Sommer2464 Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Det er alltid en drøss av søringer i militærleirene i sør Varanger og Bardufoss jeg synes dette føles veldig nedverdigende mot oss nordlendinger som om vi ikke kan forsvare vår egen landsdel selv. Så nå er det på tide og kun la nordlendinger forsvare sin egen landsdel!
Gjest GP950mAh Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 (endret) Sommer2464 skrev (4 timer siden): Det er alltid en drøss av søringer i militærleirene i sør Varanger og Bardufoss jeg synes dette føles veldig nedverdigende mot oss nordlendinger som om vi ikke kan forsvare vår egen landsdel selv. Så nå er det på tide og kun la nordlendinger forsvare sin egen landsdel! Så lenge dere er en del av landet Norge er det alle nordmenns ansvar å forsvare landsdelen. Om det er så nedverdigende å bli forsvart av søringer er det kanskje nedverdigende å bli subsidiert av søringer også, eller? Endret 1. januar 2023 av GP950mAh
cherryl Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Hadde du vært nordlending så hadde du visst at Bardu ligger i Troms og Varanger i Finnmark, ts 5
Gibralfaro Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 (endret) 6 minutter siden, cherryl said: Hadde du vært nordlending så hadde du visst at Bardu ligger i Troms og Varanger i Finnmark, ts Og Troms og Finnmark ligger fortsatt i Nord-Norge. 😉 Nordlending. Endret 1. januar 2023 av Gibralfaro 1 1
Sommer2464 Skrevet 1. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2023 cherryl skrev (7 timer siden): Hadde du vært nordlending så hadde du visst at Bardu ligger i Troms og Varanger i Finnmark, ts Jeg vet da det jeg snakket ikke bare om Finnmark.
Rhodiola Skrevet 2. januar 2023 #7 Skrevet 2. januar 2023 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt og svar til slettet innlegg. Rhodiola, adm.
*blueberry* Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Sommer2464 skrev (På 31.12.2022 den 23.24): Det er alltid en drøss av søringer i militærleirene i sør Varanger og Bardufoss jeg synes dette føles veldig nedverdigende mot oss nordlendinger som om vi ikke kan forsvare vår egen landsdel selv. Så nå er det på tide og kun la nordlendinger forsvare sin egen landsdel! Så de få menneskene som bor i nord skal altså forsvare lille Norge alene? 😂
Tøvftta Skrevet 3. januar 2023 #10 Skrevet 3. januar 2023 Et klassisk eksempel på at folk nordpå er litt…kort. (Er nordlending selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå