Gjest Stemor(d) Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Hva gjør man? Her er svigermor og eksen i samarbeid og barna tør ikke gjøre annet enn å følge dem. Barnevernet er i saken men med sosionomer på 23 år uten barn og uten psykologisk kompetanse klarer mor å fremmedgjøre far. Råd mottas med takk.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Her er det åpenbart mer til historien. Anonymkode: 70cd5...985 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Høres spesielt ut at også mannens mor mener barna ikke har godt av å være med far. Da er det noe som skurrer og at mor gjør lurt i å være restriktiv. Anonymkode: d39e8...f4a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Hvor mange tråder skal du lage om dette? Noen timer siden du laget en identisk tråd Anonymkode: 2bbba...052
Gjest Stemor(d) Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 J AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor mange tråder skal du lage om dette? Noen timer siden du laget en identisk tråd Anonymkode: 2bbba...052 Jeg er ny og følte første tråd var for avslørende så jeg slettet den. Trodde jeg:)
Gjest theTitanic Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Stemor(d) skrev (8 timer siden): Hva gjør man? Her er svigermor og eksen i samarbeid og barna tør ikke gjøre annet enn å følge dem. Barnevernet er i saken men med sosionomer på 23 år uten barn og uten psykologisk kompetanse klarer mor å fremmedgjøre far. Råd mottas med takk. Så exen, svigermor, barna og to sosionomer fra BV tar alle feil, og du har rett....? Akkurat.
Gjest Stemor(d) Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 theTitanic skrev (2 minutter siden): Så exen, svigermor, barna og to sosionomer fra BV tar alle feil, og du har rett....? Akkurat. Jeg tror ikke jeg har rett men jeg har lært mye om narsissistiske mødre i det siste og jeg er redd for at dette er det vi står midt i. Men takk for innspillet ditt. Det er klart man må vurdere egen adferd også.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Hæ? Din eks og din nye mann sin mor ? Anonymkode: 04f4c...969
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 Denne tråden gir ikke mening. Du må gå i deg selv, det er ikke alle andre det er noe galt med. Anonymkode: b44a4...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå