Gå til innhold

Ga en Michael Kors veske til tenåringsdatter til jul. DYR! Nå vil hun ikke bruke den til nyttårsaften, griner og sier den er «harry»!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vi som er på viddene her? Eller har datteren min rett? Selv har jeg tre Michael Kors vesker jeg er helt forelsket i, bruker ikke annet.

Anonymkode: bc451...0aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel noen år siden tenåringer syntes Michael Kors var stas.

Man kan jo si hva man vil om tenåringer som ikke setter pris på dyre gaver, men hvis man som forelder vil glede tenåringsbarn, kjøper man helst ikke det man selv synes er kult. Tenåringer og foreldre har som regel ulik smak.

Skrevet

Men spurte du ikke eller vet ikke hva slags merker hun liker? Det er litt tabbe å bare anta at alle liker det samme som deg selv. MK er det vel veldig få som vil ha nå så vidt jeg vet.

• Liker 41
  • Nyttig 8
Skrevet

Er dette enda en sånn «harry»tråd? <_<

• Liker 13
Skrevet

Huff, blir en lei kveld dette 🥲

Anonymkode: 46861...6eb

Skrevet
Macro skrev (1 minutt siden):

Men spurte du ikke eller vet ikke hva slags merker hun liker? Det er litt tabbe å bare anta at alle liker det samme som deg selv. MK er det vel veldig få som vil ha nå så vidt jeg vet.

TS. Tenkte jeg skulle overraske henne med en veske.

• Nyttig 1
Skrevet

Kan hun ikke bytte den da? Smaken er som baken, delt i to

• Liker 18
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg elsker MK vesken min. Fikk den i gave og er ingen ungdom lenger.  Kommer aldri til å slutte bruke den. 
Dattera di er utakknemlig, så ta vesken selv.

• Liker 7
Skrevet

Ungdommen her hadde ELSKET om hun hadde fått MK veske

Anonymkode: 07553...ecb

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at om hun ikke ønsket seg den, kan du ikke forvente at hun elsker den. Den er kanskje dyr, men det gjør ikke qt den blir finere for henne? Finnes så mange typer vesker at det er ingen alle liker. På dyre ting er det best å spørre om hun liker den før du kjøper den! 

Jeg håper hun skjønner hvor dyr den er da. Det er viktig. Men det gjør ikke at hun liker den bedre! Hun kan være takknemlig, uten å late som at hun liker den.

Anonymkode: c2248...4b1

• Liker 16
Skrevet

Ifølge mine ungdommer er visst Kors ut nå… ikke lett å følge med

• Liker 2
Skrevet

Min datter hadde ikke brukt veske fra MK, ikke jeg heller 😅 Mulberry derimot!

Anonymkode: e82d3...d8e

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
MiominMio skrev (3 minutter siden):

Ifølge mine ungdommer er visst Kors ut nå… ikke lett å følge med

Hjelpes..

• Liker 4
Skrevet

Tror dessverre en del unge synes MK er harry. 15- åringen min ville ikke hatt det. Mulig det er er miljøet på skolen/ trinnet datteren din går på også. Dette betyr veldig mye for disse jentene. 
Vi voksne kan tenke og mene hva vi vil om det, men det er en hard virkelighet for tenåringene, og det er høyst reelt at de risikerer å bli baksnakket og/ eller fryst ut om de ikke følger strømmen. 

Anonymkode: 8b621...c4a

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Om hun ikke liker den så kan den vel byttes? Det hadde vært det beste😊

Anonymkode: baa49...252

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

herregud. gi hun en veske fra hm som resten av landets tenåringer har.

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet

Er vel bare å bytte den da? 

MK er "ute".

Anonymkode: 6b921...4bf

• Liker 10
Skrevet

I år for eksempel har det på min datters skole vært bag’er/ Tote bag fra Malene Birger og Marc Jacobs som har vært tingen. 

Guess, MK o.l er ikke populært lengre. 

Anonymkode: 8b621...c4a

• Liker 7
Skrevet

Off, hatet når min mor skulle press på meg henner smak. For å deretter gi meg dårlig samvittighet når eg ikkje vil bruke det, la no jenta bruka va ho vil på nyttårs. 

Anonymkode: b8de9...e8e

• Liker 18
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...