AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Jeg har mottatt tips om at samboer er utro. Er helt satt ut. Andre her som har opplevd dette? Hvordan mottok dere tipset og hva skjedde etterpå? Anonymkode: 42eaf...602
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Hadde bedt om bevis. Anonymkode: 8bc10...111 13 7
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Gi det litt tid, kanskje du får noen brikker til å falle på plass når du får tenkt litt på det. I forhold til samboers oppførsel tidligere… Anonymkode: 274e0...ce0 14 1 2
Bålkaffe Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 Jeg ville ha bedt om bevis på dette påståtte utroskapet. Har opplevd flere ganger at venninner av meg påsto at jeg var utro mot mine tidligere kjærester, noe som selvsagt var løgn og et produkt av disse venninnenes sjalusi. 7 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Jeg ville tatt det på alvor Anonymkode: f4dcf...42e 20 1 10
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 Hvordan har du fått vite dette siden det er anonymt? Brev? Anonymkode: 067d2...663 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Jeg ville tatt det på alvor. Det er jo uvanlig (over en viss alder, i all fall) å ha såpass onde og sjalu "venner" som @Bålkaffe liker å omgi seg med, og det er vel heller ikke akkurat veldig utbredt for fiender å finne på sånt heller. Jeg tror nok det mest sannsynlige er at det stemmer. Et vitne som hater utroskap og synes du fortjener å vite om det, eller elskerinna selv. At det er sannsynlig betyr jo ikke at det hundre prosent sikkert er sant da, så man skal være forsiktig med å anklage. Jeg hadde nok bare fortalt det rett ut til mannen akkurat som det er, vist han meldingen og sagt at jeg var litt satt ut og lurte på om det var sant. Siden mange er gode til å lyve så er det jo ikke verdens beste triks for å "ta" noen i utroskap, men det er sånn jeg er og det som nok hadde vært min naturlige reaksjon. Du kan jo evt spørre om bevis, dersom du kan svare? Be om noen detaljer, det er vel lettere å få mannen til å innrømme alt dersom du kan si at du vet at han og Linda møttes på Scandic fredag 11. november klokken to. For og "ta" han så kan man jo bli litt privatdetektiv fremover og avdekke noen bevis selv på den ene eller andre måten, men selv hadde jeg ikke klart å holde maska. Anonymkode: ea103...e88 14 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ville tatt det på alvor. Det er jo uvanlig (over en viss alder, i all fall) å ha såpass onde og sjalu "venner" som @Bålkaffe liker å omgi seg med, og det er vel heller ikke akkurat veldig utbredt for fiender å finne på sånt heller. Jeg tror nok det mest sannsynlige er at det stemmer. Et vitne som hater utroskap og synes du fortjener å vite om det, eller elskerinna selv. At det er sannsynlig betyr jo ikke at det hundre prosent sikkert er sant da, så man skal være forsiktig med å anklage. Jeg hadde nok bare fortalt det rett ut til mannen akkurat som det er, vist han meldingen og sagt at jeg var litt satt ut og lurte på om det var sant. Siden mange er gode til å lyve så er det jo ikke verdens beste triks for å "ta" noen i utroskap, men det er sånn jeg er og det som nok hadde vært min naturlige reaksjon. Du kan jo evt spørre om bevis, dersom du kan svare? Be om noen detaljer, det er vel lettere å få mannen til å innrømme alt dersom du kan si at du vet at han og Linda møttes på Scandic fredag 11. november klokken to. For og "ta" han så kan man jo bli litt privatdetektiv fremover og avdekke noen bevis selv på den ene eller andre måten, men selv hadde jeg ikke klart å holde maska. Anonymkode: ea103...e88 Jeg ville IKKE fortalt det til mannen, fordi hvis det stemmer, blir han bare obs på det og flinkere til å skjule. Anonymkode: f4dcf...42e 35 9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har mottatt tips om at samboer er utro. Er helt satt ut. Andre her som har opplevd dette? Hvordan mottok dere tipset og hva skjedde etterpå? Anonymkode: 42eaf...602 Hvordan kan man egentlig vite om noe sånn faktisk er på ekte? Kanskje det bare er noen som er Irriterte på samboeren din, av en eller annen grunn som du ikke er klar over enda. Eller kanskje noen dere kjenner er veldig misunnelig på deg, fordi det er du som er sammen med denne personen? 0g så forsøker noen å finne på ett eller annet søppel i forsøk på å ødelegge forholdet deres, slik at de kan være sammen med samboeren din selv? Anonymkode: 2b32f...97f 2
