Gå til innhold

Vanlig at Abby 9 mnd ikke kan sitte litt for seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen vår har blitt 9 mnd og vil fortsatt bare bli bært og sitte på fanget, vil ikke sitte i spisestol en eller leke noe på gulvet et par minutter uten å sitte oppå/ved siden av oss selv om vi er rett ved og baby ser oss. 

Trodde dette skulle bedre seg når baby ble større, men nå er det 9 mnd og det vil fortsatt ikke. Er klistra på oss, sover heller ikke alene. 

Anonymkode: a1fbf...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Babyen vår har blitt 9 mnd og vil fortsatt bare bli bært og sitte på fanget, vil ikke sitte i spisestol en eller leke noe på gulvet et par minutter uten å sitte oppå/ved siden av oss selv om vi er rett ved og baby ser oss. 

Trodde dette skulle bedre seg når baby ble større, men nå er det 9 mnd og det vil fortsatt ikke. Er klistra på oss, sover heller ikke alene. 

Min skal ikke sove alene så lenge jeg har mulighet.

Det er normalt. De er grusomt skeptiske i denne perioden. 
Hva med å starte å leke med hun på golvet? Gjøre hun trygg der også gradvis gå fra hun, men bare sånn at hun enda ser dere. Om hun begynner å gråter så må du handle og ta hun opp igjen. Ikke hør på de som tror at å «gråte det ut» er smart. Det gir barnet en utrygg følelse. 

Skrevet
tyren56 skrev (26 minutter siden):

Min skal ikke sove alene så lenge jeg har mulighet.

Det er normalt. De er grusomt skeptiske i denne perioden. 
Hva med å starte å leke med hun på golvet? Gjøre hun trygg der også gradvis gå fra hun, men bare sånn at hun enda ser dere. Om hun begynner å gråter så må du handle og ta hun opp igjen. Ikke hør på de som tror at å «gråte det ut» er smart. Det gir barnet en utrygg følelse. 

Har prøvd dette i flere måneder, ser ingen fremgang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har prøvd dette i flere måneder, ser ingen fremgang. 

Kontakte HS? 

Skrevet
tyren56 skrev (3 timer siden):

Kontakte HS? 

Har gjort det, de er ubrukelige. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...