Gå til innhold

Hvor ofte er dere i kontakt med foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere voksne (spesielt dere i 25-35 års alderen) som ikke lenger bor hjemme, og kanskje heller ikke i samme by som foreldrene deres. Hvor ofte er dere i kontakt med foreldrene deres? På sms / telefon/ messenger? 

Anonymkode: 578b6...1b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annenhver dag / daglig :) Bare en liten hei, snap, bilde eller hilsen her og der. 

Anonymkode: b43b0...b3d

Skrevet

Daglig eller annenhver dag. Og i sjeldne tilfeller kan det gå en liten uke, men da er det nesten grunn til å bli bekymra

Skrevet

Vi treffes kanskje en gang i måneden og ikke noe særlig kontakt utenom.. det er udugelig, men enkelte har problemer med å forbedre seg.

Skrevet
svartkatt skrev (3 timer siden):

Vi treffes kanskje en gang i måneden og ikke noe særlig kontakt utenom.. det er udugelig, men enkelte har problemer med å forbedre seg.

Skulle du ønske dere snakket/møttes oftere? 

Skrevet

Daglig. 

Anonymkode: 7d5fb...d55

Skrevet

Snakket en times tid hver helg. Samt familiegruppe på snapchat som er mye i bruk. Og besøkte hverandre kanskje tre ganger i året. Nå er ene alene. Så da er både telefoner og besøk hyppigere. 

Anonymkode: 06c74...0c6

Skrevet

Hver dag. Fra jeg var i begynnelsen av 20-årene og til nå. Og jeg har daglig kontakt med to av mine barn selv nå. Den tredje kan det gå et par dager mellom. 

Anonymkode: c4d6b...790

Skrevet

En tlf samtale hver 14 dag sånn ca, men kan også gå en mnd eller to. 

Anonymkode: 09aef...2cf

Skrevet

Med min mor ca daglig. Må Være veldig opptatt hvis det ikke skjer. Hele familien har snapgruppe og nesten alle sender daglig hva vi gjør på. 
min far snakker jeg bare med på telefon om det er noe spesielt. Skulle ønsker jeg hadde mer, men vanskelig å holde en samtale gående. 
bor ca 2 timer fra hverandre. 

mannen min snakker med sine foreldre kanskje hver 14. dag. De bor 5 minutt borte fra hverandre. De er utrolig travle, og avviser mange forsøk på kontakt. Har blitt mer at vi har kontakt med dem når det passer dem. Trist

Anonymkode: 3bff6...9c0

Skrevet

Daglig på snap 😅 

Anonymkode: c8b71...50a

Skrevet

Et par ganger i måneden med min far. Stemor ringer sitt barn hver dag. Samme alder på begge.

Anonymkode: 0811f...0b3

Skrevet

Ingen kontakt

Anonymkode: 14f51...dac

Gjest Athena Catalina
Skrevet

2-3 ganger i uken (mor)

Far har jeg ingen kontakt med. 

Skrevet

Veldig varierende. I perioder har vi kontakt (alt fra et snapbilde, korte meldinger til lange samtaler) hver dag og andre ganger kan det gå to uker uten kontakt. Vi bor langt unna hverandre så sees bare noen få ganger i året. 

Skrevet

All kontakt som ikke er fysisk går gjennom pappa på facebook, mamma i bakgrunnen. Maks 1 g pr måned. Selv snakker min mor HVER dag med egen mor… Ser dem i barnas bursdager, sommer, jul og litt innimellom. De bor 1,5 time unna. Ungene er heldigvis gamle nok til å dra dit alene så jeg slipper.

Anonymkode: f9091...dd6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skulle du ønske dere snakket/møttes oftere? 

Ja såklart. Men folk er som de er. Nå gidder jeg ikke bry meg nevneverdig om det lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...