AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Datteren min, på 13år, våknet idag med feber og full forkjølelse. Hun har tilbrakt det meste av dagen på sofan og i sengen sin. Hoster i ett, og hodet verker. Vi hadde planlagt å dra til sentrum for å få med oss fellesfyrverkeri, men mine og hans barn. Men når datteren min, forståelig nok, ikke orket å dra, så valgte jeg å bli hjemme med henne. Da ville heller ikke det andre barnet mitt bli med til sentrum, og valgte å bli hjemme med oss for å se fyrverkeri fra huset. Mannen ble sur for at jeg ikke ble med de. Han mener visst at jeg bare burde gitt datteren min litt mer febernedsettende (hun har fått dette altså) og fått henne med, evt at hun kunne være hjemme alene. Det hele tok, med kjøring, ca 1,5 timer. Ja, hun hadde nok klart seg fint hjemme, selv noen timer på natten. Men akkurat midnatt på nyttårsaften valgte jeg å bli hjemme. tanker? Anonymkode: 79b53...bff 3 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Du gjorde selvsagt det rette. Hadde han forlatt sitt barn? Anonymkode: 7d96c...e9b 15 2
Hensatt Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Hvorfor reise i 1,5 time for å se på fyrverkeri, syk eller ikke? 8 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Han får bare være sur, du gjorde det rette. Anonymkode: f9c8f...e23 9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Man drar ikke febersyke barn ut for å se på raketter. Han får være så sur han bare vil. Anonymkode: acad5...0ff 10 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Blizz1 skrev (9 minutter siden): Hvorfor reise i 1,5 time for å se på fyrverkeri, syk eller ikke? Ca 20 min å kjøre hver vei, pluss litt kø for å parkere, og selve showet. Gjør det gjerne selv altså, men ikke hvis noen blir igjen alene hjemme😏 Anonymkode: 79b53...bff 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 Sjokkert over mannen din her! Jeg valgte også å være hjemme med syk 14-åring i dag, og selvfølgelig velger man det❤️ Man drar ikke med seg et febersykt barn på noe slikt, og man drar heller ikke fra et sykt barn på en slik kveld. Anonymkode: 698b8...4de 7 2 2
Silva Pluvialis Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Datteren min, på 13år, våknet idag med feber og full forkjølelse. Hun har tilbrakt det meste av dagen på sofan og i sengen sin. Hoster i ett, og hodet verker. Vi hadde planlagt å dra til sentrum for å få med oss fellesfyrverkeri, men mine og hans barn. Men når datteren min, forståelig nok, ikke orket å dra, så valgte jeg å bli hjemme med henne. Da ville heller ikke det andre barnet mitt bli med til sentrum, og valgte å bli hjemme med oss for å se fyrverkeri fra huset. Mannen ble sur for at jeg ikke ble med de. Han mener visst at jeg bare burde gitt datteren min litt mer febernedsettende (hun har fått dette altså) og fått henne med, evt at hun kunne være hjemme alene. Det hele tok, med kjøring, ca 1,5 timer. Ja, hun hadde nok klart seg fint hjemme, selv noen timer på natten. Men akkurat midnatt på nyttårsaften valgte jeg å bli hjemme. tanker? Anonymkode: 79b53...bff Han er urimelig. Selvfølgelig forlater man ikke et sykt barn hjemme for å dra ut på "festligheter". Som foreldre hviler et ansvar, og det er å sette barna først. I dette tilfellet, bli hjemme med et barn som er sykt. Og ærlig talt, febernedsettende for å være med? Dras ut i kulda, med halvannen times kjøretur, når man ligger med feber? Hadde han selv ønsket det hvis han lå med influensa? 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Du gjorde alt rett. Selvfølgelig lar man ikke noen være alene på nyttårsaften. Anonymkode: b38cd...e70
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Hadde det vært et guttebarn så hadde du forlat han. Man prioriterer alltid sine barn over sengekameraten. Anonymkode: 07610...08e
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Han var nok bare skuffet og lei seg fordi dere ikke fikk oppleve det som en familie. Han kommer nok over det. Kanskje dere kan gjøre noe annet hyggelig hjemme. Spis koselig frokost, gå nyttårstur etc. Anonymkode: da0be...22b
got2go Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 Hvis du føler at du gjorde rett; hvorfor spør her inne om det er greit?
minister-mio Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde det vært et guttebarn så hadde du forlat han. Man prioriterer alltid sine barn over sengekameraten. Anonymkode: 07610...08e Hva mener du egentlig med det? 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #14 Skrevet 1. januar 2023 Synes det forteller deg mye om den mannen Anonymkode: b67ab...406
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 got2go skrev (4 timer siden): Hvis du føler at du gjorde rett; hvorfor spør her inne om det er greit? Kanskje man blir usikker om man egentlig var litt urimelig, når noen blir sinte på oss? Anonymkode: 698b8...4de 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 Tenker at han er en gigantisk dust. Anonymkode: 8369f...129 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå