AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #21 Del Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke dette dårlig gjort for oss med normal inntekt og beskjeden formue? Vi får altså dårligere betingelser. SAGA gir deg: Visa bankkort og brukskonto Eksklusivt kundeprogram Kredittkort med fordeler ved bruk Du får bankkort der de mest brukte tjenestene er gebyrfrie. Ekstra gunstige betingelser på boliglån, billån, forbrukslån og aksjehandel Prioritet på telefon og chat Fordeler og rabatter hos kjente aktører Du må oppfylle ett av disse kriteriene: Har inntekt høyere enn 1.000.000 kroner Samlet husstandsinntekt for samboere/gifte/partnere som er høyere enn 1.500.000 kroner Investerbar formue over 2.000.000 kroner Det er dyrt på være fattig. Anonymkode: 4def0...b72 Alle banker gir bedre betingelser til de som har bedre inntekter og større formuer, dette er gammelt nytt. Anonymkode: f1f87...df1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #22 Del Skrevet 31. desember 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke dette dårlig gjort for oss med normal inntekt og beskjeden formue? Vi får altså dårligere betingelser. SAGA gir deg: Visa bankkort og brukskonto Eksklusivt kundeprogram Kredittkort med fordeler ved bruk Du får bankkort der de mest brukte tjenestene er gebyrfrie. Ekstra gunstige betingelser på boliglån, billån, forbrukslån og aksjehandel Prioritet på telefon og chat Fordeler og rabatter hos kjente aktører Du må oppfylle ett av disse kriteriene: Har inntekt høyere enn 1.000.000 kroner Samlet husstandsinntekt for samboere/gifte/partnere som er høyere enn 1.500.000 kroner Investerbar formue over 2.000.000 kroner Det er dyrt på være fattig. Anonymkode: 4def0...b72 Livet er urettferdig Anonymkode: c9348...048 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #23 Del Skrevet 31. desember 2022 Vi var SAGA-kunder i DNB, men byttet bank da Sparebank1 gav oss bedre betingelser både i fht forsikringer og boliglån. Anonymkode: a8951...0c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #24 Del Skrevet 1. januar 2023 De betingelsene er dårlige. Veier ikke opp for at DNB er en drittbank. Foretrekker Nordea premium da de har bedre tilbude. TS, er du virkelig overrasket over at de med penger for bedre tilbud? De med penger generer mye mer penger til banken, så dette er barr en tilsynelatende godt tilbud for de som betaler store summer i lån, forsikring, har investert penger etc. Anonymkode: e9721...77d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 1. januar 2023 #25 Del Skrevet 1. januar 2023 12 hours ago, Gjest5656 said: Vi nordmenn liker å skryte. Viser du frem Saga-kortet så vet man jo at du har bedre velstand enn de fleste andre, for det er jo i vilkårene for å få kortet at du har millioner inn eller på bok. Det er jo "status" sant. Eller nei...Jeg visste ikke engang hva et Saga-kort var før jeg leste denne tråden... 😄 PS: Den "Vi nordmenn" argumentasjonen kan du stappe opp en viss plass. Jeg er nordmann og jeg avstår konsekvent fra å skryte, enten jeg har grunn til det eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 1. januar 2023 #26 Del Skrevet 1. januar 2023 aldri hørt om svart sagakort før nå. Haha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest5656 Skrevet 1. januar 2023 #27 Del Skrevet 1. januar 2023 Portia Catonis skrev (15 timer siden): Eller nei...Jeg visste ikke engang hva et Saga-kort var før jeg leste denne tråden... 😄 PS: Den "Vi nordmenn" argumentasjonen kan du stappe opp en viss plass. Jeg er nordmann og jeg avstår konsekvent fra å skryte, enten jeg har grunn til det eller ikke. Hvis du leser lenger ned så var det altså ment sarkastisk. Jeg møter flere i andre kulturer som liker å skryte mye mer enn nordmenn, sist gang var det en flykning som skryter av hvor han var sjef før på et ukrainsk atomkraftverk mens han rakker ned på folk rundt seg som ikke har samme utdanningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå