AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Del Skrevet 30. desember 2022 For en uke siden fikk jeg positiv test med en veldig svak strek. Dette var da uke 4 fra siste menstrasjon. Samme dag startet blødningen og kjente vanlige mensensmerter i rygg og magen. Var så sikker på at det var en kjemisk graviditet. Blødningen var veldig lik vanlig mensen både i mengde og varighet. Nå en uke senere får jeg veldig positive tester og snakket derfor med legen. Tok hcg blodprøve og målte 128, to dager etterpå var den doblet til 260. Legen sa vi kunne kanskje se noe på ultralyd noe vi da ikke klarte. Legen var positiv og mente jeg bare måtte vente å se om et par uker. Sitter her nå med små kvalme, smerter i korsryggen og veldig hodepine. Vet ikke hva jeg skal tenke og håpe. Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 89752...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #2 Del Skrevet 30. desember 2022 Hadde hcg på 109, det er ingen fasit, så lenge den dobler seg og øker er det positivt Man kan vel ikke se så mye på ultralyd da uansett? Anonymkode: cd54f...1bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Del Skrevet 30. desember 2022 Jeg har opplevd noe lignende med tidlig blødning og lav HCG, og det var dessverre ikke et foster som utviklet seg på riktig måte. Svært svake hjerteslag dukket opp i uke 7 og forsvant i uke 8. Anonymkode: c3d84...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #4 Del Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har opplevd noe lignende med tidlig blødning og lav HCG, og det var dessverre ikke et foster som utviklet seg på riktig måte. Svært svake hjerteslag dukket opp i uke 7 og forsvant i uke 8. Anonymkode: c3d84...49b Så leit å høre:( Får vell bare prøve å forberede seg på både positivt og negativt. Varte den tidligere blødningen lenge? Anonymkode: 89752...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå