AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Jeg skulle på fest i går på lokalet på bøgda. Kompisen som hadde bedt meg med sa jeg skulle plukke opp en kar på turen som han sa var jævlig alright fyr. Ok sa jeg skal plukke han opp. Aldri møtt han før jeg da. Det jeg fikk høre av kompisen min var at han hadde vært på fest kvelden før og kom ikke hjem på mårran før kl 10 og så skulle han bli med meg igjen på fest kl 17. Godt voksen i slutten av 40 åra. Han var god og full da jeg plukket han og han begynte først og fortelle om dattera si på 17 som han hadde lovet dagen før at han skulle følge henne til flyplassen i går når hun skulle reise etter jula. Han ble jo for full og for lenge på fest at han kom hjem når hun skulle dra. Han fortalte at det stakk litt at hun sto der blank i øya og skuffet over at han hadde glemt henne. Senere på kvelden ringte han henne med høytaler på. Og jeg fikk helt vondt av jenta. Hun var sint og skuffet og jeg forsto at hun antageligvis tenkte at er ingen vits hva jeg sier han vil aldri høre uansett. Og så skulle han visst ha vært med mora og de to andre barna på spill kveld hos svingers. Det spurte dattera om og om igjen om hvorfor han ikke dro dit? Jeg må si jeg fikk vondt langt inn i sjela når jeg fikk høre at han er så full og driver og ringer ungene hele tiden. Så senere ringte han til sin 14 årige sønn som begynte å gråte i tlf som var så skuffa over far sin. Han hadde drukket mens han var hjemme de få timene og da hadde han spilt diamanten med 8 åringen sin. Jeg sa til kompisen min at hvordan kan du syns han idioten der er trivelig? Han er så utrivlig som det går an sier jeg. Jeg kommer aldri til å like han der. Og jeg tenker på fruen som har bodd med han der i 15-20 år og må godta dette så og si hele tiden. Fikk vite utrolig mye negativt av den karen på 1 kveld. En annen ting kvelden i forveien hadde han spilt poker og vunndet ca 9000 kr. Der hadde han satt av 4000 kr på "hyggelig" kontoen som frua hadde tilgang til og hun var jo såre fornøyd med 4000 kr ekstra på kontoen. Men han hadde en drikke konto og som hun ikke visste av og der hadde han satt 5000 kr. Gud bedre så glad jeg er at jeg ikke har havna oppi noe sånt forhold. Jaggu meg risiko sport og gå inn i forhold og nå tildags. En skal være bra sikker på hva en har foran seg før en går til det drastiske steget og bli samboere. At ikke barnvernet har kommet dit forundrer jeg meg over??? Er bare mor som holder familien sammen og som gjør at de kommer seg gjennom alt. For alle rundt dem vet jo at han er en halveis alkis??? Så noen går under radaren til bv mens andre blir tatt fra barna for mye mindre. Jeg vil tro at alkohol kombinert med barn må være ille nok . Jeg er selv vokst opp med en mor som drev med lure drikking når jeg var liten er nok derfor jeg reagerer sånn som jeg gjør for alt det jeg følte da når hun drakk ett glass øl . Jeg ble veldig sensisitv på og merket med en gang hun hadde drukket ett glass øl. Den gangen hadde vi besteforeldre som vi kunne løpe til hvis det var uvær hjemme. Fryktelig mye tragisk for barn ute å går. Jeg kjente jeg ble helt satt ut av han der. Er dette vanligere enn hva jeg tror? Jeg måtte bare få det ut. Det ødela min feststemning totalt, jeg var edru da jeg var sjåfør jeg liker best å dra på fest edru. Anonymkode: 61fd6...df4 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Får helt vondt av barna og fruen. Det er patetisk oppførsel av en voksen mann. Hadde mistet all respekt hadde han vært min mann, og faktisk bedt ham flytte ut over nyttår. Barna har det bedre uten en slik far. Da får de ikke forventninger om hyggelige familiekvelder og lignende. Fy flate altså Anonymkode: 49187...21f 3
KatteLatte Skrevet 1. januar 2023 #3 Skrevet 1. januar 2023 Kanskje du skulle sendt inn en bekymringsmelding? 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #4 Skrevet 1. januar 2023 Jeg får vondt inni meg. Jeg er oppvokst med en del alkohol hjemme. Jeg var kanskje 8-9 år når jeg våknet og ingen var hjemme. I nattkjolen gikk jeg ut om natten og ringte på der jeg trodde mamma var. Og traff henne hjem til ei venninne og hun var full. Husker ikke om det skjedde flere ganger Når jeg var ungdom kunne mamma være borte i flere dager. Hvor var barnevernet da? Anonymkode: cd0d2...5bd 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Og mora til 8-åringen satt bare og så på at far drakk seg full mens de spilte diamanten??? Anonymkode: 6df91...5e2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 Damene som er med slike menn er livredd for å bli alene. Det eneste de forakter mer enn seg selv, er oss alenemødre. Det er frykten for å bli som oss, som holder dem på plass hos alkoholikeren. Jeg har kjent på blikkene fra slike mang en gang, når jeg går søndagstur alene med ungene. Faen ta dem både Herr og Fru! Stakkars barna ja! Anonymkode: 8fae5...3c3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå