Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det rolig, med en venninne. Vi skal lage mat og kose oss med vin. Kattene bryr seg ikke om raketter, men setter nok pris på at de har selskap likevel. Jeg er ikke så opptatt av å feire med stor nyttårsfest og masse styr lengre. Hvilke planer har dere andre?

Håper alle får en fin kveld ❤️ 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene. Det er helt greit. 

Vurderer om jeg skal sette en boblevin i kjøleskapet og ta en skål for meg og året som kommer. 

Anonymkode: 405ec...733

• Liker 2
Skrevet

Være på kg eller se film 😁

Anonymkode: 0fabd...dfe

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Ingen planer, skal bare være hjemme. 

Skrevet

Spise middag med familien til samboer, så blir det vel pakkelek før vi drar hjem. Har en nyfødt og en katt, så da blir ikke kvelden så lang heller. Katten er nervøs av seg og babyen blir fort overstimulert (som blir til en helvetesnatt). 

Anonymkode: c8b49...385

Skrevet

Vi er seks stykker i kveld. Vi skal spise god middag, spille brettspill og se På kongelig varieté. 

Skrevet

Skulle ha middagsrester, men sykdom i hus gjorde at vi avlyste. 

Blir vel å ligge på sofaen, se litt på tv og kanskje se en film. Eventuelt så sovner jeg bare.

Skrevet

Skal til et vennepar. Vi blir 5 stk.

Spise god mat og så kommer vi mest sannsynlig til å se en film. Har gjort det de 3 siste årene. 

Skrevet

Jeg skal i hvert fall være hjemme med min 12-åring! 😉

• Liker 1
Skrevet

Feirer på barneavdelinga. Fått lov til å få besøk av storesøster så blir filmkveld. Fantastiske sykepleiere som legger til rette  og inkluderer hu største🤩🥰

Anonymkode: d909b...a51

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er hjemme med katten. Vi har hatt god mat, vi har prøvd å utrydde verden med å gjøre alle om til zombier, vi har sett tv. Vo storkoser oss her hjemme. Rakettene har blitt skutt opp siden 16.00-17.00 tiden i dag (slik som alle år bryr ikke folk seg om reglene). Men katten tar det bra, og vi koser oss.

2022 har ikke vært mitt år, og jeg teller ned til 2023. Håper at 2023 blir et bedre år, skal ikke mye til for at det blir bedre 😅😬

Godt nyttår alle sammen 🎇🎆 

Skrevet

I år har jeg vært hos en kollegavenninne, hun med mann, 2 barn + kjæresten, og så meg og mannen:) Så vi har spist middag og dessert, drukket vin og kaffe med baileys. Så var vi å så på rakettoppskytning med litt stjerneskudd i hånda:) Nå skal mannen og jeg lage varm sjokolade og hoppe i badekaret :nigo:

Anonymkode: 82598...f22

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

20 stykker på fest her. Halvparten barn og full baluba.🧨

Anonymkode: 67a5d...ef3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...