Gå til innhold

Klarer ikke henge med…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor dette innlegget passer, men jeg føler at verden går på speed og jeg klarer ikke henge med! Flere som har det sånn?

Alt endrer seg hele tiden og det funker dårlig for meg som bruker laang tid på å hoppe på nye ting. Jeg føler at alle alltid er oppdatert på interiør, klær, sminke, nye spisesteder og butikker, aktiviteter…

Er det noe galt med meg? Jeg føler at jeg står og ser på alle andre som farer forbi, mens jeg kjemper for å henge med. 

Er det fordi jeg ikke er nok sammen med folk på fritiden kanskje? Er det da alle diskuterer alt slik og blir enige om at denne måneden er det det og det som gjelder? 

Anonymkode: d1920...2b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres slitsomt ut å være deg. Jeg har det ikke slik, verken mine venninner eller jeg er særlig opptatte av slike ting du nevner. Nye butikker og aktiviteter i nærområdet kan du finne på nett. Det er mulig venninnene dine oppdaterer seg på Insta eller Tik Tok. At de følger de samme personene. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke kjenne meg igjen i dette. Verden går framover, men opplever ikke at den går i rasende fart. Men nå har ikke jeg sosiale medier, så har ikke peiling på hva som er trender for tiden…

Anonymkode: 26b86...8d3

Skrevet

Det går veldig fort ja. Nye trender hele tiden. Jeg begynner ikke gå med det som er kult før det har vært kult i 2 år, så mye følger jeg med. 
bare hopp av den karusellen, og følg din egen trend og det du liker

Anonymkode: efe0d...994

• Liker 1
Skrevet

Hehe, er så glad for jeg er så selvsikker at jeg aldri har brydd meg om hva som er in og trender og ditt og datt. Kapitchh😉

Kan anbefalest🤟

Anonymkode: 4c19a...6c6

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...