Gå til innhold

Angrer på at jeg sendte han noen bilder..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er voksen kvinne interessert i jevnaldrende mann og vært på noen dates. Var litt nervøs for at jeg holdt på å miste han av kroken fordi han har vært laber på kontakt i det siste så jeg sendte han to dolle-bilder av meg (ikke nakenbilder, fullt påkledd men poserende foran speilet i trange klær). Vi har aldri sendt hverandre bilder før så det var helt out of character.. Bildene var lekre i kjole fra nyttårsmiddag i dag, men nå er jeg redd han tenker at jeg er en oppmerksomhetssyk dolledame lett på tråden eller at han gjennomskuer det som et smådesperat krampetrekk? Angrer veldig...

Anonymkode: 1b9c8...9d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sendte på Facebook messenger ganske unaturlig sted hvor vi kun har skrevet formelt med hverandre og avtalt datene våres..  og ikke på snapchat eller vanlige bildedelingstjenester.. 

AnonymBruker
Skrevet

Litt merkelig kanskje, hvert fall sånn ut av det blå, men gjort er gjort. Hva svarte han da? Hvis han ikke har sett det enda er det også mulig å fjerne igjen.

Anonymkode: 92d4b...428

AnonymBruker
Skrevet

He he, ja det skjønner jeg godt at du angrer på.

Anonymkode: 92679...849

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt merkelig kanskje, hvert fall sånn ut av det blå, men gjort er gjort. Hva svarte han da? Hvis han ikke har sett det enda er det også mulig å fjerne igjen.

Anonymkode: 92d4b...428

Han har sett det men ikke svart. Er sikkert på fest og venter med å reagere til han er edru.. 🫣 Jeg er ikke ute etter komplimenter men ville vise hvor fin jeg kan være og få han mer interessert. Føler meg som en fjortiss og at det bare slår motsatt ut nå!  Ikke bare ett men to bilder i forskjellig positur! herregud altså!..

På vår første date sa jeg at jeg likte å gå i kjoler men gjorde det sjeldent pga manglende anledning, så i meldingen nå skrev jeg at endelig fikk jeg anledning til å gå i kjole og ønsket han godt nyttår

Skrevet

Ingenting å være flau over! 💖

Om han ikke setter pris på noen fine bilder av deg, å verre, dømmer det, da er han nok ikke mannen uansett 😊

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

He he, ja det skjønner jeg godt at du angrer på.

Anonymkode: 92679...849

Haha jaa. 

Tror dere han tenker jeg at jeg er desperat? Eller kan det være han blir imponert? Bildene var veldig lekre det må jeg fornøyd si

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han har sett det men ikke svart. Er sikkert på fest og venter med å reagere til han er edru.. 🫣 Jeg er ikke ute etter komplimenter men ville vise hvor fin jeg kan være og få han mer interessert. Føler meg som en fjortiss og at det bare slår motsatt ut nå!  Ikke bare ett men to bilder i forskjellig positur! herregud altså!..

På vår første date sa jeg at jeg likte å gå i kjoler men gjorde det sjeldent pga manglende anledning, så i meldingen nå skrev jeg at endelig fikk jeg anledning til å gå i kjole og ønsket han godt nyttår

Hehe, litt kleint, og noe jeg kunne ha finnet på selv i et desperat øyeblikk😂 Det er veldig åpenbart for andre at du egentlig vil vise hvor pen du syns du er og få er kompliment. Også på messenger, da😅 Skulle så ønske at du var min venninne❤️😂

Liker han deg, har ikke dette noe å si. Masse lykke til med kjærligheten!

Anonymkode: acc11...372

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, litt kleint, og noe jeg kunne ha finnet på selv i et desperat øyeblikk😂 Det er veldig åpenbart for andre at du egentlig vil vise hvor pen du syns du er og få er kompliment. Også på messenger, da😅 Skulle så ønske at du var min venninne❤️😂

Liker han deg, har ikke dette noe å si. Masse lykke til med kjærligheten!

Haha ouff jeg er så flau! Har ikke engang drukket i kveld! Håper bare så inderlig ikke at jeg ødela synet hans på meg nå 🫣😅 Enda verre at meldingen bare står tikket av som lest uten noe godt nyttår svar tilbake eller noe 🫣☠️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du trenger å angre på ennå, er at bildene nå tilhører Facebook.
Hvis han er en idiot som misbruker bildene, så kan du angre litt mere.
Ellers ingenting å bekymre seg over. Menn liker sånt.

Anonymkode: 58b9e...0a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker om han er interessert så svarer han høflig tilbake, 0 stress.😊 vær deg sjøøl. Du gjør ingenting galt

Anonymkode: a351b...4bf

AnonymBruker
Skrevet

Du følte deg flott og du ville vise deg frem; fremsnakk av oss selv er noe de aller fleste burde bli flinkere til!! Fuck janteloven!! Vær stolt du!!

Anonymkode: bc567...e39

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Trist å si det. Men at du ikke fikk noe svar fra daten din betyr dessverre at han har avsluttet det med deg.

Anonymkode: 8bf3e...db0

• Liker 1
Skrevet

Synes det var helt greit jeg, du pyntet deg og ville dele det med han. Er han interessert så synes han det var hyggelig, var han ikke interessert så skader det jo ikke med noen bilder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er voksen kvinne interessert i jevnaldrende mann og vært på noen dates. Var litt nervøs for at jeg holdt på å miste han av kroken fordi han har vært laber på kontakt i det siste så jeg sendte han to dolle-bilder av meg (ikke nakenbilder, fullt påkledd men poserende foran speilet i trange klær). Vi har aldri sendt hverandre bilder før så det var helt out of character.. Bildene var lekre i kjole fra nyttårsmiddag i dag, men nå er jeg redd han tenker at jeg er en oppmerksomhetssyk dolledame lett på tråden eller at han gjennomskuer det som et smådesperat krampetrekk? Angrer veldig...

Ved å sende en slik melding bekrefter du at at du er en smådesperat oppmerksomhetssyk dolledame. 

Tror du heller skal begynne å akseptere deg slik du er i stedet for å bruke tid og energi på å fremstå som noe du ikke er. 

Anonymkode: c726d...bc5

• Liker 7
Skrevet

Tror neppe de bildene spiller noen rolle for hva han føler

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Såå... har han svart deg nå da?😅

Anonymkode: a436f...9e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Såå... har han svart deg nå da?😅

Anonymkode: a436f...9e9

Ja han svarte i kveld altså 1.nyttårsdag, nesten et døgn etter jeg sendte. Han skrev "Du ser awesome ut! Ha en fin kveld og god feiring søta!" 

Som om nyttårsfesten jeg var på i går skulle vært i kveld 🧐 Skjønner ikke om han prøver å spille dum eller hva 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja han svarte i kveld altså 1.nyttårsdag, nesten et døgn etter jeg sendte. Han skrev "Du ser awesome ut! Ha en fin kveld og god feiring søta!" 

Som om nyttårsfesten jeg var på i går skulle vært i kveld 🧐 Skjønner ikke om han prøver å spille dum eller hva 

Var han på et sted med fryktelig dårlig mobildekning? Så meldingen ble forsinket. 

Anonymkode: 15ed6...120

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hehe, kan det være at noe har hengt seg opp, slik at meldingen fra han kom mye senere enn han sendte den? Litt rart å skrive at du skal ha en god feiring i kveld, liksom😅 Så bra at han svarte da😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...