Gå til innhold

Tips til butplug eller noe i samme gate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake kjøpte jeg min første butplug. Den er helt ok, men føler jeg vil ha noe… mer? 
Når den først er inne, så kjenner jeg liksom ikke så mye til den. Hvis mannen tar den inn og ut og leker med den, så er det bedre. Men føler liksom vi burde prøve noe annet i samme gate.

forslag? 

Anonymkode: 07422...48e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Større butplug? Eller en sånn som utvider seg når du setter den inn. 

Anonymkode: 0fe23...00e

Skrevet

Dildo er et godt alternativ om du kunne tenke deg noe slikt.

Anonymkode: 0646f...cfa

Skrevet

Passivt leketøy uten vibrasjon, er jo billig, så det er bare å kjøpe inn diverse. Noen liker det å bli fylt av noe som presser mot skjedeveggen, men du trenger kanskje noe som stimulerer nervene rundt åpningen? Det finnes masse i kategorien kuler på pinne, som kanskje kan gjøre nytten? https://www.sinful.no/amaysin-silikon-analkuler

Anonymkode: 2d0c9...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Passivt leketøy uten vibrasjon, er jo billig, så det er bare å kjøpe inn diverse. Noen liker det å bli fylt av noe som presser mot skjedeveggen, men du trenger kanskje noe som stimulerer nervene rundt åpningen? Det finnes masse i kategorien kuler på pinne, som kanskje kan gjøre nytten? https://www.sinful.no/amaysin-silikon-analkuler

De er superdigge, men min erfaring er at de medfører mer…..ulykker 😐🫢

Anonymkode: afa93...c32

Skrevet

Vibrerende buttplugg, kanskje?

Anonymkode: f7dae...4c6

• Liker 1
Skrevet

Jeg anbefaler varmt Hush, fra lovense. 
Den kommer i 2 størrelser, vibrerer og kan styres via app. Moro leke! 

• Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for sitering av utestengt bruker. Elaine Marley, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 16.43):

For en tid tilbake kjøpte jeg min første butplug. Den er helt ok, men føler jeg vil ha noe… mer? 
Når den først er inne, så kjenner jeg liksom ikke så mye til den. Hvis mannen tar den inn og ut og leker med den, så er det bedre. Men føler liksom vi burde prøve noe annet i samme gate.

forslag? 

Anonymkode: 07422...48e

Du må kjøpe en butplug som kan blåses og og viktig med en kraftig vibrator.  og så bør du prøve å finne en som er veldig tynn der du har anus muskelen. jeg har sett etter det men ikke så lett. omkrets der bør ikke være over 4cm

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann på 37 år og er åpen og ærlig med bruk av buttplugg , og jeg bruker buttplugg hver eneste dag og både kone og voksne barn vet dette 😀

Anonymkode: 48550...c96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er mann på 37 år og er åpen og ærlig med bruk av buttplugg , og jeg bruker buttplugg hver eneste dag og både kone og voksne barn vet dette 😀

Anonymkode: 48550...c96

Så koselig. Tror likevel du skriver i feil tråd. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...