AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Har du tatt hevn etter utroskap og hva gjorde du? jeg og min eks-samboer var i prosessen med å finne tilbake igjen. Nå har han startet et forhold til kompisen sin kone…. De vet ikke at jeg vet. Jeg har lest meldinger mellom de… Og jeg er så såret og sinna nå at jeg har lyst til å utlevere begge to offentlig… hun er lokal politiker som sitter i fylkeskommunen og som jeg vet har vært mye utro de siste 3-4 årene. Det er så vulgært det som foregår mellom de, og til meg så later han som om alt er ok. Han sier jeg må gjøre en innsats og investere i oss så han ser at jeg virkelig vil være sammen med ham…. De er tvers igjennom råtne folk 🤮 Anonymkode: 55c14...d58 3
TheHairyToothfairy Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Det er et par dusin tråder om utroskapshevn her på forumet, bare å søke. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 om du ikke skal bli sammen med eksen din igjen og har bevis så har du jo ikke noe å tape. Men hvem skal du dele dette med annet enn evnt ektefelle til denne utro politikeren? Anonymkode: 36955...b23
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Hvilken fylkeskommune er dette? Hadde ikke latt meg selv synke så dypt som å ta hevn på noen. Tenk på deg selv, gjør noe fint for deg selv og bli lykkelig - du vil ikke angre på det🧡 De to kommer til å få gjennomgå likevel, pass på at det ikke er på grunn av deg😉 Anonymkode: afc6e...8dc 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 Hva jeg har lyst til å gjøre og hva jeg kommer til å gjøre er nok to forskjellige ting…. Fantaserer om å legge ut nakenbilder av henne på hans Facebook-story… En ting er å vite om utroskap, men når man leser hva som foregår mellom de så kan man føle man holder på å bli gal 💔 ts Anonymkode: 55c14...d58 3 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 Er det ikke slutt med deg og han ? Hva mener du med at du leser hva som skjer mellom den, har du innlogging på hans profiler ? Anonymkode: a7c32...af3 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 Klart du er såret og sinna, skulle bare mangle. Tenker hevntanker også er helt innafor her. Jeg tror dessverre ikke hevn er bra for ens egen del, jeg tror det tærer og bryter oss ned. Jeg vet noen føler veldig glede ved hevn, men det gjør deg neppe til ett bedre menneske. Du må gjøre det som er riktig for deg, vil tro det er å kaste denne dusten på hue og ræva ut av livet ditt. Slutt å lese alt mellom de to, det er selvpining du driver med her❤️ Til ingen nytte forresten. Sett en strek her nå og si du fortjener bedre, for det gjør du. Anonymkode: 2b20a...6ab 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva jeg har lyst til å gjøre og hva jeg kommer til å gjøre er nok to forskjellige ting…. Fantaserer om å legge ut nakenbilder av henne på hans Facebook-story… En ting er å vite om utroskap, men når man leser hva som foregår mellom de så kan man føle man holder på å bli gal 💔 ts Anonymkode: 55c14...d58 Det må du ikke finne på å gjøre, dette er straffbart. Anonymkode: 36955...b23 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 Live and let live. Eks samboer er det av en grunn, og du skal bare prøve å flytte fokus over på ditt eget liv, og din fremtid med noen andre. Nysgjerrighet, sjalusi, hevn og bitterhet, spiser deg opp innenfra, og du vil bli tvers i gjennom råtten etterhvert. Anonymkode: f209d...758 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 Fokuser på eksen din. Dere var nok ikke kommet så langt i denne gjenforeninga siden du omtaler ham som eks og spionerer på ham, og han ikke var eksklusiv med deg. Nå vet du at dette ikke blir noe av mellom dere. Han eller forholdet deres har ikke det som skal til, dessverre. Men du kan finne et fint liv uten ham. Anonymkode: af346...3cb 1
Gjest theTitanic Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tatt hevn etter utroskap og hva gjorde du? jeg og min eks-samboer var i prosessen med å finne tilbake igjen. Nå har han startet et forhold til kompisen sin kone…. De vet ikke at jeg vet. Jeg har lest meldinger mellom de… Og jeg er så såret og sinna nå at jeg har lyst til å utlevere begge to offentlig… hun er lokal politiker som sitter i fylkeskommunen og som jeg vet har vært mye utro de siste 3-4 årene. Det er så vulgært det som foregår mellom de, og til meg så later han som om alt er ok. Han sier jeg må gjøre en innsats og investere i oss så han ser at jeg virkelig vil være sammen med ham…. De er tvers igjennom råtne folk 🤮 Anonymkode: 55c14...d58 Vær glad for at du allerede nå vet at han er verdiløs, fremfor at dere hadde flyttet sammen før du fikk vite dette. Han er jo tvers gjennom råtten og uten moral. Hevn blir å synke litt for lavt. Hold deg for god til det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva jeg har lyst til å gjøre og hva jeg kommer til å gjøre er nok to forskjellige ting…. Fantaserer om å legge ut nakenbilder av henne på hans Facebook-story… En ting er å vite om utroskap, men når man leser hva som foregår mellom de så kan man føle man holder på å bli gal 💔 ts Anonymkode: 55c14...d58 Gjør du dette så er jo du verre enn dem, og vil få mer negativ oppmerksomhet enn det de får.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 Innerst inne vet jeg at det smerter ham mest når jeg er likegyldig. Han har sagt at han tar hva som helst enn det. Han vil heller at jeg er sint enn at jeg viser ham ingenting - så det er det jeg skal gjøre. Jeg bare ignorer meldinger fremover. Og så skal jeg hente tingene mine som er igjen i huset når han er borte. Anonymkode: 55c14...d58 2 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tatt hevn etter utroskap og hva gjorde du? jeg og min eks-samboer var i prosessen med å finne tilbake igjen. Nå har han startet et forhold til kompisen sin kone…. De vet ikke at jeg vet. Jeg har lest meldinger mellom de… Og jeg er så såret og sinna nå at jeg har lyst til å utlevere begge to offentlig… hun er lokal politiker som sitter i fylkeskommunen og som jeg vet har vært mye utro de siste 3-4 årene. Det er så vulgært det som foregår mellom de, og til meg så later han som om alt er ok. Han sier jeg må gjøre en innsats og investere i oss så han ser at jeg virkelig vil være sammen med ham…. De er tvers igjennom råtne folk 🤮 Anonymkode: 55c14...d58 Nei, det er smålig å hevne seg, bare gå videre Anonymkode: d9467...28b
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 Å hevne seg er noe av det mest patetiske man kan gjøre. Jeg ville holdt meg for god for det. Anonymkode: 91270...b70
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #16 Skrevet 31. desember 2022 Hva hjelpe3 hevn? Du er like såret og forbannet uansett. Er det ikke fint å gi søppelet til noen andre, så slipper du å ha det i ditt liv. Anonymkode: a789c...9b9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 Jeg er smålig i slike situasjoner. Jeg hadde tatt hevn. Men ikke på dama han holder på med nå. Det er ikke din bekymring eller sak for den slags skyld. Den du skal være sinna på er eksen og hvordan han oppfører seg mot deg. Finn et svakt punkt og skvis. Anonymkode: 88e56...6ae
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 Den beste "hevnen" vil alltid være å være blid, hyggelig og fremstå lykkelig etter et brudd. Det er grusomt å se en eks glad og fornøyd kort tid etter bruddet. Alt annet får deg bare til å fremstå smålig og bitter. Anonymkode: 17fd0...1de 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #19 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): . Han sier jeg må gjøre en innsats og investere i oss så han ser at jeg virkelig vil være sammen med ham…. Anonymkode: 55c14...d58 Men han er jo din eks så hvorfor skal du gidde det? La det forholdet deres være historie og bryt kontakt med han, det er den beste hevnen Anonymkode: 1189a...71d 1
Jocelynn Skrevet 31. desember 2022 #20 Skrevet 31. desember 2022 Jeg hadde også hevntanker etter brudd. Men jeg hadde så dårlig fantasi og kom aldri på noe «lurt». Det er jeg glad for den dag i dag da! 😅 Det kommer jo ikke noe godt ut av det. 😌
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå