Gå til innhold

Svigermor

Anbefalte innlegg

Gjest Stemor(d)
Skrevet (endret)

Jeg angrer. 

Endret av Stemor(d)
Jeg ville helst slettet dette for jeg angrer og aner ikke hvordan jeg får slettet profilen min eller andre ting.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal din mann ha 50% omsorg så må han jo få det, still opp hos mor for å hente. Og hvis det er bekymring om mors omsorgsevne så må dette tas opp med BV. 

Anonymkode: 44ebd...67c

Gjest Stemor(d)
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal din mann ha 50% omsorg så må han jo få det, still opp hos mor for å hente. Og hvis det er bekymring om mors omsorgsevne så må dette tas opp med BV. 

Anonymkode: 44ebd...67c

Han har tatt det opp med barnevernet og de hører kun på mor. Han har jobb og har et godt liv. Vi drar på ferier og vi er opptatt av friluftsliv. Mens hos mor er  det tatoveringer og fest som gjelder. 

Skrevet

Ta mor til retten og krev full omsorgsovertagelse.

Anonymkode: 68e78...245

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Stemor(d) skrev (14 timer siden):

Han har tatt det opp med barnevernet og de hører kun på mor. Han har jobb og har et godt liv. Vi drar på ferier og vi er opptatt av friluftsliv. Mens hos mor er  det tatoveringer og fest som gjelder. 

Tatoveringer har ikke noe å si for omsorgsevne..

Anonymkode: 360fc...19d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Stemor(d) skrev (15 timer siden):

Hva har tatoveringer med saken å gjøre? 

Anonymkode: 3b27f...cf5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...