AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Dette er bare til de som har tatt initiativ til samlivsbrudd i et langt forhold og angret etterpå. Kan du fortelle hvorfor du brøt samlivet, hva som gjør at du angrer og hva du savner? Anonymkode: e7beb...ebe 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #2 Skrevet 31. desember 2022 Absolutt alle på KG som har skilt seg opplevde at gresset var grønnere på den andre siden? Det er jo interessant. Anonymkode: e7beb...ebe 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #3 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Absolutt alle på KG som har skilt seg opplevde at gresset var grønnere på den andre siden? Det er jo interessant. Anonymkode: e7beb...ebe De fleste på kg sover kanskje om natta? Anonymkode: 5119f...ba5 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt alle på KG som har skilt seg opplevde at gresset var grønnere på den andre siden? Det er jo interessant. Anonymkode: e7beb...ebe Det er motsatt av min opplevelse. I de trådene jeg har opprettet om hvordan få det bedre i ekteskapet, svarer nesten alle at gresset IKKE er grønnere på andre siden, at jeg må stå i det, ligge med han når han vil, ikke være egoist, husk på barna, osv osv. Anonymkode: d4d96...33f 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 Skilt etter forhold som har vart hele voksenlivet. Har barn. Angrer overhodet ikke. Vi klarte aldri å vokse sammen til en enhet med felles mål og drømmer. Ble vel egentlig mer konkurrenter. Men jeg lurer jo likevel på om det hadde vært mulig å snu skuta på et tidligere tidspunkt. Og så er det jo veldig lett å huske de tingene som faktisk funket, og ikke like lett å huske hvor ille jeg hadde det i forholdet, i veldig lang tid. Han var ikke slem på noe vis, men vi hadde veldig mye usnakket og veldig ulike behov, så jeg følte konstant press på å være noe jeg ikke ville eller kunne være. Anonymkode: b3abd...bba 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #6 Skrevet 31. desember 2022 Har nok mye å si om du ble forlatt, eller er den som forlot. Jeg angrer ikke, men savner det som ikke ble. Vi har et barn og har en fin tone mellom oss og begge vet det var det riktige. Anonymkode: 07af4...660 3 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #7 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Absolutt alle på KG som har skilt seg opplevde at gresset var grønnere på den andre siden? Det er jo interessant. Anonymkode: e7beb...ebe Det hsndler ikke om gresset er grønnere eller ikke. Det handler om å ha det bra! En skal ikke lide seg gjennom livet pga barn, økonomi osv… men mange gjør desverre det. Anonymkode: b734a...084 4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #8 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har nok mye å si om du ble forlatt, eller er den som forlot. Jeg angrer ikke, men savner det som ikke ble. Vi har et barn og har en fin tone mellom oss og begge vet det var det riktige. Anonymkode: 07af4...660 ts henvender seg til de som forlot. Anonymkode: f8025...1f1 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #9 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ts henvender seg til de som forlot. Anonymkode: f8025...1f1 Ja, og jeg angrer ikke, noe som jeg skrev. Anonymkode: 07af4...660
Lovis Fenja Skrevet 31. desember 2022 #10 Skrevet 31. desember 2022 Tror nok ikke de fleste angrer seg, gresset var mye grønnere for min del, også for mine tre skilte venninner. Man bryter vel ikke opp en hel familie bare for et lite innfall, liksom. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #11 Skrevet 31. desember 2022 Jeg angrer ikke på noen av mine brudd, for da hadde jeg ikke opplevd kjærlighet på ny. Anonymkode: d4d96...33f 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #12 Skrevet 31. desember 2022 Om gresset er grønnere på andre siden, avhenger vel av hvor brunt gresset er på den siden du er. Så viktigst å gjøre opptelling på den siden. Anonymkode: f4a0e...36a 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #13 Skrevet 31. desember 2022 Det er bra at dere som har kommentert hittil ikke angrer. Jeg ville ta opp dette fordi jeg leser så ofte på KG at løsningen på samlivsproblemer er å bare gå. Folk hiver det ut: «da hadde jeg gått» eller «forlat han/henne». Som om det skulle være verdens enkleste løsning. Det må jo være noen som ikke har orket et samliv lenger, gått og etterpå funnet ut at det likevel ikke var riktig, livet ikke ble bedre, man savner kanskje til og med det man hadde. Anonymkode: e7beb...ebe 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #14 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skilt etter forhold som har vart hele voksenlivet. Har barn. Angrer overhodet ikke. Vi klarte aldri å vokse sammen til en enhet med felles mål og drømmer. Ble vel egentlig mer konkurrenter. Men jeg lurer jo likevel på om det hadde vært mulig å snu skuta på et tidligere tidspunkt. Og så er det jo veldig lett å huske de tingene som faktisk funket, og ikke like lett å huske hvor ille jeg hadde det i forholdet, i veldig lang tid. Han var ikke slem på noe vis, men vi hadde veldig mye usnakket og veldig ulike behov, så jeg følte konstant press på å være noe jeg ikke ville eller kunne være. Anonymkode: b3abd...bba Blir du vemodig av å tenke på de fine tingene som faktisk var en del av forholdet? Anonymkode: e7beb...ebe
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #15 Skrevet 31. desember 2022 Jeg blir ofte vemodig og savner familie enheten. Jeg savner det jeg drømte om at vi kunne være. Jeg savner ikke selve mannen så jeg vet det var det rette valget for meg. Anonymkode: 1ce69...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #16 Skrevet 31. desember 2022 Jeg følte at jeg ikke hadde noe valg. Mannen så kun seg selv og egne behov, og jeg som har et normalt følelsesliv klarte dessverre ikke det å aldri bli sett(for eks hvis man er litt nedfor en dag, så var det aldri et spørsmål om noen ting), eller ja, alt skulle foregå på hans premisser og han kunne ikke forstå hva mitt problem var. Disse tingene ble ekstra tydelig da vi fikk ett barn sammen. Han ser ut som en voksen mann, med sjegg og alt, men inni er han en liten gutt.. helt utrolig merkelig. Han er i et nytt spennende forhold den dag idag, mens jeg som har hatt mest med barnet, jeg sitter igjen singel. Hadde sikkert kunnet funnet en ny om jeg virkelig gikk inn for det, men vi får se.. man blir litt skadet av å være i ett sånt forhold. Jeg har det hvertfall bedre aleine enn sammen med han... aleine... Anonymkode: b9c7f...c62 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #17 Skrevet 31. desember 2022 Jeg angret aldri på at jeg gjorde det slutt, men jeg angrer på at jeg tok han tilbake - nå er jeg ulykkelig igjen. Anonymkode: 5aafd...0ff 3
Jocelynn Skrevet 31. desember 2022 #18 Skrevet 31. desember 2022 Jeg savner nok ikke selve mannen, eller årsaken til at jeg gikk. Men jeg savner å være sammen som familie, å feire bursdager og jul/nyttår sammen. Det var mange bra ting med eksmannen også, vi fungerte veldig godt sammen på det familiære. Han var en god far, og han var hjelpsom med å holde orden i huset og hjalp til med mat. Men det holdt ikke pga av andre ting. 🤷♀️ 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #19 Skrevet 31. desember 2022 Som mann som selv gikk, ba om å få henne tilbake, fikk henne tilbake, og fortsatt ikke fikk det til å fungere, så savner jeg henne fortsatt ikke på flere måter. Mest av alt savner jeg en fantastisk og morsom bestevenn, og tanken på det som kunne (og på mange måter burde..) blitt. Anonymkode: d304b...c6e 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #20 Skrevet 31. desember 2022 *Savner henne fortsatt på flere måter, skulle det stå. Anonymkode: d304b...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå