AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Skjønner ikke denne logikken. Hvorfor vil de ikke være eksklusive når de liksom sliter med å få en eneste match på datingapper? Har hørt at mange menn får kun 1 match hver tredje måned. Synes det er noe som ikke stemmer. Anonymkode: a8ed2...8c2 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Jeg forstår ikke mannfolk lengre jeg heller jeg tar alle for at de er ute etter ligg og derfor holder jeg laaaangt tilbake og tror ikke en ting på hva de sier lengre. Skal jeg bli sammen med en nå så skal han jaggu være overbevisende over lang tid og se på handling enn hva de sier. De lirer av seg alt mulig fjas som ikke henger på greip. Etter alle de dårlige opplevelsene så blir en utrolig skeptisk ovenfor mannfolk. Det som er synd er jo at det fort går utover de som ikke er sånn. De vil jo gi opp fordi man er litt "kald"... mens man egentlig bare har dekket til hjertet sitt for å unngå å bli såret en gang til. Ikke lett. Anonymkode: 02110...bb5 5 13
Gjest Automagisk Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg forstår ikke mannfolk lengre jeg heller jeg tar alle for at de er ute etter ligg og derfor holder jeg laaaangt tilbake og tror ikke en ting på hva de sier lengre. Skal jeg bli sammen med en nå så skal han jaggu være overbevisende over lang tid og se på handling enn hva de sier. De lirer av seg alt mulig fjas som ikke henger på greip. Etter alle de dårlige opplevelsene så blir en utrolig skeptisk ovenfor mannfolk. Det som er synd er jo at det fort går utover de som ikke er sånn. De vil jo gi opp fordi man er litt "kald"... mens man egentlig bare har dekket til hjertet sitt for å unngå å bli såret en gang til. Ikke lett. Anonymkode: 02110...bb5 Mange kvinner har et svakt punkt i utvelgesestrategien...Smisk og bunnsmøring funker så og si alltid for en mann med ok utseendet..så dere faller for fuckboysa om og om igjen .Dessverre ..
Bombasi Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 (endret) De fleste menn ønsker å være eksklusiv med en kvinne. Men Tinder er ikke plassen å lete etter disse mennene. For som du sier, de får knapt match, så de fleste har forlatt og gitt opp for lenge siden. De aller fleste menn som er på Tinder er ute etter sex. Og kvinner behandler også de få eksklusive menn der inne utifra dette utgangspunktet ved matcher. Liksom, en eksklusiv mann må bruke energi og tid på å motbevise deg om at han ikke er den du mistenker han for å være, istedenfor å bruke energi og tid på flørt på et likestilt plan. Derav blir ofte menns hensikter feiltolket. Dødfødt opplegg. Endret 31. desember 2022 av Bombasi 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Det er nok ikke de samme mennene. Anonymkode: 99613...dc5 4 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke denne logikken. Hvorfor vil de ikke være eksklusive når de liksom sliter med å få en eneste match på datingapper? Har hørt at mange menn får kun 1 match hver tredje måned. Synes det er noe som ikke stemmer. Anonymkode: a8ed2...8c2 Vel, fordi de som klager på få matcher og de som ikke vil være eksklusive ikke er samme gruppe menn. Logisk nok. Anonymkode: 46f80...af5 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Det er ikke de samme mennene. Noen få menn får veldig mange matcher og de er ikke interessert i å være eksklusive før de treffer den rette. Anonymkode: b41f1...041 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 Ikke samme menn. Seriøse menn får (nesten) ingen likes. Et lite utvalg rundbrennere står for nesten all aktivitet. Anonymkode: af705...b7f 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 Automagisk skrev (49 minutter siden): Mange kvinner har et svakt punkt i utvelgesestrategien...Smisk og bunnsmøring funker så og si alltid for en mann med ok utseendet..så dere faller for fuckboysa om og om igjen .Dessverre .. Hvordan vet man forskjellen da? På en mann som er genuin og en som ikke er det? Må man vente for å se om han blir værende etter sex eller finnes det noen måter å sile de bort på forhånd? Anonymkode: 2259f...49b 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan vet man forskjellen da? På en mann som er genuin og en som ikke er det? Må man vente for å se om han blir værende etter sex eller finnes det noen måter å sile de bort på forhånd? Anonymkode: 2259f...49b Jeg tenker at menn som er gode til å kommunisere på dating apper i utgangspunket bør være et "faresignal". Hvis man bruker logikk så tilsier det at det man øver på blir man god på. Følger man da den logikken så tilsier det at det er menn som chatter med mange kvinner. Og siden dette er KG så gjelder det selvfølgelig ikke alle menn. Alle menn dere chatter med er unntakene! 😂 Anonymkode: 46f80...af5 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvordan vet man forskjellen da? På en mann som er genuin og en som ikke er det? Må man vente for å se om han blir værende etter sex eller finnes det noen måter å sile de bort på forhånd? Anonymkode: 2259f...49b Et spørsmål som stilles flere ganger i uka her, og som jeg kunne tjent store penger på å ha svaret klart. Du kan trolig ikke vite det, men kun greie å grovsortere i tidlig fase. Anonymkode: 9a50d...8c7 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke de samme mennene. Noen få menn får veldig mange matcher og de er ikke interessert i å være eksklusive før de treffer den rette. Anonymkode: b41f1...041 Tull. De som ikke får treff vil også pule rundt. Ofte trengs det bare en date til for st de skal føle at endelig har de og draget. Og da må de se hva mer de kan få. Populære menn er lettere å stole på en upopulære. Du vil ha det du ikke kan få. Anonymkode: e96ec...8f5 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke de samme mennene. Noen få menn får veldig mange matcher og de er ikke interessert i å være eksklusive før de treffer den rette. Anonymkode: b41f1...041 Men ofte er det jo det. Jeg opplever relativt ofte at attraktive og tilsynelatende oppegående menn syter over at det er så vanskelig, for mange menn om beinet osv, for så å cockblocke seg selv grundig. Anonymkode: abcad...20a 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke denne logikken. Hvorfor vil de ikke være eksklusive når de liksom sliter med å få en eneste match på datingapper? Har hørt at mange menn får kun 1 match hver tredje måned. Synes det er noe som ikke stemmer. Anonymkode: a8ed2...8c2 Tenkte på at dette kanskje ikke er de samme mennene? Mange får ikke matches fordi damene sveiper dem til venstre, mens de går for de som ikke vil være eksklusive. Anonymkode: 4ee89...b48 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 Hvorfor ligger kvinner med menn som bare er ute etter sex, når de selv vil ha noe mer? Anonymkode: 959f3...b8b 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #16 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor ligger kvinner med menn som bare er ute etter sex, når de selv vil ha noe mer? Anonymkode: 959f3...b8b Fordi vi blitt overbevist om at disse mennene også vil noe mer. Anonymkode: a502d...16e 8
Leonaen Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 Bombasi skrev (2 timer siden): De fleste menn ønsker å være eksklusiv med en kvinne. Men Tinder er ikke plassen å lete etter disse mennene. For som du sier, de får knapt match, så de fleste har forlatt og gitt opp for lenge siden. De aller fleste menn som er på Tinder er ute etter sex. Og kvinner behandler også de få eksklusive menn der inne utifra dette utgangspunktet ved matcher. Liksom, en eksklusiv mann må bruke energi og tid på å motbevise deg om at han ikke er den du mistenker han for å være, istedenfor å bruke energi og tid på flørt på et likestilt plan. Derav blir ofte menns hensikter feiltolket. Dødfødt opplegg. Jeg er gift på 8 året med drømmemannen jeg fant på Tinder 💜 3
danbanan Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fordi vi blitt overbevist om at disse mennene også vil noe mer. Anonymkode: a502d...16e Slutt å skyld på menn hele tiden og heller se dere selv i speilet. Når man har sex, så er man to om det. Dritt lei denne offerrollen som kvinner her inne tar hele tiden! Og som nevnt her ett par ganger tidligere, er ikke de samme mennene! På tinder så er det som regel bare en liten gruppe menn som har mye suksess. Det finnes til og med seriøs statistikk som støtter dette. Du finner mange bevis på dette hvis du bare søker litt på google. 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #19 Skrevet 31. desember 2022 Man er ikke på Tinder for å finne seg kjæreste. Så her er det jo du som har totalt misforstått. Menn får ikke matcher fordi kvinner swiper alle på de samme få mennene som ser best ut. Fordi til og med en burugle for match med en kjekkas iblant. Så da fortsetter dere med det og velger vekk menn som ser ut som dere selv. Dette har datingselskapene ALL statistikk på så det er ganske udiskutable fakta. Anonymkode: a36a4...053 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #20 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Man er ikke på Tinder for å finne seg kjæreste. Så her er det jo du som har totalt misforstått. Menn får ikke matcher fordi kvinner swiper alle på de samme få mennene som ser best ut. Fordi til og med en burugle for match med en kjekkas iblant. Så da fortsetter dere med det og velger vekk menn som ser ut som dere selv. Dette har datingselskapene ALL statistikk på så det er ganske udiskutable fakta. Anonymkode: a36a4...053 Joda, vi er faktisk ganske mange som er på Tinder for å finne kjærligheten og et seriøst forhold. Det står på Tinder sine sider at det er et sted for å finne kjærligheten. Så her er det nok du som har misforstått. Så er det likevel en del som ikke er ute etter noe seriøst. Og det får være greit, så lenge man er ærlig med sine hensikter. Det skal jo ikke være slik at man har rett til å oppføre seg løgnaktig og dårlig mot andre fordi du gjør det på Tinder. At der må damer finne seg i å bli lurt til sex av noen som sier de egentlig ønsker forhold, så da kan de takke seg sjøl ….. blir ikke det å legge skylden på offeret? Jeg tenker at man bør kunne forvente skikkelig og redelig oppførsel av mennesker uavhengig av om man møtes irl eller på Tinder. Anonymkode: 3bfd6...4ed 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå