AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Mitt barn på 16 mnd virker plutselig så stor! Vi har hatt en lang periode med masse gråting, klenging på meg, bare ville bli bært, alt er feil, sinneutbrudd, osv. Og så, over natta, så ser hun liksom så mye større ut. Hun kan gå bort til andre enn meg (pappa, besteforeldre), og ønske å bli tatt på fanget/få en klem, for første gang. I tillegg tuller og herjer hun masse. Bare tulling når vi skal skifte bleie, det vil hun ikke, bare gjemme seg inni dusjen og leke titt tei. Skjønner at grensesettingens tid er kommet. Hun er tøffere fysisk og klatrer oppå ting. Men det er særlig det at hun er så hyper, ler og hyler, springer rundt osv. Nesten som en ny personlighet. Men jeg har jo sett at mange barn er sånn, gjerne de på 2 år. Noen flere som opplevde dette sånn over natta på sitt barn, og når de var så små som 16 mnd? Anonymkode: f7029...c17 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mitt barn på 16 mnd virker plutselig så stor! Vi har hatt en lang periode med masse gråting, klenging på meg, bare ville bli bært, alt er feil, sinneutbrudd, osv. Og så, over natta, så ser hun liksom så mye større ut. Hun kan gå bort til andre enn meg (pappa, besteforeldre), og ønske å bli tatt på fanget/få en klem, for første gang. I tillegg tuller og herjer hun masse. Bare tulling når vi skal skifte bleie, det vil hun ikke, bare gjemme seg inni dusjen og leke titt tei. Skjønner at grensesettingens tid er kommet. Hun er tøffere fysisk og klatrer oppå ting. Men det er særlig det at hun er så hyper, ler og hyler, springer rundt osv. Nesten som en ny personlighet. Men jeg har jo sett at mange barn er sånn, gjerne de på 2 år. Noen flere som opplevde dette sånn over natta på sitt barn, og når de var så små som 16 mnd? Anonymkode: f7029...c17 Ja, har ei på 1,5 og hu har blitt umulig for tiden. Bleieskift, klesskift og generelt alt vi må gjøre er en kamp.. skal bare kødde, le, kaste seg rundt, løpe bort og gjemme seg osv 👀 i starten var det litt søtt, nå derimot holder jeg på å bli gal 🙈 Drev på sånn ved legging i et par uker også, helt hyper og bare kødda rundt i sengen, hadde klatret ut av sprinkelsengen uten at jeg merket det ene kvelden😳 Anonymkode: df3e0...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå