Nåleputa Skrevet 31. desember 2022 #1 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Jeg har ikke tilgang til plussartikler. ) Og hvem kom dårligst ut? Noen som har rangeringa? Endret 31. desember 2022 av Nåleputa Måtte rette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Del Skrevet 31. desember 2022 Nåleputa skrev (3 minutter siden): Jeg husker ikke om det var Vg eller Dagbladet som hadde det. (Jeg har ikke tilgang til plussartikler. ) Og hvem kom dårligst ut? Noen som har rangeringa? Nei vet ikke Anonymkode: 5dcac...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Del Skrevet 31. desember 2022 Hva med å lenke til artikkelen? Anonymkode: 3f27e...ce8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nåleputa Skrevet 31. desember 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 31. desember 2022 https://www.dagbladet.no/tema/stor-oyekrem-test-wow/77550481 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Del Skrevet 31. desember 2022 Nøyer meg med å avsløre vinneren som var Dermalogica age reversal eye complex. Anonymkode: c3318...8d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Del Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nøyer meg med å avsløre vinneren som var Dermalogica age reversal eye complex. Anonymkode: c3318...8d6 Hvilke kremer var med? Anonymkode: de181...803 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Del Skrevet 31. desember 2022 hvorfor gidder noen egentlig å betale for å få tilgang til slike undersøkelser?? det stinker jo skjult reklame og promotering lang vei... Anonymkode: a33b5...911 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Del Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nøyer meg med å avsløre vinneren som var Dermalogica age reversal eye complex. Anonymkode: c3318...8d6 Skuffende. Den brukte jeg før, den er dyr og jeg merket ingenting til effekten. Foretrekker helt klar fete/fuktighetsgivende øyekremer, huden blir fuktet og linjer blir mindre synlig. Dermalogica Age Reversal ga ikke nok fukt og jeg fikk tørrere hud og de få linjene jeg har ble mye mer synlige. Anonymkode: 6da5b...ead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Del Skrevet 31. desember 2022 37 minutter siden, AnonymBruker said: Skuffende. Den brukte jeg før, den er dyr og jeg merket ingenting til effekten. Foretrekker helt klar fete/fuktighetsgivende øyekremer, huden blir fuktet og linjer blir mindre synlig. Dermalogica Age Reversal ga ikke nok fukt og jeg fikk tørrere hud og de få linjene jeg har ble mye mer synlige. Anonymkode: 6da5b...ead Har du noen du anbefaler? Anonymkode: 0c9d0...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Del Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Skuffende. Den brukte jeg før, den er dyr og jeg merket ingenting til effekten. Foretrekker helt klar fete/fuktighetsgivende øyekremer, huden blir fuktet og linjer blir mindre synlig. Dermalogica Age Reversal ga ikke nok fukt og jeg fikk tørrere hud og de få linjene jeg har ble mye mer synlige. Anonymkode: 6da5b...ead Hvilken liker du da? Anonymkode: e1679...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå