Cata Skrevet 14. desember 2005 #1 Skrevet 14. desember 2005 Vi klager over en del merkelige lover her i landet, men denne må da ta kaka.... (Kanskje ikke helt pent å le, men.....). Lurer på hva straffen blir, hvis noen er så frekke at de bryter loven?
Arkana Skrevet 14. desember 2005 #2 Skrevet 14. desember 2005 Ja, jeg stusset også veldig over dette. Men nå står det jo også at lovforslaget er ment som en protest og selvsagt ikke skal medføre noen straff, samt at den neppe blir vedtatt uansett.
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 14. desember 2005 #3 Skrevet 14. desember 2005 Fullbyrdet selvmord straffes visstnok med døden der nede. Strenge vilkår!
Cuba Skrevet 14. desember 2005 #4 Skrevet 14. desember 2005 Fullbyrdet selvmord straffes visstnok med døden der nede. Strenge vilkår! ← Skal ikke mye til nei.. *Oppgitt*
Wembi Skrevet 14. desember 2005 #5 Skrevet 14. desember 2005 jeg kunne også tenke meg å forby en del personer å dø
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #7 Skrevet 14. desember 2005 jeg kunne også tenke meg å forby en del personer å dø ← Jeg for min del har et par-tre stykker jeg gjerne skulle forby å leve, men det blir en annen sak...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå