Gå til innhold

Opp 4 kilo av mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på dag 2 av mensen og veiet meg klokken 21:00 rett etter en stor porsjon middag.

jeg har ikke veid meg på flere måneder fordi jeg ikke har vekt. Men var på besøk og de hadde vekt på badet som jeg prøvde på gøy.

men gøy var det ikke lenge, jeg fikk sjokk, 4 kilo opp!

Lurer på om det er normalt å veie 4 kilo mer på dag 2  med mensen pluss kveld og stor middag.

kanskje våkner jeg i morgen og veier 4 kilo mindre igjen?

hvor mye mer veier du med mensen?

Anonymkode: 9a9be...6cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri lurt å veie seg hos andre. Vektene kan vise ganske forskjell. 

Men jeg går opp ca. 2 kg rett før mensen og det forsvinner igjen på dag tre eller fire. Men det har jo vært jul da. Sikker på at ikke det har hatt noe å si?? Med tanke på at du ikke har veid deg på flere mnd:laugh:

Skrevet
visp skrev (4 minutter siden):

Det er aldri lurt å veie seg hos andre. Vektene kan vise ganske forskjell. 

Men jeg går opp ca. 2 kg rett før mensen og det forsvinner igjen på dag tre eller fire. Men det har jo vært jul da. Sikker på at ikke det har hatt noe å si?? Med tanke på at du ikke har veid deg på flere mnd:laugh:

Haha, joda men jeg har løpt masse og gått fjellturer også i desember, selvom jeg har spist god mat og skjokolade.

det er godt å høre at du mister 2 kilo på dag 3 eller 4.. Da er det enda håp for meg, håper jeg mister kilo i morgen på dag 3.

1 kilo = Stor middag

1 kilo = Kveld

2 kilo = mensen

Altså de 4 kiloene!

Det betyr at jeg snart uten å gjøre noe som helst mister 4 kilo.  Jeg skal veie meg i morgen tidlig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Haha, joda men jeg har løpt masse og gått fjellturer også i desember, selvom jeg har spist god mat og skjokolade.

det er godt å høre at du mister 2 kilo på dag 3 eller 4.. Da er det enda håp for meg, håper jeg mister kilo i morgen på dag 3.

1 kilo = Stor middag

1 kilo = Kveld

2 kilo = mensen

Altså de 4 kiloene!

Det betyr at jeg snart uten å gjøre noe som helst mister 4 kilo.  Jeg skal veie meg i morgen tidlig.

Forventer du fire kg ned, så burde du kanskje vente noen dager:paff: 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er på dag 2 av mensen og veiet meg klokken 21:00 rett etter en stor porsjon middag.

jeg har ikke veid meg på flere måneder fordi jeg ikke har vekt. Men var på besøk og de hadde vekt på badet som jeg prøvde på gøy.

men gøy var det ikke lenge, jeg fikk sjokk, 4 kilo opp!

Lurer på om det er normalt å veie 4 kilo mer på dag 2  med mensen pluss kveld og stor middag.

kanskje våkner jeg i morgen og veier 4 kilo mindre igjen?

hvor mye mer veier du med mensen?

Hvorfor veier du deg etter middag? Vei deg på tom mage så skal du se at du veier mindre.

Anonymkode: 803f5...b9b

Skrevet

Aldri vei deg på ettermiddagen/kvelden. Vei deg på morgenen naken og etter dobesøk.

Skrevet

Jeg merker at jeg er større to dager før og de to første dagene av mensen enn hva jeg er resten av måneden. 

Anonymkode: 42db1...ce4

Skrevet

Altså jeg veier også 5 kg mer nå, skal ha mensen snart. Etter x antall julemiddager, godis og vannvekt så vet jeg også at det forsvinner ganske mye av den vekten når mensen er over. Ikke stress :)

Anonymkode: ce61e...6de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...