AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #1 Skrevet 30. desember 2022 Babyen vår har blitt 9 mnd og vil fortsatt bare bli bært og sitte på fanget, vil ikke sitte i spisestol en eller leke noe på gulvet et par minutter uten å sitte oppå/ved siden av oss selv om vi er rett ved og baby ser oss. Trodde dette skulle bedre seg når baby ble større, men nå er det 9 mnd og det vil fortsatt ikke. Er klistra på oss, sover heller ikke alene. Anonymkode: a1fbf...600
tyren56 Skrevet 30. desember 2022 #2 Skrevet 30. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Babyen vår har blitt 9 mnd og vil fortsatt bare bli bært og sitte på fanget, vil ikke sitte i spisestol en eller leke noe på gulvet et par minutter uten å sitte oppå/ved siden av oss selv om vi er rett ved og baby ser oss. Trodde dette skulle bedre seg når baby ble større, men nå er det 9 mnd og det vil fortsatt ikke. Er klistra på oss, sover heller ikke alene. Anonymkode: a1fbf...600 Min skal ikke sove alene så lenge jeg har mulighet. Det er normalt. De er grusomt skeptiske i denne perioden. Hva med å starte å leke med hun på golvet? Gjøre hun trygg der også gradvis gå fra hun, men bare sånn at hun enda ser dere. Om hun begynner å gråter så må du handle og ta hun opp igjen. Ikke hør på de som tror at å «gråte det ut» er smart. Det gir barnet en utrygg følelse.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2022 #3 Skrevet 30. desember 2022 tyren56 skrev (26 minutter siden): Min skal ikke sove alene så lenge jeg har mulighet. Det er normalt. De er grusomt skeptiske i denne perioden. Hva med å starte å leke med hun på golvet? Gjøre hun trygg der også gradvis gå fra hun, men bare sånn at hun enda ser dere. Om hun begynner å gråter så må du handle og ta hun opp igjen. Ikke hør på de som tror at å «gråte det ut» er smart. Det gir barnet en utrygg følelse. Har prøvd dette i flere måneder, ser ingen fremgang. Anonymkode: a1fbf...600
tyren56 Skrevet 31. desember 2022 #4 Skrevet 31. desember 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har prøvd dette i flere måneder, ser ingen fremgang. Anonymkode: a1fbf...600 Kontakte HS?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2022 #5 Skrevet 31. desember 2022 tyren56 skrev (3 timer siden): Kontakte HS? Har gjort det, de er ubrukelige. Anonymkode: a1fbf...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå