Gå til innhold

Hvor mye «bidrar/ser» mannen når du selv er hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er alene om å ha det slik, så må bare høre noen erfaringer🤷🏻‍♀️ Jeg har en mann som er periodevis mye vekke på jobb (ikke nordsjø turnus altså). Når jeg også er hjemme føler eg at alt ansvaret faller på meg. At han glemmer/ikke tenker/ikke gidder (hvem vett?) helt basic ting som å finne mat til 2 åringen, bade visst det trengs og legge til kvil eller legging på kvelden. Visst jeg er litt utilgjengelig som f.eks visst eg rydder litt i en annen etasje så kan eg komme ned og ungen er ikke lagt, ikke fått mat osv. Det gjør det jo litt tungt siden eg føler eg må passe på «hele tiden», spørre om han kan gjøre ditt og datt. Har tatt dette opp 1000 ganger at jeg trenger at han tar mer initiativ til ting men får da høre at tross alt gjør mye. Er det slik i de 1000 hjem?🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 85e8f...a29

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg og han er hjemme mente jeg å skrive

Anonymkode: 85e8f...a29

Skrevet

Har det ganske likt selv. Må minne han på ting hele tida. Utrolig slitsomt. Har snakket om det, prøvd å skrive lister, avtale ansvarsområder osv. men lite som fungerer. Blir alltid møtt med forståelse, og hos meg virker det iallefall som om mannen faktisk vil bli bedre, men får det ikke til. Har prøvd å overse når han ikke gjør noe, men når feks det ikke er vasket klær på 2 uker for han ikke får med seg at det minker i skuffene så må en nesten gjøre det selv. 

har ingen råd å komme med for vi har prøvd mye forskjellig som ikke har fungert. Føler jeg er alenemor til 3 barn av og til😫😂

Anonymkode: b86a0...bb8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...