Bålkaffe Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg ville tatt det på alvor. Det er jo uvanlig (over en viss alder, i all fall) å ha såpass onde og sjalu "venner" som @Bålkaffe liker å omgi seg med, og det er vel heller ikke akkurat veldig utbredt for fiender å finne på sånt heller. Jeg tror nok det mest sannsynlige er at det stemmer. Et vitne som hater utroskap og synes du fortjener å vite om det, eller elskerinna selv. At det er sannsynlig betyr jo ikke at det hundre prosent sikkert er sant da, så man skal være forsiktig med å anklage. Jeg hadde nok bare fortalt det rett ut til mannen akkurat som det er, vist han meldingen og sagt at jeg var litt satt ut og lurte på om det var sant. Siden mange er gode til å lyve så er det jo ikke verdens beste triks for å "ta" noen i utroskap, men det er sånn jeg er og det som nok hadde vært min naturlige reaksjon. Du kan jo evt spørre om bevis, dersom du kan svare? Be om noen detaljer, det er vel lettere å få mannen til å innrømme alt dersom du kan si at du vet at han og Linda møttes på Scandic fredag 11. november klokken to. For og "ta" han så kan man jo bli litt privatdetektiv fremover og avdekke noen bevis selv på den ene eller andre måten, men selv hadde jeg ikke klart å holde maska. Anonymkode: ea103...e88 Om du leste innlegget mitt, så skrev jeg "tidligere kjærester", noe som skulle tilsi at dette ligger i fortiden. Det ligger faktisk så langt tilbake at det er over 15 år siden, og ingen av disse er mine venner nå idag og de ble droppet med en gang som venner når dette skjedde. Så dette med at jeg "liker å omgi meg" med sånne folk, det bare dro du ut av løse lufta, og jeg skjønner ikke hvorfor du gjorde det. Du skriver det samme som meg; "Evt spørre om bevis". Å fortelle dette til mannen, om det er en følelse der av at han faktisk er utro, uten å ha bevis for det påståtte utroskapet vil føre til en av disse tingene: Full benektelse, uavhengig om det er sant eller ikke. Er det sant, vil han bli flinkere til å skjule utroskapen, og om det er usant vil det gjøre en kanskje uopprettelig skade på tilliten mellom disse to. Eller han vil innrømme det og de slår opp. Og du har helt rett i at det er uvanlig oppførsel over en viss alder, men likefullt så skjer det at bitre ekser eller bitre/sjalu venner vil skape splid mellom et par, til en så viss grad at dette ikke er ukjent for folk som er i forhold. Endret 31. desember 2022 av Bålkaffe 13
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 Hvor detaljert er dette tipset? Står det hvem han er utro med og hvordan de møtes? Anonymkode: 368d5...6e7 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 Fikk anonymt brev. Det står at han besøker navngitt dame jevnlig. At han overnatter og at det har pågått i fem år. Anonymkode: 42eaf...602 4 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk anonymt brev. Det står at han besøker navngitt dame jevnlig. At han overnatter og at det har pågått i fem år. Anonymkode: 42eaf...602 Det skulle vel være lett å finne ut om det stemmer? Anonymkode: 368d5...6e7 30 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 Du vet vel om han overnatter? Søk opp personen å Finn ut adressen. Så er det bare å stå utenfor Anonymkode: 067d2...663 17 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 Ikke si noe til samboer før du har sikret bevis. Og ja, ta dette på alvor! Det kan være noe i det. Jeg hadde følgt veldig nøye med hva samboer hadde foretatt seg videre nå. Anonymkode: 45d6e...ce1 20 3
Bombasi Skrevet 31. desember 2022 #16 Skrevet 31. desember 2022 Hadde tatt det med beherskelse. Det kan være riktig og levert av godhjertethet, men det kan også være oppspinn og levert av ondsinnethet. Hadde nok tatt det opp med partneren momentant for å få henne til å avkrefte eller bekrefte det, og informert om den anonyme henvendelsen. Bekrefter hun det så er det UT med engang. Avkrefter hun det så ville jeg nok hatt både øyne og ører åpne i fremtiden, og vært vàr på alt som skjedde. 1
Lovis Fenja Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 Du vet vel om han ofte sover borte, så dette burde ikke være så vanskelig å finne ut av. 24 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 Hvis jeg hadde fått det brevet hadde jeg visst at det ikke stemmer, mannen min sover aldri borte. Hva slags grunner har mannen din til å sove borte TS? Anonymkode: 447a1...656 9 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #19 Skrevet 31. desember 2022 Fem år med samme dame er lenge. Høres ikke ut som løgn. Din samboer og denne kvinnen har nok noe spesielt, siden det er over så mange år. Anonymkode: 45d6e...ce1 6 3
A-hunter Skrevet 31. desember 2022 #20 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hadde bedt om bevis. Anonymkode: 8bc10...111 Smart. Ved å spørre AnonymBruker her inne da eller? Hvordan tenker du her? 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå