Gå til innhold

Hjelp til mødrer på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gruppe på Facebook hvor mødre kunne spørre om hjelp til jul. Mat, gaver, klær etc. 

Nå har de gjort om gruppen til at det skal gjelde hele året. Veldig fint tiltak, men reagerer litt på enkelte innlegg og kjenner jeg blir litt skeptisk. 

Mange som har fått hjelp til jul med både mat, gaver og penger spør nå om penger eller gavekort til flere aktiviteter som kino, lekeland, cafe, klær, bursdagsgaver i romjulen eller mat til nyttårsaften hvor de har invitert flere osv. 

Vi med helt vanlig inntekter og utgifter er selv påpasselig med økonomien. Særskilt nå med tanke på økte kostnader og januar som oftes er dyr måned. Så her er det ikke kafebesøk, kino, badeland etc. Vi er ute å leker, går turer, finner på ting inne osv. 

Bare jeg som er rar som reagerer på dette? 🙈

Anonymkode: 3caee...7ae

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis folk vil tigge om sånt, under eget navn, så la dem.. Får se hvor mange som gidder å sponse luksusen til fremmede.

Anonymkode: 527c7...83d

Skrevet

Noe for meg. Hva heter gruppa? 

Anonymkode: 054d4...9ad

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noe for meg. Hva heter gruppa? 

Anonymkode: 054d4...9ad

Mammahjelpen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis folk vil tigge om sånt, under eget navn, så la dem.. Får se hvor mange som gidder å sponse luksusen til fremmede.

Anonymkode: 527c7...83d

De fleste er anonyme frem til man tar kontakt. Tenker at det ødelegger mye for gruppa og folk blir mer skeptisk til å hjelpe. 

Ts

Skrevet

Aldri skjønt den cafe flyinga. Tørr og dyr mat. Aldri verdt det 😄

Anonymkode: 07520...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...