AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Nytt år, nye muligheter 😊 Hva er deres nyttårsforsett? Mitt er å bli mye flinkere økonomisk, ikke sløse så mye jeg har gjort, lage budsjett som ikke skal overskrides. Anonymkode: 8739d...616 1
TinaEmilie98 Skrevet 1. januar 2023 #2 Skrevet 1. januar 2023 Har ingen andre nyttårsforsett enn at jeg skal fortsette å nyte livet, og ikke bry meg om hva andre mener! 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #3 Skrevet 2. januar 2023 Legge bort mobilen mer, særlig rundt barna. Kutte kraftig ned på godteri og gå ned 5kg. Ikke gi alt av meg selv på jobb, jeg har også lov å være hjemme når jeg er syk. Ha mer tålmodighet med barna, særlig hen som muligens har adhd. Prioritere å pleie forholdet til mannen. Anonymkode: 5dd79...b72 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #4 Skrevet 2. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Legge bort mobilen mer, særlig rundt barna. Kutte kraftig ned på godteri og gå ned 5kg. Ikke gi alt av meg selv på jobb, jeg har også lov å være hjemme når jeg er syk. Ha mer tålmodighet med barna, særlig hen som muligens har adhd. Prioritere å pleie forholdet til mannen. Anonymkode: 5dd79...b72 Dette var fint skrevet. Der oppsummerte du alt jeg bil gjøre i år også gitt ❤️🙂 Tro på det stå for det og ikke gi opp. Barna og forholdet til mannen er det viktigste man har. Lev i nuet 🌹🤗 Lykke til:) Anonymkode: 72f89...52e 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #5 Skrevet 2. januar 2023 Si mer ja. Ikke hele tiden nøle og analysere ihjel hver eneste mulighet som byr seg- vil bli flinkere til å tørre å prøve og feile. Bli klar for å date igjen Anonymkode: e6912...1dd
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #6 Skrevet 2. januar 2023 Etter fjoråret har jeg skjønt at det ikke er vits i å planlegge noe som helst. 2022 var et år der det skjedde så mye uforutsigbart at jeg bare må ta en dag om gangen. At et kjært familiemedlem gikk fra å være helt frisk til å få en kreftdiagnose og døde en drøy måned etterpå har fått meg til å forstå at man egentlig er ganske maktesløse mot både sykdom og alt som bare «skjer». Så nyttårsforsettet får bli å leve litt mer. Anonymkode: 154d8...5ac
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #8 Skrevet 2. januar 2023 Leve et sunnere liv Bli flinkere med økonomien Fortsette på den veien jeg er på Anonymkode: c46d5...be7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #9 Skrevet 2. januar 2023 Vet ikke om jeg skal kalle det nyttårsforsett, men noen ting jeg har tenkt på at jeg vil gjøre annerledes fremover: Spare litt penger, ikke sløse vekk alt som jeg gjorde i fjor Lytte mer til hva kroppen og psyken faktisk trenger Finne en bedre balanse i livet generelt Si mer ja til ting jeg ellers sier nei til kun pga frykt og skam for deretter å angre 🙈 Ta mer plass i meg selv Anonymkode: dc6e0...9e2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #10 Skrevet 2. januar 2023 Nyttårsforsetter er som regel bare tull. Dersom en har ønsker om gjøre noen endringer i livet, hvorfor er dette et nyttårsforsett? Hvis en virkelig vil noe, så gjør en dette uavhengig av tidspunkt. Hvis en ikke fikk til endringen i september, så vil det nok ikke skje så mye om en har det som nyttårsforsett heller. Men det er likevel bra å reflektere over ting en vil endre på da. Anonymkode: 96812...d4d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #11 Skrevet 2. januar 2023 Ikke ett nyttårsforsett, da jeg begynte før jul; men få opp hverdagsaktiviteten. Før Korona skjedde det mye, og jeg var stadig på farten. Under Korona var jeg flink til å gå en tur hver dag. Etter Korona er jeg ekstremt stillesittende de dagene jeg ikke trener. Det blir liksom enten, eller. Og jeg tror man har godt av å få opp blodomløpet hver eneste dag. Det er også en fin måte å dra med venner og familie på en kveldstur. Anonymkode: 3fad6...f62
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2023 #12 Skrevet 4. januar 2023 Mine nyttårsforsett er å bli gravid, gå på flere arrangementer og prioritere egentid. Vil også holde på mine gode vaner som kosthold, trening og rehabilitering. Anonymkode: afc0a...7be 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå