Tutten Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Jeg har lenge kjent at jeg bruker for mye tid på mobilen. Mest lese avisen, høre podcast, se serier osv. Nå har jeg bestemt meg for å kutte kraftig ned, mest av alt for å være mer tilgjengelig for barna- men også fordi jeg vil tilbake til slik ting var før. Så mitt nyttårsforsett er altså å bruke mindre mobil. Jeg trenger litt tips, hjelp, støtte og erfaringer fra dere. Noen som ønsker det samme? Noen som har klart det? Hvordan?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Ønsker det samme. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Kjennes som det er den eneste måten jeg klarer å koble av. Kan nesten føle at jeg blir desperat om jeg ikke får scrolletid. Anonymkode: da5bd...c7e
visp Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Jeg har ikke dette problemet, men kan tenke meg at det kanskje kan lønne seg å sette på noen alarmer i løpet av dagen som tillater litt tid til scrolling? Akkurat å høre podcast syns jeg ikke går inn under dette da? Når jeg hører på musikk så hører jeg på musikk; jeg scroller jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 Jobber med det samme selv. Vil heller sitte å dulle med noe hobbyer. Tror det er lurt å legge mobilen fra seg på en fast plass, feks en krok på kjøkkenet/gangen. Et sted du ikke sitter hele tiden. Dersom du må opp å gå for å hent den blir man mer bevisst bruken. Anonymkode: b53dd...449
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Kjøp dere abonement med 1 gb data Anonymkode: c0c56...0e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå