AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Jeg vil gjenoppleve noe jeg vet jeg opplevde i barndommen. Jeg var 6-7 år, nå 30. Jeg har bare små glimt fra det. Det var ikke noe negativt. Men jeg forstår ikke hvordan hjernen min kan ha hvisket det ut og det irriterer meg. Går det an å gjenoppvekke sånt? Anonymkode: 736f0...d87
Belima Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Hjernen har stor kapasitet, men når vi blir eldre så er det noen hendelser som blir liggende langt bak. Se på hjernen som en bok. Hvor eldre du blir, jo flere sider er det i boka. Det er ikke alt som blir "lagret" like godt, men sånn er det bare. Noen ganger kan vi hjelpe hjernen med å bli gjenfortalt hendelser eller ved å se bilder fra det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Du kan prøve regresjon/hypnoterapi. Men det er vanlig at minner forsvinner, det er umulig å huske alt som har skjedd gjennnom et helt liv. Anonymkode: 59233...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Du kan prøve regresjon/hypnoterapi. Men det er vanlig at minner forsvinner, det er umulig å huske alt som har skjedd gjennnom et helt liv. Anonymkode: 59233...5a9 Hvor gjøres dette? Og funker det egentlig? Anonymkode: 736f0...d87
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvor gjøres dette? Og funker det egentlig? Anonymkode: 736f0...d87 Du må til en terapeut som driver med det. Det fungerer for mange, men jeg tror ikke alle er mottakelige for det. Er oftest brukt for å få frem negative minner som skaper uro og problemer senere i livet. Google regresjonsterapi og se om du kan finne noen der du bor Anonymkode: 59233...5a9
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du må til en terapeut som driver med det. Det fungerer for mange, men jeg tror ikke alle er mottakelige for det. Er oftest brukt for å få frem negative minner som skaper uro og problemer senere i livet. Google regresjonsterapi og se om du kan finne noen der du bor Anonymkode: 59233...5a9 Jeg er ikke interessert i det negative. Jeg bare vet jeg hadde en opplevelse og irriterer meg over at jeg ikke husker mer av det! Anonymkode: 736f0...d87
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke interessert i det negative. Jeg bare vet jeg hadde en opplevelse og irriterer meg over at jeg ikke husker mer av det! Anonymkode: 736f0...d87 Jeg forstår, jeg bare påpeker at det er dette regresjonsterapi ofte brukes til. Kontakt en som driver med det for å høre om de kan hjelpe. Ellers må man bare akseptere at gode minner også dessverre forsvinner fra hukommelsen. Anonymkode: 59233...5a9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå