Gå til innhold

På tide å slutte å sende søringene til militærtjeneste i nord-Norge og la nordlendingene forsvare landsdelen sin selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er alltid en drøss av søringer i militærleirene i sør Varanger og Bardufoss jeg synes dette føles veldig nedverdigende mot oss nordlendinger som om vi ikke kan forsvare vår egen landsdel selv. Så nå er det på tide og kun la nordlendinger forsvare sin egen landsdel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤦‍♀️

• Liker 4
Gjest GP950mAh
Skrevet (endret)
Sommer2464 skrev (4 timer siden):

Det er alltid en drøss av søringer i militærleirene i sør Varanger og Bardufoss jeg synes dette føles veldig nedverdigende mot oss nordlendinger som om vi ikke kan forsvare vår egen landsdel selv. Så nå er det på tide og kun la nordlendinger forsvare sin egen landsdel!

Så lenge dere er en del av landet Norge er det alle nordmenns ansvar å forsvare landsdelen. Om det er så nedverdigende å bli forsvart av søringer er det kanskje nedverdigende å bli subsidiert av søringer også, eller?

Endret av GP950mAh
Skrevet

Hadde du vært nordlending så hadde du visst at Bardu ligger i Troms og Varanger i Finnmark, ts ;)

• Liker 5
Skrevet (endret)
6 minutter siden, cherryl said:

Hadde du vært nordlending så hadde du visst at Bardu ligger i Troms og Varanger i Finnmark, ts ;)

Og Troms og Finnmark ligger fortsatt i Nord-Norge. 😉 

Nordlending.

Endret av Gibralfaro
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
cherryl skrev (7 timer siden):

Jeg vet da det jeg snakket ikke bare om Finnmark.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til slettet innlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet
Sommer2464 skrev (På 31.12.2022 den 23.24):

Så de få menneskene som bor i nord skal altså forsvare lille Norge alene? 😂 

Skrevet

Er du helt dust? 

Skrevet

Et klassisk eksempel på at folk nordpå er litt…kort.

(Er nordlending selv)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...