Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått dette gratis enda? Hvor bestiller man i tilfelle? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at de som får gratis blir henvist av jordmor. Jeg fikk ikke da jeg var gravid tidligere i år, da var det ikke på plass i min bydel enda. 

Anonymkode: 7d8e8...ff5

Skrevet

Du bestiller ikke, du blir henvist.

Anonymkode: 58d00...f62

Skrevet

Du må sjekke med ditt sykehus om det gjelder alle. Vet alle over 35 år skal få, og i mange sykehus har de også kommet til alle fra 33 år. Ang henvisning må du til fastlegen eller jordmor, son henviser deg 

Anonymkode: a1ec9...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble henvist av både jordmor og lege, hadde mistet 3 ganger før (den ene gangen i uke 14, ganske traumatisk historie hvor jeg var innlagt i en uke). Og jeg fikk likevel avslag første gangen de søkte. Så søkte de en gsng til og da fikk jeg. Detter var september 2022

Anonymkode: 01ecd...4a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg ble henvist av både jordmor og lege, hadde mistet 3 ganger før (den ene gangen i uke 14, ganske traumatisk historie hvor jeg var innlagt i en uke). Og jeg fikk likevel avslag første gangen de søkte. Så søkte de en gsng til og da fikk jeg. Detter var september 2022

Anonymkode: 01ecd...4a7

Det er jo ikke relevant når tidlig ultralyd er en del av ordinære svangerskapskontroller nå.

Anonymkode: 58d00...f62

Skrevet

Alle skal nå ha gratis tidlig ul, men meg ble den bestilt ved første svangerskapskontroll

AnonymBruker
Skrevet

Ble henvist etter første svangerskapskontroll, som kan tas hos lege eller jordmor. 

Anonymkode: 451c4...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...