AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Er det lurest å kjøpe mange like håndklær eller mange forskjellige? Ser det ryddigst ut med alle like? Hva gjør dere? Anonymkode: 92f83...92f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Her har vi like til oss, og likt sett til gjester slik at det ikke blandes sammen. Men hvorfor mange? Vi har tre sett til oss, to sett til gjester. Anonymkode: f45ac...d29 1
Embla Othea Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Mange forskjellige. Synes det blir kjedelig med mange like. 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 Vi har mange, fine, forskjellige. Synes det passer best inn hos oss, mtp. stilen vår. Anonymkode: 68668...eee 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Jeg har bare forskjellige håndklær. Som er "samlet" oppigjennom fra jeg flytta hjemmefra. Ingen ensfargede,og ja,det ser vel rotete ut i håndkleskapet,for de som tenker på slikt🤭 men jeg har nok med å rydde rot barna lager så tenker ikke på det. Anonymkode: a650e...244 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har bare forskjellige håndklær. Som er "samlet" oppigjennom fra jeg flytta hjemmefra. Ingen ensfargede,og ja,det ser vel rotete ut i håndkleskapet,for de som tenker på slikt🤭 men jeg har nok med å rydde rot barna lager så tenker ikke på det. Anonymkode: a650e...244 Vi har det helt likt. Jeg gidder ikke å kjøpe nye, like bare for at det skal se fint og ryddig ut. Anonymkode: 1940b...c73 3
saltvann Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Om man skal rulle håndklene og ha de synlig, så kan jeg skjønne at man velger likt. Eller så går det også å ha like, men i forskjellige farger (mønsteret er likt). Men litt miljøsvin å kaste brukbare håndklær bare for å få like.. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 Selv om vi har like, så har vi ikke kastet. Ser ut til at det er en misoppfatning i denne tråden... Jeg har holdt meg til Lexington i 20 år nå. Disse vaskes og tromles jo en gang i uka i og med at vi bare har tre sett. Så etter 5-6 år så går ett sett over til å brukes til grovarbeid i hus/hage, og nytt sett kjøpes inn. Anonymkode: f45ac...d29 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 Jeg foretrekker like håndklær, for jeg har alt synlig i åpne hyller når de er brettet sammen. Jeg liker også ensfarget/lite mønster. Har noen fra ikea som er ca 7 år gamle. Noen av de begynner å bli litt hullete og slitt, og jeg har lyst til å bytte de ut. Men gjør det nok ikke på en stund, for de tørker da bra Anonymkode: ecb8f...b3a
Eva-Lena Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 Jeg har håndklær i alle regnbuens farger. Noe har jeg kjøpt selv, andre har vært gaver. 1
Ullvott Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 Like håndklær ser ryddigst ut, men i den virkelige verden har de fleste hjem ganske mange forskjellige. Vi har fått håndklær i gave (uten at vi har ønsket oss det), vi har kjøpt håndklær av god kvalitet på tilbud, og vi har ikke gått på samme butikk hver gang. På gjestedoen har vi et antall like håndklær som ligger framme. På vårt eget bad er det litt mer "tivoli".
Helene Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 Har forskjellige farger, de ligger i et skap så vi ser dem ikke. De eldste er vel 20 år nå. God kvalitet, tromler etter vask så de er fortsatt myke. Noen har jeg fått, andre har jeg kjøpt. Lettvint med farger når man har besøk, da får alle hver sin farge. Skjønner likevel at de som har åpne hyller ønsker noe i samme farge eller stil. 1
Gjest Letharia Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 Vi har mange forskjellige håndklær vi har fått i gaver opp i gjennom årene, håndklær kjøpt på salg osv. Men de håndklærne vi ikke bruker mer gir vi til Fretex. Og hvis man ikke vil kjøpe brukte håndklær (noe jeg for så vidt forstår ikke er for alle) så kan man ofte få kjøpt helt nye også, som fortsatt ligger i posen med lappen på, på Fretex.
Trolltunge Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 Angående store dusjhåndklær har vi alle like. Angående mindre håndklær til håndtørk har jeg ulike farger, men alltid to og to like, ettersom vi har to kroker til slike. Har også ulike dusjmatter, og bytter jevnlig dusjmatte og håndklær til håndtørk så de matcher. Så får jeg litt ulik styling angående farger på badet og toalett jevnlig.
NinaLisa Skrevet 1. januar 2023 #15 Skrevet 1. januar 2023 Vi har i alle regnbuens farger å de brukes til de ikke gjør nytten sin lengre. Jeg liker best godt brukte håndklær, nye håndklær blir man jo ikke tørr av 😅 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #16 Skrevet 1. januar 2023 Jeg har bare forskjellige håndkler med masse farger/ mønstre. Litt som Missoni, bare mye billigere 😄 Anonymkode: a0ec4...586 1
solsolsol Skrevet 1. januar 2023 #17 Skrevet 1. januar 2023 Vi har ulike,men de matcher. Skjønner ikke hvordan man holder styr på hvem som bruker hvilket om alle er helt like? 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #18 Skrevet 1. januar 2023 solsolsol skrev (4 minutter siden): Vi har ulike,men de matcher. Skjønner ikke hvordan man holder styr på hvem som bruker hvilket om alle er helt like? Hver vår knagg Anonymkode: f45ac...d29 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #19 Skrevet 1. januar 2023 Har flest like (hvite) slik at disse kan vaskes sammen. Anonymkode: ab3a7...51d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå