AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #1 Skrevet 1. januar 2023 Han har vært utro og jeg/vi prøver å jobbe oss gjennom det. I sted stod vi ute og så på fyrverkeriet ute på gaten, og plutselig gikk hun forbi oss og jeg så inn i ansiktet hennes. Akkurat i det hun passerte oss, la mannen armen rundt meg og jeg ristet den av meg fordi det gjorde meg kvalm, og det var fullstendig feil tidspunkt. Etterpå sa han at det var fordi han ønsket å trøste meg når hun gikk forbi meg! For en idiot som tror at det er trøst? Alt kommer tilbake til meg i løpet av ett sekund😐 🤮 Anonymkode: 18f8b...536 2 4
Phoenix Heart Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Hvorfor er du fortsatt sammen med ham? 24 15
Silva Pluvialis Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Jeg tror dette kommer til å gnage så mye på deg at det er bedre å gjøre det slutt. Det er vanskelig å tilgi slike svik. Det vil alltid ligge der å ulme. 18 11
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Athena Catalina. skrev (Akkurat nå): Hvorfor er du fortsatt sammen med ham? Fordi jeg elsket han på det tidspunktet jeg oppdaget utroskapen, og han har forandret seg totalt og lagt seg flat og angret og nå har han bestilt parterapi til oss og psykolog til seg selv, fordi han ønsker å ordne opp, men jeg er langtfra kommet gjennom dette han ga skjørt mot meg. Det ødela kvelden fullstendig for meg. Ts Anonymkode: 18f8b...536 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 Populært innlegg #5 Skrevet 1. januar 2023 Synes nå det var en positiv ting at han viser x elskerinnen at han hører sammen med deg? Anonymkode: 231e2...d7f 57 1 16
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Ok. Hva skulle han ha gjort? Han gjorde noe dumt. Du ble med ham. Han viser at han bryr seg om deg, og ikke tabben han begikk. Anonymkode: 392b1...3f2 23 3
Populært innlegg Raven.Writingdesk Skrevet 1. januar 2023 Populært innlegg #7 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Fordi jeg elsket han på det tidspunktet jeg oppdaget utroskapen, og han har forandret seg totalt og lagt seg flat og angret og nå har han bestilt parterapi til oss og psykolog til seg selv, fordi han ønsker å ordne opp, men jeg er langtfra kommet gjennom dette han ga skjørt mot meg. Det ødela kvelden fullstendig for meg. Ts Anonymkode: 18f8b...536 Skal du først tilgi ham og gå videre kan du ikke straffe ham i dann og vann når det passer deg. Jeg skjønner at dette ble en trigger men han gjorde alt rett. Han viser også at han automatisk søker seg mot deg når han ser henne og vil signalisere til henne og deg hvor han hører hjemme. Hva skulle han ha gjort? Vinket til henne og ønsket henne godt nytt år ? Han gjorde ingenting galt i kveld. Det gale han har gjort valgte du å tilgi, og han forsøker å få fremover sammen med deg. Tenk deg om, skal du la henne ødelegge mer enn det hun hae gjort? Det er hva du lar skje nå. 41 2 16
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Synes nå det var en positiv ting at han viser x elskerinnen at han hører sammen med deg? Anonymkode: 231e2...d7f Nja….Vi vet jo ikke hvordan det var. Kanskje han ønsket å være sammen med elskerinnen, men hun ville ikke…. Anonymkode: 7265f...180 3
Rosakatt Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nja….Vi vet jo ikke hvordan det var. Kanskje han ønsket å være sammen med elskerinnen, men hun ville ikke…. Anonymkode: 7265f...180 Vær snill Om ikke du er ts? Isåfall beklager! Endret 1. januar 2023 av Rosakatt
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Ts her Jeg har ikke fått lov å snakke om utroskapen mer enn to- tre uker, og han mente jeg skulle glemme det etter et par uker også derfor reagerer jeg sånn som jeg gjør over 1,5 år etterpå. Anonymkode: 18f8b...536 2 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 Ser frem mot parterapi da jeg endelig skal få lov å snakke om det, og få vite hva han tenkte på da han knullet på henne. Han valgte bort oss to som par da han hadde sex med henne, og det må han stå for. Ts Anonymkode: 18f8b...536 3 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 Full Ugle skrev (9 minutter siden): Skal du først tilgi ham og gå videre kan du ikke straffe ham i dann og vann når det passer deg. Jeg skjønner at dette ble en trigger men han gjorde alt rett. Han viser også at han automatisk søker seg mot deg når han ser henne og vil signalisere til henne og deg hvor han hører hjemme. Hva skulle han ha gjort? Vinket til henne og ønsket henne godt nytt år ? Han gjorde ingenting galt i kveld. Det gale han har gjort valgte du å tilgi, og han forsøker å få fremover sammen med deg. Tenk deg om, skal du la henne ødelegge mer enn det hun hae gjort? Det er hva du lar skje nå. Jeg har overhodet ikke tilgitt det og har heller ikke kommet over det, og grunnen til det er at jeg ikke har fått lov å snakke noe særlig om det. Ts Anonymkode: 18f8b...536 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #13 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her Jeg har ikke fått lov å snakke om utroskapen mer enn to- tre uker, og han mente jeg skulle glemme det etter et par uker også derfor reagerer jeg sånn som jeg gjør over 1,5 år etterpå. Anonymkode: 18f8b...536 Det kan ikke han sette regler rundt. Jeg for min del ville flådd han, jeg synes du er tøff som ville prøve å tilgi. Ha litt is i magen nå og benytt dere av terapi før du evt lar lunta gå av. Anonymkode: dcb32...123 9 2
Raven.Writingdesk Skrevet 1. januar 2023 #14 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har overhodet ikke tilgitt det og har heller ikke kommet over det, og grunnen til det er at jeg ikke har fått lov å snakke noe særlig om det. Ts Anonymkode: 18f8b...536 Det strider jo veldig imot det du skrev tidligere i tråden da. (« han har forandret seg totalt og lagt seg flat og angret og nå har han bestilt parterapi til oss og psykolog til seg selv, fordi han ønsker å ordne opp, «) 17 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ts her Jeg har ikke fått lov å snakke om utroskapen mer enn to- tre uker, og han mente jeg skulle glemme det etter et par uker også derfor reagerer jeg sånn som jeg gjør over 1,5 år etterpå. Anonymkode: 18f8b...536 Seriøst? For en tulling. Anonymkode: 7265f...180 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ser frem mot parterapi da jeg endelig skal få lov å snakke om det, og få vite hva han tenkte på da han knullet på henne. Han valgte bort oss to som par da han hadde sex med henne, og det må han stå for. Ts Anonymkode: 18f8b...536 Han valgte bort….han knullet henne…. Jaja, du vet jo alt dette, men velger å bli hos han! Nei, skjønner ikke. Anonymkode: 7265f...180 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har overhodet ikke tilgitt det og har heller ikke kommet over det, og grunnen til det er at jeg ikke har fått lov å snakke noe særlig om det. Ts Anonymkode: 18f8b...536 Men du kaster bort tiden din / livet ditt på han, tilgitt eller ei Anonymkode: 7265f...180 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #18 Skrevet 1. januar 2023 Uansett er det kun deg selv det går utover, at du har valgt å la denne hendelsen i kveld ødelegge resten av kvelden for deg. Det må vel være ganske kjipt? Anonymkode: 3c825...ce0 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #19 Skrevet 1. januar 2023 Rosakatt skrev (20 minutter siden): Vær snill Om ikke du er ts? Isåfall beklager! Se på de tre siste sifrene til AB, @Rosakatt: Anonymkode: 7265f...180 Anonymkode: 18f8b...536 er Ts. Anonymkode: 76435...4d3 2 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #20 Skrevet 1. januar 2023 Tvillingsjel skrev (41 minutter siden): Jeg tror dette kommer til å gnage så mye på deg at det er bedre å gjøre det slutt. Det er vanskelig å tilgi slike svik. Det vil alltid ligge der å ulme. Helt enig. Jeg prøvde å få forholdet på beina igjen jeg også men det var tre lange år i lidelse. Min største feil i livet er at jeg ikke gjorde det slutt og kom meg fort videre, idiotisk å utsette meg for den naive tanken om at forholdet kunne bli bra igjen! Ps: han var utro igjen etter 2,5 års iherdig kamp fra min side om å klare å stole på han. Once a cheater always a cheater... Anonymkode: 0fb28...74e 2 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå