AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Er det bare meg som synes dette er altfor mye info? Vi har ikke sakt hei enda, hvorfor skal en fyr gi meg timeplanenen sin på den måten? Hvordan skal man liksom lage kjemi med noen som skriver det, plus at "du skal være sånn og sånn" Må jeg sette på oppvaskmaskinen din allerede før vi har hilst eller hva er greia her? Anonymkode: e749c...0d8 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Kan det være at han ønsker å møte deg snarest mulig. Og derfor informerer om når dette best kan la seg gjøre? Anonymkode: 1ff17...5fc 8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Det er relevant fordi han ønsker å ha avtaler når barna ikke er der. Anonymkode: 73a1b...b53 11 3
Ellevill Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Himmel, snakk om å krisemaksimere. For en forelder er vanligvis barna det viktigste, og han forsøker vel å fortelle deg at han ikke er så tilgjengelig i oddetallsuker. Jeg synes dette er relevant info. 27 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Ellevill skrev (1 minutt siden): Himmel, snakk om å krisemaksimere. For en forelder er vanligvis barna det viktigste, og han forsøker vel å fortelle deg at han ikke er så tilgjengelig i oddetallsuker. Jeg synes dette er relevant info. Det er mye som er viktigere for meg enn dating, men jeg skriver det ikke i profilteksten likevel. Om jeg hadde skrevet at jeg jobba fra 9-18 hver dag så tror jeg det hadde blitt oppfatta negativt også, Anonymkode: e749c...0d8
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Dette er ikke rakettforskning. Ved å skrive dette opplyser han både om at han har barn med halvt foreldreansvar og at han ikke er særlig kompatibel med noen som har barn i partallsuker. For de fleste par er ikke den planen aktuell å endre på, så dette er nyttig å vite for enhver som vurderer å ta kontakt. Anonymkode: c3c84...222 19 1
jodle Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Det er nok fordi han ønsker å møte andre med ca tilsvarende avtale rundt barna sine. For å slippe å chatte i ukesvis, finne kjemien,for så å finne ut at samværsavtalene krasjer, så det egentlig ikke er mulig å få blitt kjent. Jeg synes ikke det er så rart. 7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Han vil rydde vekk røde flagg med en gang. Anonymkode: 6b916...58b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 hva om han IKKE hadde opplyst om dette da? da ville tråd-starter kanskje begynt å klage over at det blir vanskelig å gjøre avtaler med denne typen.... Anonymkode: fe85f...27c 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Jeg forstår ikke tankegangen din, TS. Anonymkode: d7c98...e56 2
viren Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Jeg synes egentlig det var relevant info, og forstår ikke hvorfor du reagerer negativt. 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 Roter du rundt i restekassa? Anonymkode: 8a765...874
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 Uff. Jeg hadde rablet om jeg bare kunne ha mine egne barn annen hver uke😕 Anonymkode: c001e...b45
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #14 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er det bare meg som synes dette er altfor mye info? Vi har ikke sakt hei enda, hvorfor skal en fyr gi meg timeplanenen sin på den måten? Hvordan skal man liksom lage kjemi med noen som skriver det, plus at "du skal være sånn og sånn" Må jeg sette på oppvaskmaskinen din allerede før vi har hilst eller hva er greia her? Anonymkode: e749c...0d8 Jeg har chattet lenge med menn og kommet kjempe godt overens med de. Så finner jeg ut at vi har barn på motsatte uker. Da er det kjedelig å la de gå fordi livene våre ikke matcher til et eneste treff. Sikkert bedre å bare si det med en gang, til og med før et hei. Anonymkode: ba94b...c31 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Uff. Jeg hadde rablet om jeg bare kunne ha mine egne barn annen hver uke😕 Anonymkode: c001e...b45 Ja, og enda mer om du ble kjent med noen som ikke hadde sjanse til å møte deg i den barnefri uka. Anonymkode: 5149b...a24 1
Arya2000 Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 Jeg skjønner ikke helt problemet? Han sier jo bare at han ikke er så tilgjengelig oddetallsuker. Reagerer mer på bestillingslisten , at du skal være sånn og slik.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 Jeg synes det er helt greit at de med barn opplyser om det... Jeg blir mer irritert om jeg kaster bort tid på å chatte med noen som utelater at de har barn... Men jeg skjønner også at noen som har barn har noen krav til en potensiell partner. Anonymkode: b27e4...1ed
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #18 Skrevet 2. januar 2023 Det er jo helt normalt å skrive det i profilen? Har sett utallige eksempler på det på Tinder. For de fleste er det nok bare en litt sprekere måte å si at de har delt omsorg på, men som andre sier her, om begge har barn er det jo praktisk at de har "fri" samtidig. Anonymkode: 78801...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå