AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Så mye hat dere får ! Jeg har en teori. Er det sant at at kvinner som er i 20 årene, eller i sin prime time og som koser seg med livet ut på byen , eller overalt blir hatet mye på? Da snakke jeg om unge kvinner, og spesielt de peneste av dere? Jeg er også overbevist om at de kvinnene som hater på dere er oftest de eldre kvinnene som er gjerne over 45 ,og som ikke har vært så pene selv i sine 20 årene . Mitt inntrykk er at middelaldrende kvinner som har har vært pene og attraktive i sine yngre dager er mere fornøyd med livet ,og ikke har behov for å å være misunnelige og hate på på yngre kvinner. Tvert imot opplever jeg at de heier mer på ,og ønsker de yngre damene alt godt fordi de husker selv hvor mye dritt de måtte gjennom . Er det noe hold i min teori eller er jeg på på bærtur ? Anonymkode: ce404...379 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Blir jo sjalu såklart, noen av de. De begynner med disse setningene: dette er trolling. Jeg er i midten av 20-årene og blir ofte kalt svært pen og har draget på menn, så fort jeg forteller dette på KG. Så kommer disse negative kommentarene. Anonymkode: dc4a9...9ce 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Blir jo sjalu såklart, noen av de. De begynner med disse setningene: dette er trolling. Jeg er i midten av 20-årene og blir ofte kalt svært pen og har draget på menn, så fort jeg forteller dette på KG. Så kommer disse negative kommentarene. Anonymkode: dc4a9...9ce Det er så synd at det skal være sånn . Synes dette med sjalusi og misunnelse er kjempe vanskelig å snakke om . Nettop fordi det er andre som skal definere om du blir utsatt for det eller ikke og ikke deg selv som faktisk opplever det. Man kan for eks si at man ble utsatt for rasisme men aldri for sjalusi pga av utseende, nei Gud forby da er man så innbilsk og selvopptatt at det kan umulig være det man har opplevd . Da er det sikkert fordi man har har dårlig personlighet . Anonymkode: ce404...379
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så mye hat dere får ! Jeg har en teori. Er det sant at at kvinner som er i 20 årene, eller i sin prime time og som koser seg med livet ut på byen , eller overalt blir hatet mye på? Da snakke jeg om unge kvinner, og spesielt de peneste av dere? Jeg er også overbevist om at de kvinnene som hater på dere er oftest de eldre kvinnene som er gjerne over 45 ,og som ikke har vært så pene selv i sine 20 årene . Mitt inntrykk er at middelaldrende kvinner som har har vært pene og attraktive i sine yngre dager er mere fornøyd med livet ,og ikke har behov for å å være misunnelige og hate på på yngre kvinner. Tvert imot opplever jeg at de heier mer på ,og ønsker de yngre damene alt godt fordi de husker selv hvor mye dritt de måtte gjennom . Er det noe hold i min teori eller er jeg på på bærtur ? Anonymkode: ce404...379 Hvor ser du alt det hatet av damer i 20-årene?!😳🤔 Anonymkode: fcc61...525 6 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Jeg syns du er på bærtur. Jeg er 25 og populær på byen og alle på utestedet jeg pleier å gå til kjenner meg, damene også de eldre er bare snille og alle de eldre damene på jobb digger meg. Hat opplever jeg ikke unntatt fra eldre menn som jeg avviser og kaller gamle griser. De ler jeg bare av 😊 Anonymkode: 19ca4...5c6 6 3 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Dette stemmer 100%. Og du har ekstra mye av det her inne hvor klientellet ikke er attraktive damer i utgangspunktet. Dette er kvinneversjonen av et reddit incelforum for menn. Anonymkode: 6118b...05f 1 1
Gjest Ms Baxter Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Er en som nærmer meg 40, aldri vært noe populær blant menn, har vært samboer i 3år, men jeg gjorde det slutt da han ble slem. Datet noe etter, men fant ikke noe jeg trivdes med. Er nok aseksuell og ikke noe begeistret for intiminitet så trives godt alene. Har et barn og vil ikke ha flere, eier egen leilighet, bil og klarer meg bra økonomisk. Så føler ikke noe savn etter partner av praktiske grunner heller og er nok derfor ikke sjalu på mer pene kvinner. Kler meg i komfore klær og bruker ikke sminke. Bryr meg ikke om åssen jeg ser ut i grunn😅
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Syns du er på bærtur. Jeg er 21 år gammel jente. Opplever bare positivitet når jeg er ute på byn. Både fra eldre menn og kvinner. De er alltid så blide og hyggelige og skal alltid slå av en prat. Er det gamle griser, så ler jeg deg bort eller sier ifra Anonymkode: f9ffa...74f 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Hahaha! Jeg ler meg i hjel over alt man kan finne på å la seg krenke over. Krenkefesten vil ingen ende ta. Og ja, jeg vet hvordan det er, jobbet som modell/levde av utseende i mange år. Det er ikke en ulempe, det er selvsagt en fordel. Folk er ekstra snille, man får fordeler og gratis ting. Anonymkode: a2195...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så mye hat dere får ! Jeg har en teori. Er det sant at at kvinner som er i 20 årene, eller i sin prime time og som koser seg med livet ut på byen , eller overalt blir hatet mye på? Da snakke jeg om unge kvinner, og spesielt de peneste av dere? Jeg er også overbevist om at de kvinnene som hater på dere er oftest de eldre kvinnene som er gjerne over 45 ,og som ikke har vært så pene selv i sine 20 årene . Mitt inntrykk er at middelaldrende kvinner som har har vært pene og attraktive i sine yngre dager er mere fornøyd med livet ,og ikke har behov for å å være misunnelige og hate på på yngre kvinner. Tvert imot opplever jeg at de heier mer på ,og ønsker de yngre damene alt godt fordi de husker selv hvor mye dritt de måtte gjennom . Er det noe hold i min teori eller er jeg på på bærtur ? Anonymkode: ce404...379 Jeg ville sagt at det er de damene som var vakre i 20-årene og nå ikke lenger får oppmerksomhet, er de som er sure. De som ikke var attraktive i 20-årene har for lengst forsonet seg med sitt ytre - og fokuserer heller på andre kvaliteter. Om de ikke var bitre på sine medsøstre som tyveåringer skjønner jeg ikke hvorfor du mener de plutselig skal være det ved 45. Anonymkode: 06fc3...865 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette stemmer 100%. Og du har ekstra mye av det her inne hvor klientellet ikke er attraktive damer i utgangspunktet. Dette er kvinneversjonen av et reddit incelforum for menn. Anonymkode: 6118b...05f Vet du hva. Om noen er mislykkede her på KG, så er det virkelig mitt inntrykk av at det er mennene!! Anonymkode: 06fc3...865 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 Dette er ønsketenkning hos menn som ikke har draget på unge damer 😆 Anonymkode: f4601...091 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 Er så mange sure gamle damer som kommer med frekke kommentarer fordi jeg valgte å bli mor som 20 åring. Kan ikke folk bare respektere at noen faktisk vil bli ferdig med barn før de er 30? 😑 Anonymkode: cb0c9...d17 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #14 Skrevet 1. januar 2023 Jeg er kvinne på 45+. Jeg unner alle mine yngre medsøstre all moroa som årene i 20 årene er og skal være. Selvfølgelig skal de få masse oppmerksomhet og opplevelser. Det kommer en tid med (kamskje) barn, partner hverdager og regninger. Er så viktig å utnytte de årene og ikke bli "kjerring" før tiden. Er mer en god nok tid for det. Anonymkode: 1167b...e36 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er kvinne på 45+. Jeg unner alle mine yngre medsøstre all moroa som årene i 20 årene er og skal være. Selvfølgelig skal de få masse oppmerksomhet og opplevelser. Det kommer en tid med (kamskje) barn, partner hverdager og regninger. Er så viktig å utnytte de årene og ikke bli "kjerring" før tiden. Er mer en god nok tid for det. Anonymkode: 1167b...e36 For en frekk kommentar om unge kvinner som velger barn og mann i ung alder. Man blir ikke "kjerring" av å få barn. Man blir mer kerring i 50 + alder, med eller uten barn, særlig de som kritiserer unge med barn. Min søster fikk barn som 17 åring og har aldri blitt "kjerring" av det. Men hun ble en attraktiv dame som fikk de mennene eller mannen hun ville ha. Anonymkode: c2138...f89
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 Jeg synes ikke kommentaren til den du siterte var krenkende jeg, tvert imot 😳 Tror du misforstod totalt. Om ikke jeg er den som misforstod da😅 Man tolker vel forskjellig antar jeg.. jaja! Anonymkode: fd655...d08
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 Jeg er i trettiårene og bærer ingen nag til de som er yngre enn meg. Jeg skulle av og til ønske meg tilbake til den tiden siden jeg aldri fikk levd 20-årene mine fullt ut på grunn av sykdom. Men jeg unner dere alt godt! Jeg opplever ikke at det er så mange "eldre" kvinner som er misunnelig på dere da slik ts antyder😯 Det jeg derimot erfarte i tyveårene, som jeg nå forstår og kjenner meg igjen i selv, er at man kan bli litt lei.. man merker ganske godt aldersforskjell både i forhold til livserfaring og modenhet. Jeg begynte å studere først da jeg var tretti, og merket jeg kunne bli litt lei av de som var mye yngre enn meg av og til. Det er jo ganske naturlig, og bunner ikke i sjalusi - bare at man er på forskjellige steder i livet og har noen livserfaringer ekstra. Dog er det mange barnslige 30 + åringer også, ikke misforstå meg😅 Anonymkode: fd655...d08 2
Blått Skrevet 1. januar 2023 #18 Skrevet 1. januar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er i trettiårene og bærer ingen nag til de som er yngre enn meg. Jeg skulle av og til ønske meg tilbake til den tiden siden jeg aldri fikk levd 20-årene mine fullt ut på grunn av sykdom. Men jeg unner dere alt godt! Jeg opplever ikke at det er så mange "eldre" kvinner som er misunnelig på dere da slik ts antyder😯 Det jeg derimot erfarte i tyveårene, som jeg nå forstår og kjenner meg igjen i selv, er at man kan bli litt lei.. man merker ganske godt aldersforskjell både i forhold til livserfaring og modenhet. Jeg begynte å studere først da jeg var tretti, og merket jeg kunne bli litt lei av de som var mye yngre enn meg av og til. Det er jo ganske naturlig, og bunner ikke i sjalusi - bare at man er på forskjellige steder i livet og har noen livserfaringer ekstra. Dog er det mange barnslige 30 + åringer også, ikke misforstå meg😅 Anonymkode: fd655...d08 Jeg har også tenkt det. Skulle ønske jeg kunne dra tilbake ditt mistet 20-årene pga sykdom, men har nå fullt fokus på her og nå!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #19 Skrevet 1. januar 2023 Jeg koser meg med livet mitt og har ikke behov for å hate noen. Spesielt ikke kun fordi noen lever livet sitt. De eneste mennesker jeg blir sure på noengang er de som tråkker over andres grenser Anonymkode: db5dc...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #20 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): For en frekk kommentar om unge kvinner som velger barn og mann i ung alder. Man blir ikke "kjerring" av å få barn. Man blir mer kerring i 50 + alder, med eller uten barn, særlig de som kritiserer unge med barn. Min søster fikk barn som 17 åring og har aldri blitt "kjerring" av det. Men hun ble en attraktiv dame som fikk de mennene eller mannen hun ville ha. Anonymkode: c2138...f89 Her tror jeg du misforstod meg totalt. Dette var ikke rettet mot din søster, eller andre yngre mødre. Du la kanskje merke til at jeg skrev kjerring med hermetegn? Ja, jeg er nok blitt en sikkelig kjerring og det går helt fint. Anonymkode: 1167b...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå