AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Litt annerledes nyttår her. Jentungen har lyst å feire litt i kveld. Men syns det er vanskelig. Hennes farfar døde i dag. Verdens herligste svigerfar. Så da blir vi 2 alene. Lage lettvint ribbe så ser jeg hva som skjer videre. Anonymkode: 2ca26...883 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Litt annerledes nyttår her. Jentungen har lyst å feire litt i kveld. Men syns det er vanskelig. Hennes farfar døde i dag. Verdens herligste svigerfar. Så da blir vi 2 alene. Lage lettvint ribbe så ser jeg hva som skjer videre. Anonymkode: 2ca26...883 La datteren feire. De er barn. Når min mamma døde spilte min sønn fotballkamp dagen etter. Han ville det og kunne ikke nekte han det Anonymkode: 24280...c14 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Litt annerledes nyttår her. Jentungen har lyst å feire litt i kveld. Men syns det er vanskelig. Hennes farfar døde i dag. Verdens herligste svigerfar. Så da blir vi 2 alene. Lage lettvint ribbe så ser jeg hva som skjer videre. Anonymkode: 2ca26...883 Kondolerer med svigerfaren din ❤ Forstår godt at du synes det er vanskelig å feire når dere har mistet et nært familiemedlem. Men prøv å gjøre det beste ut av det for jentas skyld. Spis god mat, dessert, godis, se en film sammen og gi henne noen stjerneskudd hvis du har. Anonymkode: 6ad9a...255 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 Farfar hadde sannsynligvis ønsket at hun skulle gjøre det hun har lyst til! Så for å hedre ham, så gjør dere det! Kondolerer! Anonymkode: b0a3e...86d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Beklager sorgen❤️ Anonymkode: f6cae...093
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 Hvor gammel er jenta? Jeg mistet en besteforelder da jeg var fire, skjønte ingenting. Mistet en da jeg var ti, og da forstod jeg døden og var mer med på sorgen i hjemmet. Anonymkode: e0dcb...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå