Gå til innhold

Er det ingen som pynter med rødt og nisser lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig må jeg visst kaste alt jeg har samlet av julepynt opp gjennom, for det er visst ingen som bruker rødt og nisser lenger?

Anonymkode: 2422f...b83

Skrevet

Her er det nisser i fleng, nye hvert år, og rødt. Røde gardiner, duker, lys osv.

Anonymkode: 9ce23...f09

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Her er det røde gardiner, rød duk, nisser, keramikkgriser med nisselue, reinsdyr…  Nytt av året er en stygg trefigur, Nøtteknekkeren, som min samboer kjøpte. Jeg mener alle skal pynte med det de vil. De som vil ha det tradisjonelt kan ha det slik, de som vil følge trender kan gjøre det.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Du pynter med akkurat det du synes er fint og koselig selv, hva andre gjør, er opp til dem.

Jeg har en og annen nisse som jeg har fått i gave gjennom årene, men synes det blir for mye med kjempemange nisser i alle fasonger. Men det er meg, du skal gjøre som du liker.

Synes det er litt tåpelig med dem som bare skal ha en farge pynt på juletreet, og der alt interiør går i den samme monotone fargen/stilen. Men det er jo fint at ikke alle pynter likt.

Anonymkode: 79fb0...29c

• Liker 8
Skrevet

Normale oppegående folk pyntes med det de syntes er fint. Om det er det som er "in" nå, naturelle farger, beige, gull, grønt eller rødt eller pride farger er helt likegyldig. Det viktigste er at man liker pynten man skal bo med selv :)

Anonymkode: 1b0ce...60c

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor må DU kaste julepynten DIN, fordi de selger noen andre farger i butikkene? Dummeste jeg har hørt.

Rødt er julefargen, og du bruker det du selv synes er fint og det du har. 

Anonymkode: 927ad...06e

• Liker 17
  • Nyttig 11
Skrevet

Det er vel å gå litt drastisk til verks. Her har jeg stort sett gått for rød jul. Men har de siste årene prøvd både hvit/sølv og i år prøvde jeg grønt/gull.. Men det var noe som manglet. Så 23.desember gikk jeg og rotet frem julerøde duker, Servietter, nisser og juletrekuler. Da ble det lun julestemning likevel her i heimen 🎀🥰 

Anonymkode: 2d25b...ba8

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg pynter selvfølgelig med vår egen tradisjonelle julepynt. Helt uavhengig av trender...

Anonymkode: f81bb...93a

• Liker 7
Skrevet

Joda - på avdelingen jeg er innlagt er det røde julegardiner, rød duk, nisser osv.

• Hjerte 2
Skrevet

Her er det både nisser og rød julepynt. 

Og selv om mange kanskje pynter med andre farger osv nå, så trenger jo ikke du det? 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Plutselig må jeg visst kaste alt jeg har samlet av julepynt opp gjennom, for det er visst ingen som bruker rødt og nisser lenger?

Anonymkode: 2422f...b83

Hvor tar du dette fra? 

Anonymkode: 8b11e...868

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du kaste det du har og synes er fint? Det må da være opp til hver enkelt hva man vil pynte med. Jeg har ingen røde nisser men krever ikke at du skal kaste dine. Må da finnes grenser for offerroller det er mulig å innta. 

Anonymkode: f5b34...c63

• Liker 4
Skrevet

Pynter i eget hjem med det jeg synes er fint, jeg.

Anonymkode: 8dabd...224

Skrevet

Her kastes det ikke noe julepynt med mindre noe blir knust. Her er det nisser, engler, nøtteknekkere, biler med juletre på taket, hester og griser i en salig blanding. Pynt i ulike farger, men jeg plasserer de gjerne i grupper med samme farger.

Noe fikk vi som barn, noe har vi kjøpt opp gjennom årene, noe har vi fått, noe er arvet. 

Anonymkode: 35c77...87b

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker ikke nisser og har ikke hatt en nisse fremme på sikkert 15 år.

Har minimalt med pynt fremme, men litt rødt må det være i julen. 

Du gjør det du synes er finest.

Anonymkode: ba0cc...ed0

• Liker 3
Annonse
Skrevet

Alle jeg kjenner pynter med rødt og nisser, hvert fall litt, varierer hvor mye. Synes det typisk er koseligst hos de med barn, de har ofte mye forskjellig, litt hjemmelaget osv, og er ikke like opptatt av at alt skal være så "pent". 

Anonymkode: e4e3b...dbc

• Liker 4
Skrevet

Pynt med det du liker vel? Jeg har mye rødt, grønt og gull. Nisser er jeg ikke så begeistret for 

Anonymkode: e456e...845

Skrevet

Pynter du for deg selv eller for andre? 

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri kastet julepynt. Men her er det nissefritt, og kun et lite innslag rødt. Mest sølv og hvitt. 

Det er det jeg liker, og har likt siden jeg begynte å kjøpe egen julepynt for 20 år siden. 

Anonymkode: ffd26...118

• Liker 1
Gjest Ms Baxter
Skrevet

Mye rødt og tradisjonell julepynt her, men nå er jo mye arvet fra besteforeldre og foreldra da de ryddet opp da de gikk fra hus til leiligheter😅

Liker det best sånn👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...