Gjest Stemor(d) Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 (endret) Jeg angrer. Endret 1. januar 2023 av Stemor(d) Jeg ville helst slettet dette for jeg angrer og aner ikke hvordan jeg får slettet profilen min eller andre ting.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Skal din mann ha 50% omsorg så må han jo få det, still opp hos mor for å hente. Og hvis det er bekymring om mors omsorgsevne så må dette tas opp med BV. Anonymkode: 44ebd...67c
Gjest Stemor(d) Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal din mann ha 50% omsorg så må han jo få det, still opp hos mor for å hente. Og hvis det er bekymring om mors omsorgsevne så må dette tas opp med BV. Anonymkode: 44ebd...67c Han har tatt det opp med barnevernet og de hører kun på mor. Han har jobb og har et godt liv. Vi drar på ferier og vi er opptatt av friluftsliv. Mens hos mor er det tatoveringer og fest som gjelder.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 Ta mor til retten og krev full omsorgsovertagelse. Anonymkode: 68e78...245 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Stemor(d) skrev (14 timer siden): Han har tatt det opp med barnevernet og de hører kun på mor. Han har jobb og har et godt liv. Vi drar på ferier og vi er opptatt av friluftsliv. Mens hos mor er det tatoveringer og fest som gjelder. Tatoveringer har ikke noe å si for omsorgsevne.. Anonymkode: 360fc...19d 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Stemor(d) skrev (15 timer siden): Han har tatt det opp med barnevernet og de hører kun på mor. Han har jobb og har et godt liv. Vi drar på ferier og vi er opptatt av friluftsliv. Mens hos mor er det tatoveringer og fest som gjelder. Hva har tatoveringer med saken å gjøre? Anonymkode: 3b27f...cf5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå