AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Kjæresten min begynte å slanke seg for noen måneder siden, og har fikk blod på tann med trening og kosthold bestående av nesten bare proteiner. Han har blitt altfor tynn og er nå mer mager enn slank, og jeg tenner ikke lenger på kroppen hans og klarer ikke sex med han heller. Tidligere hadde han fett, muskler og litt mage, men nå er det bare bein, og jeg synes det er nesten ekkelt å ta på han. Kjæresten synes ikke han er for tynn og sier han må bare trene mer slik at han blir mer muskuløs, men jeg synes ikke det er noe fint å ha muskler samtidig som fettprosenten er mikroskopisk lav. Hva gjør jeg for å bli tent på han igjen? Anonymkode: ff267...109
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Sånn kan det gå. Bra for ham å klare å ta tak i helsa. Anonymkode: 4700b...cea 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Samme problem her! Min mann tror det er fint, men han ser jo bare skranglete ut. Jeg liker litt mage og at menn ser litt robuste ut. Ikke liker jeg sånne treningsfyrer med muskler heller. Jeg har gitt opp å si noe. Men, det blir jo mye mindre sex da. Og jeg er ikke miss perfekt jeg heller, så får bare godta at han vil se sånn ut. Anonymkode: a0fed...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjæresten min begynte å slanke seg for noen måneder siden, og har fikk blod på tann med trening og kosthold bestående av nesten bare proteiner. Han har blitt altfor tynn og er nå mer mager enn slank, og jeg tenner ikke lenger på kroppen hans og klarer ikke sex med han heller. Tidligere hadde han fett, muskler og litt mage, men nå er det bare bein, og jeg synes det er nesten ekkelt å ta på han. Kjæresten synes ikke han er for tynn og sier han må bare trene mer slik at han blir mer muskuløs, men jeg synes ikke det er noe fint å ha muskler samtidig som fettprosenten er mikroskopisk lav. Hva gjør jeg for å bli tent på han igjen? Anonymkode: ff267...109 Doggy, så slipper du å ha så mye kroppskontakt og du slipper å se ha den spinkle kroppen. Avanser med analsex i Doggy, så får eere variert litt også. Anonymkode: 81c50...219
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Doggy, så slipper du å ha så mye kroppskontakt og du slipper å se ha den spinkle kroppen. Avanser med analsex i Doggy, så får eere variert litt også. Anonymkode: 81c50...219 Jepp, Doggy. Doggy er løsningen på det meste. Anonymkode: 52908...dd3 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Doggy, så slipper du å ha så mye kroppskontakt og du slipper å se ha den spinkle kroppen. Avanser med analsex i Doggy, så får eere variert litt også. Anonymkode: 81c50...219 😂😂😂 Anonymkode: 1dfc8...c86
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Da jeg var i 20 årene var jeg sammen med flere fyrer som var tynne, men kan ikke huske at jeg reagerte på bein og at det var ubehagelig å sitte oppå de under sex. Nå er jeg dobbelt så gammel og synes det er ekkelt med en beinete kropp. Jeg er slank og sikkert beinete men har vært sånn de årene vi har vært sammen, så for typen er det jo ikke noe særlig forskjell om jeg går ned eller opp et par kilo, men 20 kg er mye! Blir pikken tynnere ved stort vekttap? Enten har jeg blitt videre eller så har snurrebassen hans blitt tynnere Ts Anonymkode: ff267...109
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blir pikken tynnere ved stort vekttap? Ts Anonymkode: ff267...109 Nei, men magen blir mindre så kanskje han treffer deg på en annen måte under sex. Anonymkode: 4700b...cea
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 Samboeren min er litt lik. Etter jeg la om kosthold og begynte å trene for alvor, blir hun ikke like tiltrukket lenger. Hun foretrekker også typisk «dad bod». Jeg prioriterer helsen min langt over sex, noe hun selvfølgelig i er enig i og støtter. Akkurat det med sex osv blir underordnet. Anonymkode: d3d56...cae 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Samboeren min er litt lik. Etter jeg la om kosthold og begynte å trene for alvor, blir hun ikke like tiltrukket lenger. Hun foretrekker også typisk «dad bod». Jeg prioriterer helsen min langt over sex, noe hun selvfølgelig i er enig i og støtter. Akkurat det med sex osv blir underordnet. Anonymkode: d3d56...cae Helsen er viktigst, men det er forskjell på å være slank, og mager med utseende som en kreftsyk pasient. Ts Anonymkode: ff267...109 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min er litt lik. Etter jeg la om kosthold og begynte å trene for alvor, blir hun ikke like tiltrukket lenger. Hun foretrekker også typisk «dad bod». Jeg prioriterer helsen min langt over sex, noe hun selvfølgelig i er enig i og støtter. Akkurat det med sex osv blir underordnet. Anonymkode: d3d56...cae Maser du om sex eller forstår du din kone? Ts Anonymkode: ff267...109 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 Pikken blir ikke tynnere men kan bli noe lenger siden fettputen ved roten blir mindre. Anonymkode: ea802...47c 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Pikken blir ikke tynnere men kan bli noe lenger siden fettputen ved roten blir mindre. Anonymkode: ea802...47c Den er for lang allerede så trenger ikke at den blir enda lengre. Ts Anonymkode: ff267...109 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Maser du om sex eller forstår du din kone? Ts Anonymkode: ff267...109 Aldri mast om sex. For det første er det nedverdigende. For det andre ville jeg aldri hatt en partner som ødelegger egen seksualitet ved å ha pliktsex. Men viktigst av alt. Jeg bryr meg ikke🙂. Jeg har det helt fint uten sex. Vi har ikke et forhold hvor sex er noe viktig komponent. Vi har det like fint med sex 1-2 ganger i året, som med 5 ganger i uka (ja vi har erfaringer med hele spekteret etter 19 år som samboere). Anonymkode: d3d56...cae 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 Skjønner deg godt TS. Jeg datet en fyr som på alle bilder så robust ut og muskuløs, men ikke for tynn. I virkeligheten var han et beinrangel... Jeg fikk helt sjokk. Han må ha hatt anoreksi uten å vite det selv eller noe sånt. Pikken var lang nok, men også unormalt tynn. Helt sinnsykt turnoff hele fyren, selv om jeg likte personligheten hans og vi ellers passet veldig bra sammen. Kan ikke ha sex med et skjelett altså... Anonymkode: c3e17...24e 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #16 Skrevet 31. desember 2022 Kan du poste et bilde av hvordan han ser ut ca? Finn et på google feks... Anonymkode: 80009...3b3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 Jeg er 168, og 73 kg, slank men har litt kule mage litt ekstra på rompe å lår, trives bedre nå enn da jeg var 53 kg og mager Anonymkode: 181ac...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den er for lang allerede så trenger ikke at den blir enda lengre. Ts Anonymkode: ff267...109 Trenger ikke? Kroppen hans er som den er. Virker ikke som du liker kroppen hans noe særlig... Anonymkode: 4700b...cea
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #19 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trenger ikke? Kroppen hans er som den er. Virker ikke som du liker kroppen hans noe særlig... Anonymkode: 4700b...cea Men det er jo akkurat det hun sier! Anonymkode: 6e689...b91 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #20 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Aldri mast om sex. For det første er det nedverdigende. For det andre ville jeg aldri hatt en partner som ødelegger egen seksualitet ved å ha pliktsex. Men viktigst av alt. Jeg bryr meg ikke🙂. Jeg har det helt fint uten sex. Vi har ikke et forhold hvor sex er noe viktig komponent. Vi har det like fint med sex 1-2 ganger i året, som med 5 ganger i uka (ja vi har erfaringer med hele spekteret etter 19 år som samboere). Anonymkode: d3d56...cae Hvor gamle er dere? Ts Anonymkode: ff267...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå