Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt år, nye muligheter 😊

Hva er deres nyttårsforsett?

Mitt er å bli mye flinkere økonomisk, ikke sløse så mye jeg har gjort, lage budsjett som ikke skal overskrides.

Anonymkode: 8739d...616

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen andre nyttårsforsett enn at jeg skal fortsette å nyte livet, og ikke bry meg om hva andre mener!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legge bort mobilen mer, særlig rundt barna. 
Kutte kraftig ned på godteri og gå ned 5kg.   Ikke gi alt av meg selv på jobb, jeg har også lov å være hjemme når jeg er syk.                            Ha mer tålmodighet med barna, særlig hen som muligens har adhd.                            Prioritere å pleie forholdet til mannen.

Anonymkode: 5dd79...b72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Legge bort mobilen mer, særlig rundt barna. 
Kutte kraftig ned på godteri og gå ned 5kg.   Ikke gi alt av meg selv på jobb, jeg har også lov å være hjemme når jeg er syk.                            Ha mer tålmodighet med barna, særlig hen som muligens har adhd.                            Prioritere å pleie forholdet til mannen.

Anonymkode: 5dd79...b72

Dette var fint skrevet. Der oppsummerte du alt jeg bil gjøre i år også gitt ❤️🙂

Tro på det stå for det og ikke gi opp. Barna og forholdet til mannen er det viktigste man har. Lev i nuet 🌹🤗

Lykke til:) 

Anonymkode: 72f89...52e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si mer ja. Ikke hele tiden nøle og analysere ihjel hver eneste mulighet som byr seg- vil bli flinkere til å tørre å prøve og feile.

Bli klar for å date igjen

Anonymkode: e6912...1dd

AnonymBruker
Skrevet

Etter fjoråret har jeg skjønt at det ikke er vits i å planlegge noe som helst. 2022 var et år der det skjedde så mye uforutsigbart at jeg bare må ta en dag om gangen. At et kjært familiemedlem gikk fra å være helt frisk til å få en kreftdiagnose og døde en drøy måned etterpå har fått meg til å forstå at man egentlig er ganske maktesløse mot både sykdom og alt som bare «skjer».
Så nyttårsforsettet får bli å leve litt mer. 

Anonymkode: 154d8...5ac

Skrevet

At jeg skal strikke mer ! 😁

AnonymBruker
Skrevet

Leve et sunnere liv

Bli flinkere med økonomien

Fortsette på den veien jeg er på 

Anonymkode: c46d5...be7

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om jeg skal kalle det nyttårsforsett, men noen ting jeg har tenkt på at jeg vil gjøre annerledes fremover:

Spare litt penger, ikke sløse vekk alt som jeg gjorde i fjor

Lytte mer til hva kroppen og psyken faktisk trenger

Finne en bedre balanse i livet generelt

Si mer ja til ting jeg ellers sier nei til kun pga frykt og skam for deretter å angre 🙈 

Ta mer plass i meg selv

Anonymkode: dc6e0...9e2

AnonymBruker
Skrevet

Nyttårsforsetter er som regel bare tull. Dersom en har ønsker om gjøre noen endringer i livet, hvorfor er dette et nyttårsforsett? Hvis en virkelig vil noe, så gjør en dette uavhengig av tidspunkt. Hvis en ikke fikk til endringen i september, så vil det nok ikke skje så mye om en har det som nyttårsforsett heller. Men det er likevel bra å reflektere over ting en vil endre på da. 

Anonymkode: 96812...d4d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ett nyttårsforsett, da jeg begynte før jul; men få opp hverdagsaktiviteten.

Før Korona skjedde det mye, og jeg var stadig på farten. Under Korona var jeg flink til å gå en tur hver dag. Etter Korona er jeg ekstremt stillesittende de dagene jeg ikke trener. Det blir liksom enten, eller. Og jeg tror man har godt av å få opp blodomløpet hver eneste dag. Det er også en fin måte å dra med venner og familie på en kveldstur. 

Anonymkode: 3fad6...f62

AnonymBruker
Skrevet

Mine nyttårsforsett er å bli gravid, gå på flere arrangementer og prioritere egentid. Vil også holde på mine gode vaner som kosthold, trening og rehabilitering. 

Anonymkode: afc0a...7be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...