AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Er det noen som har opplevd å få følelser av sjalusi når man bare liker noen, er betatt og lign. Altså at man ikke er et par, men at sjalusi har man likevel? Eller er sånt lett å ignorere, skru av? Anonymkode: 937c2...985
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Det er vanlig. Anonymkode: d2c1d...415 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Ja det er vanlig.... tror jeg. Har opplevd å bli sjalu på flere jeg ikke har vært par med. Er gjerne i den fasen før man vet hvor godt han liker meg og er usikker på hva han vil. Anonymkode: 63f68...0af
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 For meg er det den fasen jeg var mest sjalu. H*n er liksom ikke min kjæreste, og alle andre som fikk oppmerksomhet tok plassen min. Men det gikk over de gangene vi ble par. Men da jeg var ung og forelsket meg i hytt å pine ble jeg selvfølgelig ikke par med de alle. Så attraktiv er jeg jo ikke.. 😅 Anonymkode: ea8c2...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Ja, er jo den verste tiden det , usikker på alt . Anonymkode: d237d...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå