AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #1 Skrevet 31. desember 2022 Jeg skal være dønn ærlig og fatte meg i korthet. Jeg er en mann i min beste alder, jeg tenner på føtter, det er det vakreste jeg vet. Jeg er gift og har mange vennepar. Det ene venneparet våres som vi har mest med å gjøre går damen alltid uten sokker hele året. Når vi sitter sammen dulter hun tærne sine borti meg hele tiden, rimelig sikker på hun vet hva jeg liker. Jeg blir så kåt jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Blir helt gal, og dette får meg til å gjøre og si ting som jeg ellers ikke ville gjort. Hvordan/hva kan jeg gjøre i denne situasjon. Please hjelp. Anonymkode: b0af3...b7e
Kvinnenavn Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Å herregud, nå ble jeg litt stressa. Jeg går ofte barbeint men jeg hadde aldri tenkt at mannen til venninna mi -eller noen andre skulle bli tent av det!! Jesus, på med sokkene fra nå av. Men var borti en fyr engang som tente på hvite ankelsokker så jeg må vel unngå det også. Kom på nå, at han til og med sa det var fordi søsteren hans pleide å gå med hvite ankelsokker. Mye rart!!! Men nok om meg. Hva du skal gjøre? Du kan slutte å tro hun flørter med deg med føttene sine, for det er veldig usannsynlig. Kanskje hun flørter, men hvordan skulle hun vite om føttene? Du burde fortelle kona di at du elsker føtter, hvis du ikke alt har fortalt det? Og si at du skulle ønske hun viste deg dem mer osv. kanskje spandere en deilig pedikyr og si du elsker henne og føttene hennes. Også slutter du å glo på venninna sine!!! 4
Elaine Marley Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg