AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Til dere som har hyperemesis og er I tredje trimester, opplevde dere å bli enda værre på et tidspunkt? Har gått på zofran og phenergan siden uke 16 ish (afipran før det) og har egentlig berget greit mtp at jeg bare har vært kvalm men ikke kastet opp så mye. Nå er jeg 29 uker og zofran fungerer ikke.. Har prosjektil-spydd i hele dag, er sengeliggende med bøtte, og har ikke vært så dårlig siden i starten. Dette er mitt tredje hyperemesis-svangerskap men kan ikke huske å ha blitt så mye dårligere mot slutten. Håper bare virkelig ikke jeg må gå slik til fødsel, så håper noen kan fortelle meg at det ikke er varig nå så jeg kommer meg opp av kjelleren igjen.. Anonymkode: f5c12...b1a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Det er vanlig å bli litt kvalmere på slutten igjen, jeg ble også det.b Anonymkode: 17ec7...3c7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 "Falsk" alarm, nå kastet minste opp også så det er nok noro-virus 😭 Anonymkode: f5c12...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå