Gjest Warrior Skrevet 31. desember 2022 #1 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Har du noen mål for året 2023? Eller tar du det som det kommer? Selv har jeg ikke noen andre mål for 2023 enn å bli helt frisk og få bort alt jeg sliter med og at jeg ikke får noe raserianfall og ingen angstanfall. Ellers ønsker jeg at 2023 blir et supert år. 2022 har også vært ett flott år så håper det fortsetter sånn året som kommer også. Resten får jeg ta som det kommer. Jeg er selvfølgelig redd for at 2023 skal bli et tyngre år men nei. Skal gjøre mitt beste for at det blir et enda bedre år🤩 Hva med deg? Godt nyttår til dere alle og håper dere har en flott nyttårsfeiring. Endret 31. desember 2022 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 31. desember 2022 #2 Del Skrevet 31. desember 2022 Overleve, I guess. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Del Skrevet 31. desember 2022 Ja, jeg skal kutte ut noen vennskap som ikke er annet enn kontrollerende og frekke, jeg kommer til å ta avstand til min mor og kun bidra med det mest nødvendige og praktiske, for jeg orker ikke det hatet og kulden hun viser meg hele tiden, som om hennes mål i livet er at jeg skal skjønne at jeg ikke betyr en dritt. Jeg skal spare mer penger i søken etter det lille huset i skogen jeg ønsker meg, langt ut på landet, i freden og roen og stillheten. Jeg skal prioritere mine behov mer, det er slutt på å hyperventilere av utmattelse fordi jeg bare skulle hjelpe/lytte til/løse andres problemer mens det uansett bare kommer flere og flere, og jeg skal stille mer opp for de som trenger det på en sunn måte. Dørmatta blir igjen i 2022, den Jeg som entrer 2023 er faen meg ferdig med å utsette meg selv for dritt for å hjelpe andre, det er den måten man aldri får noe igjen for det for. Det er mine mål. Anonymkode: c1a17...047 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Del Skrevet 31. desember 2022 Prøva ikkje velta meg i dritten som kjem. Gjera det beste ut av det. Sjå løysningar og ikkje problemer. Anonymkode: c3b7b...997 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Del Skrevet 31. desember 2022 Liker ikke å sette meg urealistiske mål, men har en drøm om å finne en kjæreste. Lite trolig, men ønskelig. Anonymkode: 2cb90...b2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Del Skrevet 31. desember 2022 Jeg skal klare å gå fra samboeren min Anonymkode: 56a9a...b7f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Del Skrevet 31. desember 2022 Få meg en venn Anonymkode: 3f5f1...205 2 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Del Skrevet 31. desember 2022 Har noen sparemål Altså rent spesifikt for å øke egenkapitalen så vi kan kjøpe bolig. Anonymkode: 99064...a5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Del Skrevet 31. desember 2022 Finne en egnet bolig/flytte Fortsette vektnedgangen Adoptere en hjemløs katt Ta bedre vare på den psykiske/fysiske helsen Bli bedre på og spare penger. Anonymkode: 8943b...333 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 31. desember 2022 #10 Del Skrevet 31. desember 2022 (endret) Ja. Overleve. Jeg har nyre- og hjertesvikt. Endret 31. desember 2022 av Honey Dew 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Del Skrevet 31. desember 2022 Slutte å være aktiv på KG 😅 Anonymkode: 9ff0b...191 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 31. desember 2022 #12 Del Skrevet 31. desember 2022 - Føle meg trygg i meg selv - Flytte (eller ha sagt opp boligen før 1.januar 2024) - Reise til utlandet 1 gang - Trives i eget selskap og gjøre hva faen jeg vil - Reise en liten tur bare for meg selv - Være alene på bursdagen min - Invitere noen venner til å feire bursdagen min på en restaurant og hjemmelaget kake etterpå - Rådgivningssamtale hos banken - Sette meg selv først, på ekte - Ta skikkelig ansvar for meg selv i ett og alt, bli en empowered independent woman, og slutte helt med å ta ansvar for andres "drit" - Lære meg å drite i hvordan andre lever deres liv, og å leve mitt for meg (Hehe dere ser den røde tråden!) Gleder meg til 2023! Godt nytt år til alle og en hver og lykke til med målene deres. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 31. desember 2022 #13 Del Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ja, jeg skal kutte ut noen vennskap som ikke er annet enn kontrollerende og frekke, jeg kommer til å ta avstand til min mor og kun bidra med det mest nødvendige og praktiske, for jeg orker ikke det hatet og kulden hun viser meg hele tiden, som om hennes mål i livet er at jeg skal skjønne at jeg ikke betyr en dritt. Jeg skal spare mer penger i søken etter det lille huset i skogen jeg ønsker meg, langt ut på landet, i freden og roen og stillheten. Jeg skal prioritere mine behov mer, det er slutt på å hyperventilere av utmattelse fordi jeg bare skulle hjelpe/lytte til/løse andres problemer mens det uansett bare kommer flere og flere, og jeg skal stille mer opp for de som trenger det på en sunn måte. Dørmatta blir igjen i 2022, den Jeg som entrer 2023 er faen meg ferdig med å utsette meg selv for dritt for å hjelpe andre, det er den måten man aldri får noe igjen for det for. Det er mine mål. Anonymkode: c1a17...047 Gratulerer! Hurra! Dette gjorde meg glad, heia deg 🥳🎊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 31. desember 2022 #14 Del Skrevet 31. desember 2022 Jeg tror ikke at det er lurt for min del å ha veldig store mål siden jeg da aldri klarer å følge dem. -Få det bedre med meg selv. Det er jo et pågående prosjekt, så jeg forventer ikke at alt skal være fikset og tipp topp ved enden av neste år, men å få det litt bedre, litt flere positive opplevelser tror jeg at er mulig å få til. -Få jobb. Det har jeg veldig lyst til å få til i løpet av året og har begynt å jobbe med det. -Lytte til meg selv og ikke føle at jeg må gjøre det alle andre vil. Det er faktisk greit om jeg gjør ting på mine premisser og ikke at andre skal bestemme når jeg er klar for x og y eller at jeg skal gjøre ditt og datt før jeg er klar for det. Nå er det ikke sånn at jeg ikke skal utfordre meg selv, men jeg vil ta ting i mitt tempo. Så tar det den tiden det tar. -Leve litt sunnere og være litt mer aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Del Skrevet 31. desember 2022 Hovedmålet er kjøpe større bolig Gå ned i vekt Ta flere sjanser og stole mer på meg selv Kanskje prøve å bli gravid igjen mot slutten av året Anonymkode: e5c44...033 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cisco Skrevet 31. desember 2022 #16 Del Skrevet 31. desember 2022 Satser på ny jobb. Har vært på samme plass i 12 år nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #17 Del Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker ikke å sette meg urealistiske mål, men har en drøm om å finne en kjæreste. Lite trolig, men ønskelig. Anonymkode: 2cb90...b2a Det kunne jeg også tenke meg. Anonymkode: 7670d...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåKatt Skrevet 31. desember 2022 #18 Del Skrevet 31. desember 2022 14 minutter siden, AprilRyan said: Jeg tror ikke at det er lurt for min del å ha veldig store mål siden jeg da aldri klarer å følge dem. -Få det bedre med meg selv. Det er jo et pågående prosjekt, så jeg forventer ikke at alt skal være fikset og tipp topp ved enden av neste år, men å få det litt bedre, litt flere positive opplevelser tror jeg at er mulig å få til. -Få jobb. Det har jeg veldig lyst til å få til i løpet av året og har begynt å jobbe med det. -Lytte til meg selv og ikke føle at jeg må gjøre det alle andre vil. Det er faktisk greit om jeg gjør ting på mine premisser og ikke at andre skal bestemme når jeg er klar for x og y eller at jeg skal gjøre ditt og datt før jeg er klar for det. Nå er det ikke sånn at jeg ikke skal utfordre meg selv, men jeg vil ta ting i mitt tempo. Så tar det den tiden det tar. -Leve litt sunnere og være litt mer aktiv. Fin liste. Lykke til. ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 31. desember 2022 #19 Del Skrevet 31. desember 2022 Tenker at jeg ønsker meg en kjæreste. Vil forsøke å se det beste i alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #20 Del Skrevet 31. desember 2022 Mine mål er å bli bedre fra overspisingslidelsen min, redusere å utsette ting jeg skal gjøre, re opp senga hver dag og ordne meg hver dag. Godt nytt år, alle sammen! Anonymkode: 98b8e...7e5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå