Gå til innhold

Barbent venninne kåter meg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et vennepar hvor dama alltid går uten sokker når hun kommer på besøk, hun vet godt jeg blir kåt av føtter, og likevel går hun barbent.Ofte dulter hun tærne sine borti meg, og sist hun var her tok hun føtter opp i sofa og la dem inntil hånda mi. Når hun kommer står jeg like spent hver gang og ser på når hun tar av sko, da de føttene trekkes ut av skoene og jeg ser hun ikke har sokker går det rett i kuken på meg. Jeg har flere ganger tatt et raskt runk på toalettet enten hos meg selv eller der vi er på besøk, bare for å få tankene mine på rett plass igjen. Jeg blir så sykt kåt av dette og det er blitt en litt plagsom greie for meg. Hun kommenterer ofte sine nakne føtter, sier hun ikke klarer å bruke sokker, snakker om tykk hud under føttene siden hun ikke bruker sokker, om folk som har varme gulv på gang/bad hvor hun nesten brenner seg på tærne, føler det holder på å gå for meg rett i trusene noen ganger.Huff vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, følte bare for å lufte noen tanker.

Anonymkode: d444d...f4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet dama til en kamerat at du har fotfetisj? 

Tenker du det samme om kvinner generelt?

»Jeg er puppemann, så ingen kan gå med noe som viser antydning av at man har pupp». 

Anonymkode: a9679...795

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hvordan vet dama til en kamerat at du har fotfetisj? 

Tenker du det samme om kvinner generelt?

»Jeg er puppemann, så ingen kan gå med noe som viser antydning av at man har pupp». 

Anonymkode: a9679...795

Det er en kjent ting i min krets at jeg liker føtter, kom ut i fylla en gang, joda tenker det om kvinner generelt, er bare det at hun her går barbent hele året, kjører bil barbent, drar på besøk uten sokker, alltid barbent og prater om det med jevne mellomrom.Jeg blir våt i skrittet av henne.

Skrevet

Ok

Anonymkode: c1f97...8c1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ok

Anonymkode: c1f97...8c1

?

Skrevet

Hva synes din partner om at du tenner på en venninne av dere?

Har du fortalt henne at du liker bare føtter?
Går hun uten sokker hjemme, eller er det bare denne venninna du tenner så voldsomt på?

AnonymBruker
Skrevet
Geojak skrev (3 minutter siden):

Hva synes din partner om at du tenner på en venninne av dere?

Har du fortalt henne at du liker bare føtter?
Går hun uten sokker hjemme, eller er det bare denne venninna du tenner så voldsomt på?

Min partner vet jeg tenner på føtter, men hun vet ikke at jeg tenner på tanken av at denne kvinnen alltid går barbent, min partner går ofte uten sokker, mest på sommertid, jeg tenner på barbenthet i situasjoner hvor de fleste har sokker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2022 den 13.28):

følte bare for å lufte noen tanker.

Du lufter noen tanker, hun lufter tærne. Dette går fint:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (2 timer siden):

Du lufter noen tanker, hun lufter tærne. Dette går fint:)

😁😁 det er sant

Skrevet
On 12/31/2022 at 1:28 PM, AnonymBruker said:

Jeg har et vennepar hvor dama alltid går uten sokker når hun kommer på besøk, hun vet godt jeg blir kåt av føtter, og likevel går hun barbent.

75% sikker på at hun gjør det bevisst for å kødde med deg. :P

Kanskje hun er litt sadist og liker å se deg lide, kanskje hun blir kåt av at du bli kåt osv, eller kanskje hun prøver å få deg interessert(som igjen kan trekke i minst 3 forskjellige retninger).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun/de ikke prøver å få med dere på swingers? Er det evt noe som kunne vært aktuelt for dere. Dersom hun bevist flørter med deg, er det nok en baktanke om jeg ikke tar feil. Selvfølgelig ikke mulig å vite før dere har snakket sammen om det....  .

Anonymkode: 4406a...774

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aaaldri gjetta at ett menneske tente på slikt.

Så er nok ubevisst.

Ekkelt at hun går inn til folk barbent da. Uhøflig. De fleste syns føtter er ekkelt.

Anonymkode: 57828...98e

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Så flott at du har en plass som KG, der du kan skrive ned fantasiene dine..

Anonymkode: 7d895...033

AnonymBruker
Skrevet

Dette var rart.

Anonymkode: b3cc9...7c0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner på føtter i deilige, myke, hvite sokker, og en venninne likte å dytte føttene i ansiktet mitt da vi var yngre. 

Anonymkode: c80fb...ae3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tenner på føtter i deilige, myke, hvite sokker, og en venninne likte å dytte føttene i ansiktet mitt da vi var yngre. 

Deg igjen, slutt😒

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Deg igjen, slutt😒

Sier du som konstant maser om barbent… 😉

Slutte selv?

AnonymBruker
Skrevet

Enig, kvinneføtter er deilige, helst med hvite, tynne, sokker man kan skimte tærne gjennom. Da løper fantasien løpsk.

Anonymkode: d2a5f...647

AnonymBruker
Skrevet

Skal på besøk til henne i morgen igjen, spent på å se om hun er barbent, hun gjør så mye sexy med føttene også, prøver liksom ikke å skjule dem på noen måte.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det finnes kvinner som tenner på føtter.

Gjetter at det ikke gjør det.

Så mye snålt menn har for seg. 

Slitsomt for oss. Samme hva det er, så sitter en fyr å sikler på deg. Og tror du gjør ting for han.

Anonymkode: 57828...98e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...