Gå til innhold

Du som er alenemor, har du ONS? Tar du dem hjem til deg i så fall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 15d2a...868

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om barnet er hjemme, så tar jeg ikke sjansen nei. 

Anonymkode: d1352...813

Skrevet

Jeg tar ungen med

Anonymkode: b7c77...888

Skrevet

Har ikke ons og hadde ikke tatt hjem en fyr heller.

Hadde selv en mannegal alenemor som hadde ansvaret for oss barna og jeg hadde aldri gjort noe slikt mot mine barn. Ingen som kommer og går her.

Anonymkode: 0a802...1be

Skrevet

Det har vel hendt, men ville selvfølgelig aldri hatt med noen hjem om ungene var hjemme. Blir i så fall med hjem til dem (ungene er da hos faren). Liker uansett ikke å ha med noen hjem, liker knapt besøk av folk jeg kjenner  (er en smule introvert) 😄

Jeg regner med du tenker på at det medfører en viss risiko? Det gjør det jo, men det har knapt skjedd at det har vært med totalt ukjente, og som regel ender det jo opp med at man treffes flere ganger (siste treffer jeg fortsatt 1,5 år etter det som startet som en ONS). Treffer jeg andre er det stort sett resirkulering av tidligere dater.

Jeg orker ikke veldig faste forhold, men av og til trenger man litt voksen kroppskontakt og samtale. En hyggelig fwb som er fornøyd med å sees 1-2 ganger i mnd. er perfekt.

Anonymkode: 30d80...cee

Skrevet

Hva med desse alenefedrene da? 
Er en 100% alene om er alenefar eller 50% ? 
I såfall også spørre far om det samme ? 
Har han sex når barna er hos han? 

Anonymkode: 8d2f9...82c

• Liker 1
Skrevet

Nei. Ikke nå. Men da jeg var i 20-årene hendte det noen ganger, alltid når jeg hadde barnefri og tok de aldri hjem. Nå kunne det ikke falle meg inn å ha ONS. Det gir meg nada. 

Anonymkode: 9838c...007

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

?

Anonymkode: 15d2a...868

Jeg har ikke ons og jeg tar ikke med meg menn hjem før det begynner å nærme seg noe seriøst. Jeg har vært single i 7 mnd og ikke vært på noe date ennå. 

Anonymkode: 553e6...be4

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt med mann hjem når jeg har barnet, det er en syk ting å gjøre. Dog blitt spurt av en jeg hadde møtt èn gang om jeg ville komme bort på sex og vin når han hadde sønnen på 3 år hjemme, ufint og sa selvsagt nei 

Anonymkode: 0cbd3...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...