Gå til innhold

Er 1.81 og veier 66 kg! Er jeg ikke lenger tynn?? Har alltid veid under 64, har så panikk nå at jeg vil gråte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20 og startet på p-piller i år, er så sykt irriterende at man ikke kan vite om man legger på seg pga pillene eller om man ville det om man ikke gikk på det. Forsking sier jo at p-piller ikke gjør at man hår opp i vekt

Anonymkode: 279b7...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust med magen. Eller, pust med vomma!

Anonymkode: 610f3...a95

• Liker 4
Skrevet

Nei, nå har du blitt bollete.

Anonymkode: 403f9...4bd

Skrevet

Du er tynn. Slapp av..

Anonymkode: 25c2d...167

• Liker 1
Skrevet

BMI'en din er 20,1 og du er normalvektig. Det var du også når du veide 64 kg 🤷‍♀️

Anonymkode: 4fa34...8b5

• Liker 2
Skrevet

Jeg la på meg 12 kg av p-piller, mesteparten rundt puppene, det er ikke fett, det er vann. Hormonene i ppiller holder på vannet i kroppen. 

Anonymkode: 76fe3...7ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Pust med magen. Eller, pust med vomma!

Anonymkode: 610f3...a95

Skrevet

Nå har jeg spiseforstyrrelser🙂👌

Skrevet

Vei deg i morgen etter at du har svetta en liter i løpet av natta og fått bæsja og tissa så er du nok nede på 64 igjen 😉

• Liker 1
Skrevet

Du høres unormalt tynn ut. Den vekten du har er normalvekt for noen på 165 cm høy. 

Anonymkode: 01c32...5ba

• Liker 1
Skrevet

Om det at du har gått opp to kilo får deg til å gråte i panikk, så foreslår jeg at du oppsøker en psykolog på nyåret. 
Det er faktisk sånn at vekta kan variere med 1-2 kilo i løpet av uka.

• Liker 4
Skrevet

Om 2 kg gir deg panikk, har du nok er veldig problematisk forhold til vekt, og burde oppsøke hjelp.

Anonymkode: eb266...2a8

• Liker 2
Skrevet

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Med vennlig hilsen Christina82. mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...