AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Hvor går grensen? Når bør andre involveres? Er kommet til det punktet at det er grenseløst ubehagelig, føler meg kontaktet på alle mulige måter uten respons(gaten, postkasse, epost, butikk, vindu+) Finnes ingen sosiale koder tilstede... Er derfor på grensen til redd.. om neste steg benyttes..(ytterdør, mobil?) Vært borti en sånn før, er derfor redd for at jeg overdriver siden jeg er ekstra var på usosial oppførsel. Hva er nok og hvem er neste steg for min del? Har aldri oppmuntret eller respondert. Men føler nok er nok. Anonymkode: 2e975...f52 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 Har du sagt ifra til vedkommende at det er uønsket med kontakt? Hadde vært forsiktig, vet aldri hva slike er i stand til. Absolutt fortell om det til noen rundt deg. Anonymkode: a587b...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 Har hatt stalker før og jeg måtte si i fra at nå var det nokk. Måtte ta tak i hans verge da jeg fant ut han hadde det og han er nå vært innlagt på psykratrien siden den sommeren. Han sendte masse meldinger og begynte å gå på døren min og stå parkert i nabolaget å fulgte etter meg. Hva gjelder stalkingen om hos deg? Eks , venn , ukjent? Anonymkode: 86351...2f7
MyMichelle Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 Jeg hadde konfrontert stalkeren og bedt han holde seg unna. Men jeg hadde ikke våget gjøre det alene, ville hatt en mann med meg.
Silva Pluvialis Skrevet 1. januar 2023 #5 Skrevet 1. januar 2023 Hva er grunnen til at personen kontakter deg?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #6 Skrevet 1. januar 2023 "Du er pen" er grunnen. Skal si at all fremtidig kontakt fra han er uønsket neste gang. Ts Anonymkode: 2e975...f52
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #7 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har hatt stalker før og jeg måtte si i fra at nå var det nokk. Måtte ta tak i hans verge da jeg fant ut han hadde det og han er nå vært innlagt på psykratrien siden den sommeren. Han sendte masse meldinger og begynte å gå på døren min og stå parkert i nabolaget å fulgte etter meg. Hva gjelder stalkingen om hos deg? Eks , venn , ukjent? Anonymkode: 86351...2f7 Nabo. Så.. ukjent. Ts Anonymkode: 2e975...f52
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #8 Skrevet 1. januar 2023 Du burde fortelle det til folk, de rundt deg og sånt, det ville jeg gjort. Du kan fortelle politiet, og selv om du ikke nødvendigvis kan anmelde eller noe sånt så kan de gi han en advarsel. Politiet gjorde dette for meg da en eks staka meg og etter det så slutta han. Anonymkode: 017b1...332 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #9 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nabo. Så.. ukjent. Ts Anonymkode: 2e975...f52 Har du sagt i fra at det ikke er greit? Blokkert på alt av sosiale medier og fortsett og blokker , kommer det nye profiler så fortsett og blokker. Aldri ta i mot noe fra den personen. Ha politiet på hurtigtast. Jeg kjøpte balltre til å ha på rommet når jeg sover og har pepperspray med ut. Har også sagt i fra til hans familie , min familie og han som bor rett over meg samt en nabo så det er noen ekstra øyer på saken. Pluss jeg fant ut han hadde stalket meg ved og prøve å bli venn med min far ved og si i fra. Kontakt advokat vist du kan. Sc alt av meldinger. Ta bilder av bilen vist han følger etter deg osv. Er litt vanskeligere med bildebevis av nabo da men. Anonymkode: 86351...2f7
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #10 Skrevet 1. januar 2023 Annmelde hvis du får drapstrusler, ha alt klart gjennom screenshoots av meldinger.😊 Anonymkode: c8c1e...dee
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #11 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Annmelde hvis du får drapstrusler, ha alt klart gjennom screenshoots av meldinger.😊 Anonymkode: c8c1e...dee WTF? Det trenger da virkelig ikke gå så langt som til drapstrusler før man kan anmelde! Anonymkode: 9dbed...3f7 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2023 #12 Skrevet 1. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): WTF? Det trenger da virkelig ikke gå så langt som til drapstrusler før man kan anmelde! Anonymkode: 9dbed...3f7 Må faktisk gå veldig langt pga stalking er utrolig vanskelig og bevise. Anonymkode: 86351...2f7
Chantielle Skrevet 2. januar 2023 #13 Skrevet 2. januar 2023 Ryddet for latterliggjøring. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2023 #14 Skrevet 2. januar 2023 Begymn å loggføre observasjoner og logg alt du husker. Anonymkode: 17543...adf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå