gjør både F2F men også på some gjenspeiler jo til en viss grad hva de tenker og føler Anonymkode: 4a5ca...7ba Enig, tror ikke betydde noe men bare bilder av kjæresten min sin bestekompis og min besteveninne, som ble inkludert i bildene så er jo litt sårende, jeg passer alltid på å inkludere alle. En fin kveld med fine folk mener han nok alle men via instagram og facebook så er det bare de som var med i bildene som det var ment mot.. Anonymkode: 61105...6d9
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #6 Skrevet 9. januar 2023 Han postet sikkert bare det bildet fordi det var det bilde han likte av seg selv. Man blir gjerne selvsentrert på den måten noen ganger. Anonymkode: 0b522...1e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2023 #7 Skrevet 9. januar 2023 On 1/1/2023 at 5:25 AM, AnonymBruker said: Hei! jeg har kjæreste og meg og kjæresten pleier og feste med han da han er min bestekompis tingen er at han ble introdusert til min bestevenninne og mine 2 andre kompiser og kjærestens kompis. nå vet jeg ikke om det er litt rart men vi tok veldig fine nyttårs bilder med alle osv, det som var litt sårende var at han valgte bare å legge ut bilde med beste venninna mi og min kompis og kjæresten min sin kompis på Instagram og skrive «fin feiring med fine folk» uten at jeg og kjæresten min ble inkludert på noen av bildene på instagram og han ene kompisen våres. Han har bare truffet min bestevenninne og kompis 2 ganger og kjæresten min sin kompis 1 gang. Jeg hadde tenkt å poste ut bilde av alle oss men nei.. nå frister det ikke.. da jeg synes det ble for dumt.. han hadde bare truffet bestevenninna mi 2 ganger men kunne ikke legge bilde av oss alle sammen.. Anonymkode: 61105...6d9 Det er vel strengt tatt ikke lov å legge ut bilder av andre uten å spørre dem først uansett. Anonymkode: 76733...623 1
Leselusa Skrevet 9. januar 2023 #8 Skrevet 9. januar 2023 Tråden er ryddet for personangrep og nedlatende kommentarer. Mvh. Leselusa, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå