Gå til innhold

hun satt mellom beina hans.. jeg hater henne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er helt knust nå... har hatt kontakt med en herlig fyr i litt over en mnd og vertfall jeg har vært betattr av han.. var på fest hos en venninne og jeg visste han også skulle komme.. da vi kom var det seff fullt av folk der men jeg visste ikke at han allerede var der,, da vi skulle hente mer drikke gikk jeg ned i kjelleren for å hente mer og i nederste trappa sitter han med en annen jente og jeg hørte at de pratet lavt med hverandre og hyun satt mellom beina hans. han hadde også armene litt frem slik at de touchet hver side av midjen hennes. Hun VET at jeg har hatt kontakt med han.. jævla bitch.. Sa til han, hva F er det dere holder på med, han ble helt overrasket og sa de bare pratet... Jeg greier ikke lengre være i samme hus som dem, så jeg dro.. Hva gjør jeg nå? har lyst å konfrontere henne, Hun visste at jeg var intressert i ham, hun er venninne med en av mine beste venninner, men de gadd ikke blande seg i dette nå ikveld..

Anonymkode: cc09a...87c

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du konfrontere henne hvis hun ikke visste at du var interessert i han? Det er jo heller han du må konfrontere hvis dere hadde avtalt å være eksklusive?

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Tvillingsjel skrev (33 minutter siden):

Hvorfor skal du konfrontere henne hvis hun ikke visste at du var interessert i han? Det er jo heller han du må konfrontere hvis dere hadde avtalt å være eksklusive?

Ts skriver at hun visste at TS var interessert i ham. 

Anonymkode: fb5f3...3ed

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Liker han deg tilbake eller ser han på deg som ei venninne? Siden du konfronterte han. For om dere ikke har vært på flørtern eller hatt en greie så kan han sitte med hvem han vil.

Anonymkode: beb6b...9ba

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

er helt knust nå... har hatt kontakt med en herlig fyr i litt over en mnd og vertfall jeg har vært betattr av han.. var på fest hos en venninne og jeg visste han også skulle komme.. da vi kom var det seff fullt av folk der men jeg visste ikke at han allerede var der,, da vi skulle hente mer drikke gikk jeg ned i kjelleren for å hente mer og i nederste trappa sitter han med en annen jente og jeg hørte at de pratet lavt med hverandre og hyun satt mellom beina hans. han hadde også armene litt frem slik at de touchet hver side av midjen hennes. Hun VET at jeg har hatt kontakt med han.. jævla bitch.. Sa til han, hva F er det dere holder på med, han ble helt overrasket og sa de bare pratet... Jeg greier ikke lengre være i samme hus som dem, så jeg dro.. Hva gjør jeg nå? har lyst å konfrontere henne, Hun visste at jeg var intressert i ham, hun er venninne med en av mine beste venninner, men de gadd ikke blande seg i dette nå ikveld..

Ja TS dette er vel sånn kvinner er. De vil ha menn andre kvinner liker. Den sosiale fletten fungerer vel slik at hun kommer til å bli utstøtt av deres gruppe?

Anonymkode: fb5f3...3ed

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når hun bare er venninne av venninna du har hun ikke noe forhold til deg og trenger ikke ta hensyn til deg om hun også liker han. Skjønner du er sur, men her er det han du må være sur på og ikke henne hvis det er sånn at han har flørtet med deg lenge og innbilt deg at du og han hadde en greie. 

Uansett det er sånt som skjer når man er 16-27 år ca. Bare bli vant til det og ikke stol på noen for mye, ikke legg for mye følelser i noen som ikke er kjæresten din så sparer du deg for mye irritasjon og skuffelser! Ikke involver deg i drama så kommer du best ut av det enn å bli sett på som den psycho dama som klikka, da skremmer du hvertfall vekk guttene du liker. . 

Anonymkode: cfb1a...20a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du ødela din egen sjanse i hvert fall. Du er rimelig gal når du viser eiesyke over en fyr, han er ikke noe mer enn en du har hatt kontakt med i en måned og er betatt av. 

Anonymkode: 64d01...6fe

• Liker 18
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Wow, glad jeg ikke er 15 år mer. #drama

Anonymkode: cd946...ede

• Liker 12
Skrevet

Var han og du veldig involvert i hverandre ?  Spenning / tiltrekning mellom dere to ? Dersom ikke så synes jeg du lar det ligge, og dersom det var /er spenning mellom deg og denne typen så spørs det om du nå har ødelagt det med din opptreden . 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøss. Eier du ham? Har du betalt dokumentavgift og fått eierskapet tinglyst? 

Anonymkode: c9bab...6b4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gud for et drama! 

Anonymkode: dc8b0...373

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han noen gang var interessert, er han neppe det nå lenger. De færreste trenger en overdramatisk og sjalu person i livet sitt.

Anonymkode: 0e7b2...f60

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Tenk om du kunne reagert med "Hei! Sitter dere her dere da? Så koselig at dere kjenner hverandre. Bli med å ta en drink sammen?" 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er helt ute å sykler. Håper han fikk ligge med hun andre dama.

Anonymkode: 126aa...eeb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er jo like de to, la dem få hverandre. Han valgte å gjøre dette mot deg og det gjorde hun også.

Anonymkode: cb0dc...d26

AnonymBruker
Skrevet

Hun høres ut som en bitch 

Anonymkode: 2391b...fa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jordbæra skrev (48 minutter siden):

Tenk om du kunne reagert med "Hei! Sitter dere her dere da? Så koselig at dere kjenner hverandre. Bli med å ta en drink sammen?" 

Høres påtatt ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

😆😄🤣 Som tatt ut av Oh Boy skoledagboken min i 1996.

Anonymkode: 75614...682

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun er ikke en venninne av deg, hun er en venninne av en venninne. Og denne gutten har du bare snakket med i en måned. Som jeg forstår det, så har dere ikke datet, dere har bare snakket. 

Du eier ikke denne fyren, og venninnen til venninnen din har ingen forpliktelser ovenfor deg. De er begge helt fri til å gjøre som de vil.

Ta deg sammen. 

Anonymkode: 01aff...9e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Høres påtatt ut

Spørs nok sikkert hva slags personlighet man har.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...