Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge kjent at jeg bruker for mye tid på mobilen. Mest lese avisen, høre podcast, se serier osv. Nå har jeg bestemt meg for å kutte kraftig ned, mest av alt for å være mer tilgjengelig for barna- men også fordi jeg vil tilbake til slik ting var før. Så mitt nyttårsforsett er altså å bruke mindre mobil. Jeg trenger litt tips, hjelp, støtte og erfaringer fra dere. Noen som ønsker det samme? Noen som har klart det? Hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker det samme. Aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Kjennes som det er den eneste måten jeg klarer å koble av. Kan nesten føle at jeg blir desperat om jeg ikke får scrolletid.

Anonymkode: da5bd...c7e

Skrevet

Jeg har ikke dette problemet, men kan tenke meg at det kanskje kan lønne seg å sette på noen alarmer i løpet av dagen som tillater litt tid til scrolling? Akkurat å høre podcast syns jeg ikke går inn under dette da? Når jeg hører på musikk så hører jeg på musikk; jeg scroller jo ikke. 

Skrevet

Jobber med det samme selv. Vil heller sitte å dulle med noe hobbyer. Tror det er lurt å legge mobilen fra seg på en fast plass, feks en krok på kjøkkenet/gangen. Et sted du ikke sitter hele tiden. Dersom du må opp å gå for å hent den blir man mer bevisst bruken.

Anonymkode: b53dd...449

Skrevet

Kjøp dere abonement med 1 gb data

Anonymkode: c0c56...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...